Με την Toyota στο 1-2 ξεκίνησε η 1η ημέρα του Rally Ισπανίας, ενώ η Hyundai δείχνει να μην μπορεί να ακολουθήσει σε ρυθμό. Ταχύτερος ο Seb Ogier από τον Kalle Rovanpera, με τους δύο τους να δείχνουν πως θα παλέψουν όλο το τριήμερο.
Ο νέος είναι ωραίος, όμως ο παλιός είναι αλλιώς. Το ρητό του θυμόσοφου λαού φάνηκε να ισχύει σήμερα στις ασφάλτινες ειδικές του Rally Ισπανίας. Εκεί, ο πολύπειρος και οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastien Ogier, τερμάτισε την Παρασκευή ταχύτερος από τον νέο πρωταθλητή, Kalle Rovanpera.
Με τον Φινλανδό να ξεκινά τη μέρα δυναμικά, κερδίζοντας τις πρώτες δύο ειδικές, ο Ogier απάντησε, εκμεταλλευόμενος και κάποια προβλήματα υποστροφής του teammate του. Ο Rovanpera, ωστόσο, δεν έμεινε πίσω, επανερχόμενος μετά τη μεσημεριανή διακοπή. Με νίκες στις SS6 και SS7 βρέθηκε μια ανάσα από τον Γάλλο, ωστόσο ο Ogier έκλεισε τη μέρα με θετικό τόνο, όντας ταχύτερος στην SS8.
4.8 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους δύο οδηγούς μετά και την πρώτη ημέρα της δράσης, χρόνος που μπορεί πολύ εύκολα να ανατραπεί τις επόμενες μέρες.
“Ήταν μια πολύ καλή μέρα και είμαι ικανοποιημένος”, δήλωσε στο Service Park μετά τη δράση ο Ogier. “Ανησύχησα λίγο επειδή εκκινούσαμε 7οι σήμερα, λόγω των κοψιμάτων πάνω από τα οποία θα έπρεπε να περάσουμε. Το αμάξι όμως είχε πολύ καλή αίσθηση”.
“Μέχρι στιγμής όλα καλά. Προφανώς και τα 4.8 δευτερόλεπτα δεν είναι πολύς χρόνος, έτσι θα πρέπει να συνεχίσουμε την πίεση αύριο. Ας κερδίσει ο καλύτερος!”.
Την ίδια στιγμή, στο στρατόπεδο της Hyundai τα πράγματα δεν ήταν ιδανικά, Ο δύο φορές νικητής στο Rally Ισπανίας κατά το παρελθόν, Thierry Neuville, τελείωσε την Παρασκευή 7.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera, ενώ και οι δηλώσεις του στο τέλος της ημέρας δεν ήταν ενθαρρυντικές.
“Δεν έχουμε την ταχύτητα και, για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να πιέσω στα άκρα. Το αυτοκίνητο ξεκινά να γλιστρά και είναι δύσκολο το να εντοπίσουμε τί πρέπει να βελτιωθεί”.
Τα ίδια και χειρότερα εξελίχτηκαν τα πράγματα για τους άλλους δύο οδηγούς της κορεάτικης φίρμας. Προβλήματα με το υβριδικό σκέλος και τον εναλλάκτη για τον Tanak που τελείωσε την ημέρα 4ος, ενώ 5ος με “δώρο” κλατάρισμα στην SS7 τελείωσε τη μέρα ο τοπικός ήρωας, Dani Sordo.
Στον ίδιο βράχο που ο Ισπανός έσκισε το εμπρός αριστερά ελαστικό του χτύπησε και ο Elfyn Evans της Toyota, έχοντας επίσης κλατάρισμα, ενώ και ο Ιάπωνας οδηγός της ομάδα, Takamoto Katsuta είχε κλατάρισμα. Οι δύο οδηγοί έκλεισαν τη μέρα στο 6-8, κάνοντας σάντουιτς τον Craig Breen της M-Sport.
A 😱-moment for @GreensmithGus / @swerallywrc at @RallyRACC 👀😁 @MSportLtd @FordPerformance
This weekend live ➡️ https://t.co/IXbfRuzSXk#RallyRACC | #WRC | #WRCLive I #MSPORTERS I #GoFurther pic.twitter.com/kGhT63GUqD
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) October 21, 2022
9ος, 2.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Katsuta βρέθηκε ο Adrien Fourmaux, που επέστρεψε στη δράση για πρώτη φορά μετά τον Αύγουστο, ενώ 10ος έκλεισε τη μέρα ο Gus Greensmith.
Πλέον, σειρά παίρνει το Σάββατο, όπου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 7 ειδικές, με το κλείσιμο της ημέρας να γίνεται στο τουριστικό θέρετρο του Salou, και τη γνωστή υπερειδική στον παραλιακό δρόμο, μήκους 2.15 km. Στην 29η θέση της γενικής έκλεισε την ημέρα ο “δικός μας” Jourdan Σερδερίδης.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από το Rally Ισπανίας στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!