Πολύ ικανοποιημένος από την εμφάνιση του δήλωσε ο Marc Marquez, που όπως είπε, ήταν κάτι που είχε χρόνια να νιώσει. Παράλληλα κράτησε χαμηλά τους τόνους για τους εναπομείναντες 4 αγώνες, καθώς δεν πιστεύει ότι η φυσική του κατάσταση σε συνδυασμό με την παρούσα μοτοσυκλέτα θα τον πάνε ψηλότερα από μία θέση στο midfield.
Ο Marc Marquez μπορεί να μην μετέτρεψε την πρώτη του pole position εδώ και τρία χρόνια σε βάθρο στο Ιαπωνικό Grand Prix του MotoGP, αλλά οδήγησε έναν ολόκληρο αγώνα χωρίς να πονάει για πρώτη φορά μετά το κάταγμα του βραχίονα του 2020, κάτι που επέτρεψε στον αναβάτη της Repsol Honda να επιτεθεί στους τελευταίους γύρους.
Το ότι κατάφερε να προσπεράσει τον Miguel Oliveira για την τέταρτη θέση έφερε επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν, στον πρώτο του πλήρη αγώνα από τότε που υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση αναδιάταξης των οστών τον Ιούνιο.
«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ήταν ένας αξιοπρεπής αγώνας, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν ένιωσα πόνο σε όλο τον αγώνα», είπε ο Marquez.
«Ένιωσα ότι το χέρι ήταν κάπως αδύναμο. Ένιωσα κουρασμένος στο τέλος, αλλά δεν ένιωσα πόνο και για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό.»
«Για αυτόν τον λόγο μπόρεσα επίσης να επιτεθώ στον Oliveira. Είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που είχα την αίσθηση ότι μπορώ να επιτεθώ σε κάποιον στους τελευταίους γύρους, γιατί ο πόνος ήταν πάντα εκεί και ήταν δύσκολο ακόμη και να διατηρήσω τη συγκέντρωση μου.»
«Αλλά σήμερα δεν ένιωσα πόνο, απλώς ένιωθα κουρασμένος, αλλά όλα ήταν υπό έλεγχο».
Το #93 πρόσθεσε: «Για επιθετική οδήγηση ενός γύρου, δεν απέχω πολύ από το να οδηγήσω όπως θέλω. Αλλά για να έχω σταθερό ρυθμό και να ελέγξω τις στιγμές που δεν περιμένεις, όπως τρέμουλο στα φρένα ή μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, εκεί μπορώ και οφείλω να βελτιωθώ. Αλλά είναι μόνο ο δεύτερος αγώνας από την τελευταία εγχείρηση, έχουμε χρόνο μπροστά μας.»
Πριν την εκκίνηση του αγώνα, η ομάδα φόρεσε στον Ισπανό αναβάτη ένα μαλακής σύνθεσης πίσω ελαστικό με σκοπό να του δώσει έξτρα ώθηση στους πρώτους γύρους για να παραμείνει κοντά στην κορυφή, κάτι που δυστυχώς για αυτούς δεν συνέβη.
Αυτό όμως προκλήθηκε λόγω ενός προβλήματος στη χαρτογράφηση του κινητήρα, που οδήγησε τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην πέμπτη θέση στον 1ο γύρο, όπου παρέμεινε μέχρι να περάσει τον Oliveira.
«Το μόνο άτυχο σημείο στον αγώνα ήταν ότι έβαλα το μαλακό πίσω ελαστικό για να επιτεθώ στην αρχή, αλλά είχα ένα μικρό πρόβλημα στον πρώτο γύρο, έχασα πολύ χρόνο και πολλοί αναβάτες με προσπέρασαν», επιβεβαίωσε ο Marquez.
«Το ευτυχές είναι ότι άλλαξα την χαρτογράφηση και αυτό το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Ήταν ένα πολύ μικρό πρόβλημα, αλλά όταν είσαι σε ένα τόσο μεγάλο γκρουπ αναβατών επηρεάζει πολύ τα πράγματα. Πρακτικά από εκείνο το σημείο ξεκίνησε ο αγώνας μου, όλα πήγαν καλά και είμαι χαρούμενος».
Παρά την ψυχολογική ώθηση που πήρε από το πλέον ανώδυνο και λειτουργικό δεξί του χέρι, ο Marquez γνωρίζει ότι η φύση της πίστας του Motegi καθώς και οι κατατακτήριες στις βρόχινες συνθήκες βοήθησαν να καλυφθούν οι τεχνικές αδυναμίες της RC213V.
«Το επίπεδο της μηχανής, και η κατάσταση του χεριού μου είναι δύο διαφορετικά πράγματα, που μας επηρεάζουν το καθένα με τον τρόπο του», είπε ο Marquez, ο οποίος ήταν 7,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα Jack Miller και έκανε τον έβδομο ταχύτερο γύρο του αγώνα. «Η κατάσταση του βραχίονα, από όσο γνωρίζουμε, όσο γράφω χιλιόμετρα θα γίνεται καλύτερη, και την μοτοσυκλέτα πρέπει να την βελτιώσουμε.»
«Είναι αλήθεια ότι ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι η βροχή το Σάββατο με βοήθησε να μην καταπονηθώ πολύ καθώς είχαμε λιγότερες συνεδρίες δοκιμών, και να ξεκινήσω από την pole position.»
«Πρέπει επίσης να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας γιατί αυτή η πίστα επηρέασε λιγότερο τα αδύνατα σημεία της μοτοσυκλέτας μας. Για αυτόν τον λόγο μπόρεσα να είμαι γρήγορος από την πρώτη περίοδο δοκιμών, παρόλο που οδήγησα ακριβώς με την ίδια μοτοσυκλέτα, λίγο πολύ, με την Aragon, αλλά εδώ ήμασταν πιο κοντά στους πρώτους.
«Έτσι είμαι απόλυτα ειλικρινής και σε ένα κανονικό Σαββατοκύριακο, πιστεύω ότι θα είναι 7η-8η-9η θέση. Όχι 4η.»
Ο Marquez αναφέρθηκε και στην πτώση του κατά το 20λεπτο της προθέρμανσης, κάτι που ο ίδιος εξέλαβε ως προειδοποίηση για την συνέχεια.
«Είναι ένα από τα σημεία όπου δυσκολεύομαι περισσότερο φέτος. Τέτοιες στιγμές με το εμπρός ελαστικό να κλειδώνει τις είχα συχνά, και έμαθα να οδηγώ την Honda κατ’ αυτόν τον τρόπο και να τις προβλέπω. Αλλά σήμερα το πρωί, δεν πίεζα και παρόλα αυτά έφυγα εκτός.»
«Στην Αραγονία είχα μια παρόμοια πτώση στο ίδιο σημείο, στην ίδια γωνία. Οπότε είναι εκεί, και μου λείπουν οι πληροφορίες για να το αντιμετωπίσω.»
«Ένιωθα καλά μπαίνοντας στην αριστερή στροφή και όταν έχεις καλό συναίσθημα πιέζεις περισσότερο. Ήμουν τόσο τυχερός που έπεσα στο ζέσταμα γιατί αν δεν συνέβαινε υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να πέσω εκεί στον αγώνα!»
Ο ομόλογος του, Pol Espargaro ήταν η επόμενη Honda στην κατάταξη, μόλις 12ος, κάτι που ενδεχομένως δείχνει τις δυνατότητες της φετινής μηχανής της Honda, και το πόσο σημαντική ήταν η 4η θέση για όλους στην ομάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!