Ο Sebastian Ogier θα λάβει μέρος στα Rally Ισπανίας και Ιαπωνίας, παίρνοντας τη θέση του Esapekka Lappi.
O οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής αγωνίζεται φέτος part-time στο WRC για λογαριασμό της Toyota, επιλέγοντας να μειώσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις ώστε να βρει χρόνο για την οικογένειά του. Επίσης, επιθυμεί να εξερευνήσει και το WEC, ως οδηγός της Toyota Gazoo επίσης.
Ως αποτέλεσμα της επιλογής του αυτής, ο Ogier μοιράζεται το τρίτο εργοστασιακό Yaris Rally1 για φέτος, μαζί με τον Φινλανδό Lappi. Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, θα φτάσει συνολικά τις 6 συμμετοχές στο φετινό πρωτάθλημα, καθώς μετά την επιβεβαιωμένη Νέα Ζηλανδία, σήμερα επιβεβαιώθηκαν και οι συμμετοχές του σε Ισπανία και Ιαπωνία, που κλείνουν το φετινό πρόγραμμα του σπορ.
Αυτό ήρθε μετά την απόφαση του Ogier να μην πάρει μέρος σε όλους τους αγώνες του WEC, άρα το κενό που έμεινε από τη μη συμμετοχή του στον αγώνα αντοχής στο Bahrain του δίνει τη δυνατότητα να βρεθεί στην Ιαπωνία το τετραήμερο 20-23 Οκτωβρίου.
“Όπως γνωρίζετε, χαίρομαι που θα βρεθώ στη Νέα Ζηλανδία, αλλά τα φρέσκα νέα είναι πως θα βρεθώ επίσης και στην Ισπανία και την Ιαπωνία, τους τρεις τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος. Πραγματικά χαίρομαι για αυτή την πρόκληση που βρίσκεται μπροστά μου”, αναφέρει σε σύντομη ανάρτησή του στα social media ο Γάλλος.
A pleasure to have @SebOgier back behind the wheel of the #GRYaris Rally1 HYBRID today ahead of his return to action at Rally New Zealand! 🙌#ToyotaGAZOORacing #WRC pic.twitter.com/EmCIutBLB4
— TOYOTA GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) September 15, 2022
Στους τρεις αγώνες που μέχρι στιγμής έχει πάρει εκκίνηση το 2022, ο Ogier έχει βρεθεί μια φορά στο βάθρο, στον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος, στο Monte Carlo, όταν και τελείωσε πίσω από τον συμπατριώτη του, Sebastian Loeb.
Η εν λόγω ανακοίνωση βάζει οριστικά τέλος στη φετινή πορεία του Lappi με την Toyota, με τον Φινλανδό να έχει να επιδείξει στο παλμαρέ του τρεις τρίτες θέσεις. Ο Lappi είχε την ευκαιρία και για κάτι αντίστοιχο (αν όχι καλύτερο) στο πρόσφατο Rally Acropolis, όπου ωστόσο εγκατέλειψε από πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου από τη 2η θέση της γενικής.
Το μέλλον, τόσο του Ogier όσο και του Lappi στο WRC παραμένει ακόμα ασαφές, αν και το αφεντικό της Toyota, Jari-Mati Latvala, δεν θα έχει αντίρρηση να διατηρήσει υπό τους φετινούς όρους τους δύο οδηγούς και το 2023, όπως δήλωσε και πρόσφατα στο Autosport.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!