Το 1-2 έκαναν οι Ferrari στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών της Σιγκαπούρης, με τον Sainz να πετυχαίνει τον καλύτερο χρόνο του σαββατοκύριακου μέχρι στιγμής.
AlphaTauri και Alfa Romeo ξεκίνησαν το χορό, για να ακολουθήσουν σύντομα οι Lewis Hamilton και George Russell, που αρχικά πλασαρίστηκαν στις δύο πρώτες θέσεις. Ο Carlos Sainz βγήκε και αυτός λίγο μετά, αλλά μια πρόσκαιρη κίτρινη σημαία και ένα στιγμιαίο του φρενάρισμα τον άφησαν πέμπτο, πίσω από τις Mercedes, τον Valtteri Bottas και τον Esteban Ocon.
Ο Sainz κάλυψε την προηγούμενη ατυχία του με ένα γρήγορο γύρο λίγα λεπτά μετά, περνώντας μπροστά από τα ασημένια βέλη, πριν ο Hamilton ξαναπάρει την πρωτοπορία. Ο μόνος άλλος που βρέθηκε κοντά στο ρυθμό τους το πρώτο εικοσάλεπτο ήταν ο Fernando Alonso, ο οποίος, με το νέο πάτωμα της Alpine, βρέθηκε προσωρινά ανάμεσα σε Hamilton και Russell, με τον τελευταίο να αποφεύγει οριακά την επαφή με την μπαριέρα ύστερα από λάθος που τον υποχρέωσε να σταματήσει εντελώς το μονοθέσιο. Καλοί ήταν και οι πρώτοι χρόνοι του Lance Stroll, που βρέθηκε μέχρι και έκτος, κοντά στον πέμπτο Ocon αλλά αρκετά μακριά από τους τέσσερις πρώτους.
Χαμηλότερα στην κατάταξη, Haas και McLaren φάνηκαν να επικεντρώνονται παραπάνω σε προσομοιώσεις αγώνα, με σκληρά ελαστικά και μάλλον υψηλότερο φορτίο καυσίμου.
Οι στρατηγικές των ομάδων και οι χρόνοι δεν άλλαξαν ιδιαίτερα, εκτός από την επιστροφή του Sainz στην κορυφή, καθώς αντάλλαξε για άλλη μια φορά θέσεις με τον Hamilton με χρόνο στο 1:43.2.
Ο Max Verstappen έκανε την εμφάνισή του με λιγότερα από 40 λεπτά να απομένουν στο ρολόι και τη Red Bull να επιλέγει να του βάλει τα σκληρά ελαστικά, αντί των μεσαίων που είχαν μέχρι στιγμής χρησιμοποιήσει οι περισσότεροι οδηγοί. Ακόμα και έτσι, σκαρφάλωσε στην πέμπτη θέση, 1,4 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, με την πρώτη του προσπάθεια.
Nicholas Latifi και Kevin Magnussen ήταν οι πρώτοι που φόρεσαν τα μαλακά ελαστικά, με το υπόλοιπο grid να ακολουθεί σύντομα, κατεβάζοντας τους χρόνους. O Magnussen βρέθηκε πέμπτος στην πρώτη του προσπάθεια με τη σύνθεση και ο Bottas ανέβηκε ακόμα ψηλότερα, στη δεύτερη θέση, αφήνοντας πίσω του τις Mercedes. Ταχύτατα κινήθηκε και ο Ocon, που έφτασε στην τρίτη θέση, αν και ήταν ανάμεσα σε αρκετούς που είχαν πολύ οριακά περάσματα από τις μπαριέρες.
Λίγο πριν το μισάωρο, κατευθείαν με τα μαλακά ελαστικά, έκανε την πρώτη του εμφάνιση και ο Sergio Perez, αλλά ο γύρος του δεν ήταν καλός, αφήνοντάς τον στην ένατη θέση. Ο Charles Leclerc βγήκε ακόμα πιο αργά, με λιγότερα από 28 λεπτά να απομένουν και τα μεσαία ελαστικά, καταφέρνοντας να αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση με αυτά στον πρώτο του χρονομετρημένο γύρο. Ο Sainz παρέμεινε πρώτος, έχοντας σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:42.751, την καλύτερη επίδοση της ημέρας μέχρι εκείνο το σημείο.
Οι χρόνοι συνέχισαν να κατεβαίνουν τους επόμενους γύρους, με τους περισσότερους οδηγούς να παραμένουν στα μαλακά ελαστικά και να βελτιώνουν τις προσπάθειές τους, Ο χρόνος του Sainz παρέμεινε άφταστος ωστόσο, με τον Russell να είναι ο μόνος που τον ακολούθησε κάτω από το φράγμα του 1:43. Δυσκολίες είχε σε αυτήν τη φάση ο Perez, που δεν κατάφερε να κάνει πολλά περισσότερα, μένοντας όγδοος, ενώ ο Verstappen δεν επιχείρησε καν να κάνει γρήγορο γύρο, μένοντας για λίγο με τα σκληρά και επιστρέφοντας σύντομα στο box της Red Bull, με το χρόνο του να τον κατατάσσει πλέον δέκατο πέμπτο. Ο Sainz βελτίωσε και άλλο τη δική του επίδοση το ίδιο διάστημα, με εξαιρετικό δεύτερο κομμάτι, και ο Leclerc τον ακολούθησε, ανεβαίνοντας πάλι δεύτερος, τρία δέκατα πιο πίσω από τον ομόσταβλό του αλλά έχοντας πάντα τα μεσαία ελαστικά.
Τα πράγματα στην πίστα ηρέμησαν καθώς μπήκε το τελευταίο εικοσάλεπτο, με μόνο επεισόδιο μια ξαφνική φωτιά στο μονοθέσιο του Pierre Gasly στο pit lane, η οποία ευτυχώς κατασβέστηκε από μηχανικούς της Aston Martin στο διπλανό γκαράζ γρήγορα και χωρίς πρόβλημα.
Ο Leclerc έβαλε τελικά τα μαλακά ελαστικά στο τελευταίο δεκάλεπτο και ενώ άλλοι οδηγοί είχαν αρχίσει να περνούν πάλι στα μεσαία και τα σκληρά. Με τη διαδικασία να πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της, ο Μονεγάσκος φάνηκε να ξεκινά δυνατά, κάνοντας καλύτερο χρόνο στα δύο πρώτα κομμάτια της πίστας από τον Sainz, αλλά έχασε σαφώς στο τελευταίο, παραμένοντας τελικά πίσω από τον Ισπανό. Ένα γρήγορο γύρο με λιγότερο από δύο λεπτά να μένουν στο ρολόι ολοκλήρωσε τελικά και ο Verstappen με τη μαλακή σύνθεση, αλλά έκανε και αυτός λάθος στο τρίτο κομμάτι, μένοντας τελικά τέταρτος, πίσω από τον Russell.
Η περίοδος ολοκληρώθηκε οπότε με τις δύο Ferrari στην κορυφή αλλά τον Leclerc απογοητευμένο από το μικρό αριθμό γύρο που κατάφερε, καθώς αντιμετώπισε κίνηση σε αρκετά σημεία. Ακολούθησαν Russell και Verstappen, ο οποίος ολοκλήρωσε μόλις 6 γύρους, με τον πρωτοπόρο της πρώτης περιόδου δοκιμαστικών Hamilton να ολοκληρώνει πέμπτος. Καλή ήταν η απόδοση των Alpine και του Bottas, ενώ ανησυχητικός ήταν ο ρυθμός των McLaren, με τον Norris να μην μπορεί να καταφέρει κάτι καλύτερο από την ενδέκατη θέση παρά τις αναβαθμίσεις και τον Daniel Ricciardo να βρίσκεται ανάμεσα στους τελευταίους καθ’όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Δείτε την τελική κατάταξη παρακάτω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!