Στη Hyundai Motorsport εξετάζουν όλες τις πιθανές κινήσεις τους για το οδηγικό team του 2023, εν μέσω φημών περί συμφωνίας του Ott Tanak με την M-Sport.
Στη Hyundai έχουν ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζονται για την επόμενη σεζόν, με τον Julien Moncet, αναπληρωτή επικεφαλής της ομάδας να επιβεβαιώνει στο Motorsport.com πως στο Alzenau εξετάζουν κάθε πιθανή επιλογή για το 2023, μετά και το ιστορικό 1-2-3 του στο Rally Acropolis της προηγούμενης εβδομάδας.
Στη φετινή σεζόν, πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη εντός της ομάδας έχουν οι Thierry Neuville και Ott Tanak, με το τρίτο i20 N Rally1 να μοιράζεται ανάμεσα στους Dani Sordo και Oliver Solberg.
Αν και ο Εσθονός Tanak έχει συμβόλαιο και για του χρόνου με την κορεάτικη φίρμα, έχουν αρχίσει να ακούγονται σενάρια για το μέλλον του, παρά τις φετινές του νίκες σε Σαρδηνία, Φινλανδία και Βέλγιο.
Ο Tanak έχει δείξει πολλάκις τον εκνευρισμό του για τα προβλήματα αξιοπιστίας που έχει αντιμετωπίσει η Hyundai στην αρχή της σεζόν, καθώς και για την εσωτερική δομή του οργανισμού. Μιλώντας μετά τη νίκη του στο Βέλγιο, δήλωσε ξεκάθαρα πως δεν θεωρεί τον Moncet ως τον κατάλληλο για να γεμίσει το κενό που άφησε στη θέση του επικεφαλής ο Andrea Adamo.
Ο πρωταθλητής του 2019 είδε τη Hyundai επίσης να τον “κρεμάει” στο Rally Acropolis, δίνοντας την εντολή, δια στόματος Sean Kim, του προέδρου της Hyundai Motorsport, να διατηρήσουν οι οδηγοί τις θέσεις τους ώστε να έρθει το πολυπόθητο “1-2-3”. Αυτό σήμαινε πως ο Tanak τερμάτισε 2ος, πίσω από τον Neuville, χάνοντας 7 πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθεια να γεφυρώσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο, Kalle Rovanpera.
Ερωτώμενος εάν θα οδηγεί για τη Hyundai του χρόνου, μετά και την απόφαση της ομάδας να μην τον στηρίξει, ο Tanak απάντησε ένα αινιγματικό “θα δούμε του χρόνου”.
Όταν ρωτήθηκε στο Βέλγιο για το εάν περιμένει τον Tanak να μείνει στην ομάδα του του χρόνου, ο Moncet απάντησε πως αναμένει ο Εσθονός να τιμήσει το συμβόλαιό του, ωστόσο συμπλήρωσε ακολούθως: “Δεν φτιάχνω εγώ τα συμβόλαια. Όμως, ακόμα κι αν ένας οδηγός έχει συμβόλαιο, μπορεί να φύγει, όπως γίνεται και στο ποδόσφαιρο”.
#WRC 🇬🇷 Finishing @AcropolisRally with the first-ever #Hyundai 1-2-3 – it has definitely been a good rally for us. And this is a good read:https://t.co/a1KP9r9Q0s#HMSGOfficial #AcropolisRally pic.twitter.com/fUZuzvuTwb
— hmsgofficial (@HMSGOfficial) September 11, 2022
Στην περίπτωση που ο Tanak αποφασίσει να φύγει από τη Hyundai, η M-Sport φαίνεται πως θα είναι ο επόμενος προορισμός του, μιας και η Toyota δύσκολα θα προχωρήσει σε αλλαγές της ομάδας της που απαρτίζεται από τους Rovanpera, Evans και Katsuta, με τους Ogier και Lappi να συμμετέχουν υπό part-time ρόλο.
Ο Tanak ξεκίνησε την καριέρα του από την M-Sport το 2011, έχει εξαιρετικές σχέσεις με το αφεντικό της ομάδας, Malcolm Wilson, ενώ το 2017 τερμάτισε και 3ος στο πρωτάθλημα με την M-Sport, ομάδα η οποία δεν λαμβάνει πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη από την Ford, όπως συμβαίνει αντίστοιχα από τις Toyota και Hyundai.
Ο οδηγός δήλωσε πως όσα ακούγονται περί επιστροφής στην M-Sport είναι απλά “φήμες”, ωστόσο είναι πραγματικότητα πως η ομάδα βρίσκεται σε αναζήτηση έμπειρου οδηγού, μιας και ο μοναδικός εξασφαλισμένος για το 2023 είναι ο Craig Breen.
Μέχρι στιγμής, κανείς εκ των φετινών Greensmith και Fourmaux δεν έχει εγγυημένη θέση για του χρόνου, ενώ οι Loubet και Loeb έχουν part-time ρόλο στην ομάδα.
Στο Βέλγιο, ο Wilson δήλωσε στο Motorsport.com πως είναι προτεραιότητα για την ομάδα του να εξασφαλίσει έναν έμπειρο, πρώτης γραμμής οδηγό.
“Δεν υπάρχει αμφιβολία, όντας στο παιχνίδι τόσο καιρό, πρέπει να ομολογήσω πως η προτεραιότητά μου είναι να προσπαθήσω να βρω κορυφαίο οδηγό”, ξεκαθάρισε ο Wilson. “Δεν έχουμε ακόμα οριστικά πλάνα για του χρόνου, είμαστε ακόμα λευκό βιβλίο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!