Ο οδηγός της Alpine Esteban Ocon δήλωσε «αρκετά ευχαριστημένος» μετά τις δοκιμές της Παρασκευής στη Marina Bay Street Circuit όπου βρέθηκες στην 6η θέση.
Ο Fernando Alonso ήταν επίσης στην στο Top10, ένα θετικό σημάδι για τον αγώνα στη Σιγκαπούρη και συνολικά στη μάχη με την McLaren για την 4η θέση.
Η Alpine έχει αυτή τη στιγμή προβάδισμα 18 βαθμών έναντι της McLaren 6 αγώνες πριν από το τέλος.
Ενώ οι τελευταίες αλλαγές της McLaren επικεντρώνονται στα sidepods, η Alpine επικεντρώνεται στη λιγότερο ορατή περιοχή του δαπέδου της A522. «Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν το νέο, αναβαθμισμένο δάπεδο, το οποίο λειτούργησε σύμφωνα με τις προσδοκίες μας», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Alpine, Matt Harman.
“Το αυτοκίνητο είχε καλή απόδοση”, είπε ο Ocon. “Προσπαθούμε τώρα να κατανοήσουμε τις αναβαθμίσεις μας, προσπαθώντας να τις κάνουμε να λειτουργούν όσο καλύτερα μπορούμε. Αυτό είναι προφανώς σε εξέλιξη. Μέχρι στιγμής κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση.
«Το μονοθέσιο σήμερα είχε καλή απόδοση και χάρηκα αμέσως που είχα αυτοπεποίθηση από την αρχή της ημέρας, οπότε ήταν πολύ καλά.»
«Είναι καλό να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση της Σιγκαπούρης», πρόσθεσε ο Ocon. «Είναι καλό να βλέπουμε ότι η πίστα δεν ήταν τόσο ανώμαλη όσο νομίζαμε ότι θα ήταν, ειδικά με τα συγκεκριμένα μονοθέσια.»
«Είναι ακόμα νωρίς. Οι κατατακτήριες είναι αύριο, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος για σήμερα», είπε ο Ocon. «Νομίζω ότι φαινόμαστε ανταγωνιστικοί σε μικρές και μεγάλες διαδρομές και είμασταν στην πρώτη δεκάδα.»
«Προφανώς το quali είναι πολύ σημαντικό. Είναι δύσκολο να περάσεις εδώ. Αλλά ο αγώνας είναι τόσο μεγάλος που είναι επίσης πολύ σημαντικός. Θα πρέπει να σκεφτούμε να πάρουμε τη σωστή στρατηγική. Αυτά για την Κυριακή, αλλά ας έχουμε μια καλή μέρα και αύριο».
Αν και είχε επαφή στο τοίχο στο FP2, ο Ocon είχε απροβλημάτιστη μέρα σε αντίθεση με τον Alonso, ο οποίος ολοκλήρωσε μόνο 11 γύρους στο FP1 λόγω διαρροής λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων.
«Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του Fernando με μια μικρή διαρροή λαδιού που εντοπίστηκε», επιβεβαίωσε ο τεχνικός διευθυντής της Alpine, Matt Harman. «Προληπτικά αποφασίσαμε να μην ξανατρέξουμε στο FP1.»
«Θα διερευνήσουμε τη βασική αιτία του προβλήματος τις επόμενες ημέρες, καθώς πρόκειται για ένα ασυνήθιστο περιστατικό. Το αυτοκίνητό του ήταν εξοπλισμένο με κιβώτιο ταχυτήτων για να διασφαλιστεί ότι θα μπορούσε να τρέξει στη δεύτερη συνεδρία.»
«Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα στον FP1, οπότε χάσαμε λίγο χρόνο και προσπαθήσαμε να κάνουμε μερικούς παραπάνω γύρους στο FP2», είπε ο Alonso. «Είμαστε ακόμα λίγο πίσω από το πρόγραμμα στο μονοθέσιό μας, αλλά νομίζω ότι θα είναι εντάξει αύριο.»
«Το αυτοκίνητο φαίνεται γρήγορο. Πρέπει ακόμα να διορθώσουμε κάποιες λεπτομέρειες στο στήσιμο. Υπάρχουν μερικές στροφές που είναι αρκετά ανώμαλες – στροφή 5, στροφή 7 – οπότε πρέπει να αποκτήσουμε λίγη περισσότερη εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα και θα είναι η κύρια προτεραιότητα κατά τη διάρκεια της νύχτας.»
«Συνολικά πιστεύω ότι είμαστε χαρούμενοι σήμερα», κατέληξε. «Νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση να έχουμε και τα δύο μονοθέσια στο Q3. Αυτός είναι ο στόχος, αλλά γνωρίζουμε ότι πρέπει να αποδώσουμε το Σάββατο και ειδικά την Κυριακή χωρίς λάθη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!