Η ομάδα που εδρεύει στο Woking βρίσκεται σε μία έντονη μάχη με την Γαλλική Ομάδα του grid [Alpine] καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2022 για την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών πίσω από τη Red Bull, τη Ferrari και τη Mercedes.
Ενώ η Alpine φαίνεται φαβορί για να πάρει αυτή την τέταρτη θέση, ειδικά αφού αποκάλυψε ότι φέρνει μια σημαντική νέα αναβάθμιση στο πάτωμα του μονοθεσίου για το Grand Prix της Σιγκαπούρης, η McLaren αποδέχεται ότι «πληρώνει» το τίμημα για το δύσκολο ξεκίνημά που είχε το 2022.
Η Βρετανική Ομάδα βρισκόταν μεταξύ των τελευταίων ομάδων στην έναρξη της σεζόν της F1 στο Bahrain μετά από προβλήματα υπερθέρμανσης των φρένων που αντιμετώπισε στις Δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν προτού αρχίσει επίσημα η σεζόν, προβλήματα τα οποία χρειάστηκε λίγος χρόνος για να ξεπεραστούν. Η προσπάθεια που χρειαζόταν για να διευθετηθεί το συγκεκριμένο ζήτημα σήμαινε ότι οι πόροι έπρεπε να μην χρησιμοποιηθούν για άλλους τομείς απόδοσης του αυτοκινήτου, κάτι που, όπως είναι λογικό, είχε συνέπειες στην ανάπτυξη του ίδιου του μονοθεσίου.
Ερωτηθείς εάν ο αντίκτυπος των προβλημάτων των φρένων θα μπορούσε τελικά να είχε κάνει τη διαφορά στην μάχη με την Alpine, ο Seidl είπε: «Φυσικά δεν βοήθησε, γιατί στην τελική έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε μεγάλο μέρος των πόρων για να διορθώσουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα, πόρους τους οποίους θα προτιμούσα να το χρησιμοποιήσω για την άμεση ανάπτυξη της απόδοσης, ειδικά σε αυτή την περίοδο της σεζόν.”
Παρά τις παρατεταμένες συνέπειες αυτού που συνέβη στον πρώτο αγώνα, ο Seidl επαίνεσε τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα, παραδεχόμενος ότι η Mclaren έχει σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση των αδυναμιών του μονοθεσίου της.
«Πιστεύω ότι έχουμε κάνει θετικά βήματα στους τομείς που είχαμε αδυναμίες πέρυσι», είπε. «Ταυτόχρονα, προφανώς, βλέπουμε ότι είμαστε λιγότερο ανταγωνιστικοί φέτος σε σύγκριση με τις δύο τελευταίες μας σεζόν. Αλλά νομίζω ότι ήταν μια νέα αρχή για εμάς.
«Αν κοιτάξετε τώρα το πώς πήγε η σεζόν, γνωρίζοντας για το δύσκολο ξεκίνημα που είχαμε εξαιτίας των φρένων στα Δοκιμαστικά του Bahrain, το πρόβλημα αυτό μας μας ανάγκασε να υιοθετήσουμε μία αμυντική στάση όσον αφορά την απόδοση μας σε αυτήν την νέα εποχή της Formula 1.
«Σίγουρα δεν ήμασταν εκεί που θέλαμε. Αλλά, ταυτόχρονα, νομίζω ότι η ομάδα αντέδρασε όπως έπρεπε και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε.
«Δεν έχουμε ξεχάσει πού ήμασταν στον πρώτο αγώνα, στο Bahrain, όπου ήμασταν λίγο πολύ μεταξύ των τελευταίων ομάδων».
Ενώ η McLaren αισθάνεται ότι υπήρχαν ίσως ευκαιρίες που θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα, ο Seidl καταλαβαίνει επίσης ότι τα πράγματα θα μπορούσαν εξίσου να είχαν πάει χειρότερα, λαμβάνοντας υπόψη πόσο άσχημα ήταν τα πράγματα στο Bahrain.
«Η πρόοδος που μπορούσαμε να έχουμε βάσει των πακέτων αναβαθμίσεων που φέραμε και το γεγονός ότι τα πακέτα αυτά δούλεψαν, μας βοηθούν να καταλάβουμε ότι το σχέδιο μας ήταν καλό, κάτι που ήταν πραγματικά θετικό για την ομάδα», προσέθεσε.
«Αλλά λόγω του δύσκολου ξεκινήματος, πρέπει να αποδεχτούμε ότι βρισκόμαστε στο σημείο που είμαστε αυτή τη στιγμή, στο P4 και το P5, αποτέλεσμα που είναι μια καλή ανάκαμψη σε σύγκριση με το σημείο που ξεκινήσαμε τη σεζόν».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!