Από το pit lane θα εκκινήσει στον σημερινό αγώνα στη Marina Bay ο George Russell, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τις χθεσινές κακές κατατακτήριες ώστε να αλλάξει εντελώς τη μονάδα ισχύος του παίρνοντας φρέσκα εξαρτήματα.
Απογοητευτική ήταν η χθεσινή ημέρα για τον οδηγό της Mercedes, ο οποίος δεν κατάφερε να μπει στο Q3, λαμβάνοντας την 11η θέση για το grid του σημερινού αγώνα. Το συγκεκριμένο σκηνικό ήταν σχετικά ασυνήθιστο για τον Russell που φέτος, αλλά και στην εποχή της Williams, μας είχε συνηθίσει σε πολύ δυνατές κατατακτήριες.
Ωστόσο, εξηγείται εν μέρει απ’ το γεγονός πως χθες η πίστα είχε ανάμικτες συνθήκες, με τους οδηγούς να βγαίνουν με τα ενδιάμεσα σε μια πίστα χωρίς βροχή, ωστόσο με πολλά μπαλώματα από λιμνάζοντα νερά, κάνοντας τις συνθήκες αρκετά ρευστές.
Επίσης, ο Russell φαίνεται να παραπονέθηκε για μειωμένη πέδηση του μονοθεσίου του σε ορισμένες στροφές της πίστας, κάτι που τον απασχόλησε και στις ελεύθερες δοκιμές. Μετά τις κατατακτήριες, το πρόβλημα βρέθηκε πως βρισκόταν στα φρένα της W13 του και επιδιορθώθηκε.
“Είχα ένα συνεχές πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε για πρώτη φορά στο FP1, όπου ένιωθα συνεχώς πως μόλις έμπαινα στη στροφή, ήταν σα να τσίμπαγε το γκάζι”, σχολίασε χθες ο Russell.
“Και το μονοθέσιο επιτάχυνε. Νομίζω πως το βλέπουμε και στα δεδομένα το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αλλά σταδιακά γινόταν όλο και χειρότερο όσο οι κατατακτήριες συνεχίζονταν. Έτσι, δεν μπορούσα να στρίψω σωστά στις αργές στροφές. Ήταν κυριολεκτικά λες και κάποιος με έσπρωχνε από πίσω. Ήταν κρίμα, λοιπόν, για τις κατατακτήριές μας”.
An issue with the brakes that got progressively worse led to a really tough qualifying. Disappointing, but we’ll be working hard overnight to find a solution. The car has very strong pace here and we’ll be doing everything we can to recover the lost positions tomorrow. 👊 pic.twitter.com/LpvZbNIY4o
— George Russell (@GeorgeRussell63) October 1, 2022
Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ο Βρετανός και η Mercedes είδαν τις κακές κατατακτήριες ως μια ευκαιρία για μια νέα μονάδα ισχύος, προκειμένου να γλιτώσουν τις ποινές σε κάποιο από τα εναπομείναντα GP μέχρι το τέλος της σεζόν.
Συγκεκριμένα, στη W13 θα μπουν νέα, ΜΕΚ, νέο turbo, MGU-H, MGU-K, ηλεκτρονικά και μπαταρίες, ενώ θα πάρει και νέο σύστημα εξάτμισης (το οποίο είναι εντός των προβλεπόμενων εξαρτημάτων για τη φετινή σεζόν).
Με την αλλαγή ωστόσο να γίνεται χωρίς την έγκριση της τεχνικής επιτροπής της FIA, ο Russell δεν θα εκκινήσει από την 20η θέση, αλλά από το pit lane.
Παρά το γεγονός πως η Σιγκαπούρη είναι μια πίστα αρκετά δύσκολη για προσπεράσματα, ο δυνατός ρυθμός της Mercedes σε σχέση με τους τελευταίους συνδυασμούς, μαζί με τα ατυχήματα που μπορούν να προκληθούν στην πίστα και να φέρουν αρκετά αυτοκίνητα ασφαλείας, είναι μια καλή ευκαιρία για τον νεαρό οδηγό να τερματίσει σε ψηλές θέσεις, παίρνοντας καλούς βαθμούς για την ομάδα του και εκμεταλλευόμενος τις όποιες ατυχίες άλλων οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!