Η Mercedes προκάλεσε σάλο όταν εμφανίστηκε στις Δοκιμές πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος στο Bahrain νωρίτερα φέτος, παρουσιάζοντας ένα από τα πιο μοναδικά σχέδια στο grid.
Αν και δεν ήταν τόσο επιτυχημένο όσο τα προηγούμενα μονοθέσια που κέρδισαν 8 σερί Πρωταθλήματα για την Γερμανική Ομάδα, το φετινό έχει βοηθήσει τον Russell και τον ομόσταυλό του στη Mercedes, Lewis Hamilton, να φτάσουν μέχρι στιγμής στα 13 βάθρα μεταξύ τους αυτή τη σεζόν, χωρίς βέβαια κανένας από τους δύο να έχει καταφέρει να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
«Νομίζω ότι τίποτα δεν είναι εκτός σχεδίου. Σίγουρα έχουμε ένα μοναδικό σχέδιο με τα sidepods», είπε ο Russell. «Δεν είναι σίγουρο όμως το ότι θα συνεχίσουμε με το συγκεκριμένο σχέδιο, αλλά ούτε και ότι θα αλλάξουμε εντελώς τη φιλοσοφία του φετινού μονοθεσίου.
«Αλλά, στην τελική είτε έχουμε τα φαρδιά είτε τα στενά sidepods, αυτό δεν είναι ο κύριος παράγοντας που διαφοροποιεί την απόδοση. Υπάρχουν περισσότερα που το καθορίζουν αυτό.”
Ο Russell πέτυχε την πρώτη pole position της καριέρας του στη Formula 1 στο Grand Prix της Ουγγαρίας, όπου έγινε σαφές ότι οι πίστες υψηλής κάθετης δύναμης ευνοούν την W13.
Παρόλο που ο Βρετανός βρέθηκε και πάλι στο βάθρο στη Monza, κατέστησε σαφές ότι η Mercedes εξακολουθεί να μην είναι στο σημείο που θέλει η ομάδα να είναι όσον αφορά τις επιδόσεις στις πίστες χαμηλής κάθετης δύναμης και υψηλής ταχύτητας.
«Νομίζω ότι καταλαβαίνουμε ακριβώς τους λόγους που σε πίστες όπως το Zandvoort και η Βουδαπέστη ήμασταν ανταγωνιστικοί, και καταλαβαίνουμε γιατί σε πίστες όπως αυτή [η Monza] και το Spa δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί», συνέχισε.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα εν μία νυκτί. Πρέπει να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε αυτό το αυτοκίνητο, αφού η επόμενη χρονιά θα είναι μια εξέλιξη αυτού, και νομίζω ότι πλέον ξέρουμε ακριβώς την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε».
Η Mercedes έχει προσδιορίσει τη Ferrari ως τον κύριο αντίπαλο της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με τους νυν πρωταθλητές να βρίσκονται 35 βαθμούς πίσω τους στην τρέχουσα βαθμολογία.
Ο Russell βρίσκεται επίσης μόλις 16 πόντους πίσω από τον Charles Leclerc στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με τον οδηγό της Ferrari να έχει βρεθεί σε θέση υποψηφίου για το Πρωτάθλημα στην αρχή της σεζόν.
«Σίγουρα δεν ήταν ο πιο δυνατός αγώνας μας για τη φετινή σεζόν, το μονοθέσιο δεν το ένιωθα τόσο καλά», παρατήρησε ο Russell για το Σαββατοκύριακο του Ιταλικού Grand Prix. «Χάσαμε αρκετή απόδοση από το P1 την Παρασκευή και δεν ξέρουμε πραγματικά γιατί, αλλά νομίζω ότι το κυριότερο σημείο ήταν ο ρυθμός της Ferrari, ο οποίος μας εξέπληξε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!