Την επέκταση της συμφωνίας της με το Grand Prix του Μονακό, έως και το 2025 ανακοίνωσε η Formula 1, με το νέο συμβόλαιο ανάμεσα στις δύο πλευρές να ανακοινώνεται πριν λίγη ώρα.
Μετά από αρκετή αβεβαιότητα για το μέλλον του στη Formula 1, μιας και υπήρξαν διαφωνίες για τα τηλεοπτικά, τις χορηγίες και τις υποδομές, το Grand Prix του Μονακό ήρθε σε συμφωνία με τη Liberty Media και τη F1 για επέκταση της συνεργασίας για ακόμα τρία χρόνια, μέχρι και το 2025.
Αν και οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν αποκαλυφθεί, τόσο η F1 όσο και η Αυτοκινητιστική Λέσχη του Μονακό ήταν ικανοποιημένοι που υπήρξε συμφωνία και επίλυση των διαφορών.
Ο CEO της F1, Stefano Domenicali, δήλωσε εν όψει των σημερινών ανακοινώσεων: “Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως θα βρισκόμαστε στο Μονακό μέχρι και το 2025 και χαιρόμαστε που θα τρέχουμε στους δρόμους του διάσημου Πριγκηπάτου του χρόνου στις 28 Μαΐου”.
“Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους ενεπλάκησαν στην ανανέωση της συνεργασίας και ειδικά την Αυτού Μεγαλειότητα, Πρίγκηπα Αλβέρτο ΙΙ του Μονακό, τον MIchel Boeri, πρόεδρο της Αυτοκινητιστικής Λέσχης του Μονακό, και την ομάδα του. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε του χρόνου την κοινή πορεία μας”.
Το νέο συμβόλαιο είναι πιθανή να έχει πιο ευνοϊκούς όρους για τη F1, η οποία είχε ξεκαθαρίσει πως ήταν έτοιμη να φύγει από το Μονακό σε περίπτωση που δεν γίνονταν συμβιβασμοί από την πλευρά των διοργανωτών.
Στο κομμάτι του αντιτίμου για την είσοδο στο καλεντάρι, ήταν γνωστό πως το Μονακό πλήρωνε περί τα 15 εκατ. $ ετησίως, ποσό που ήταν μισό σε σχέση με τις άλλες πίστες. Πιστεύεται πως η διαφορά αυτή μειώθηκε, ώστε να υπάρξει εναρμόνιση με τις άλλες πίστες.
BREAKING: The Monaco Grand Prix will be on the F1 race calendar until at least 2025 🙌#F1 pic.twitter.com/IfOQ2dJ3VM
— Formula 1 (@F1) September 20, 2022
Εκνευρισμός υπήρχε επίσης από τη F1 και για την τηλεοπτική μετάδοση του Grand Prix, μιας και την κάλυψη αναλάμβανε παραδοσιακά τοπικός σκηνοθέτης και όχι το προσωπικό της F1. Επιπλέον, πρόβλημα στη F1 δημιουργούσε το γεγονός πως το Μονακό συχνά επέλεγε να διαφημίσει στους δρόμους του χορηγούς με τους οποίους το άθλημα δεν είχε εμπορικές συμφωνίες, ενώ συχνά προέκυπταν και αντικρουόμενα συμφέροντα.
Παραδείγματος χάριν. πέρυσι, το Μονακό επέλεξε να διαφημίσει την εταιρεία ρολογιών, Tag Heuer, την ίδια ώρα που η Formula 1 είχε αποκλειστική συμφωνία με την Rolex, ανταγωνίστρια της πρώτης.
Στη Formula 1 σκέφτονται επίσης αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν στην πίστα και τη χάραξη αυτής, προκειμένου να μπορέσει να γίνει πιο θεαματικός ο αγώνας. Θεωρείται όμως πως βραχυπρόθεσμα κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο, άρα στο μέλλον αναμένεται να συνεχίσει ο αγώνας να έχει συνήθως περισσότερο ενδιαφέρον τα Σάββατα, στις κατατακτήριες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!