Μετά από μια συνάντηση στην Aragon, η Ducati ανακοίνωσε στις Pramac Racing, Gresini Racing και Mooney VR46 Racing Team, τις προδιαγραφές των μηχανών που θα τους παρέχει για το 2023.
Ο Ιταλός κατασκευαστής κυριαρχεί στο τρέχον grid του MotoGP καθώς διαθέτει οκτώ μοτοσυκλέτες στην εργοστασιακή του ομάδα, την Pramac Racing, την Gresini Racing και την ομάδα VR46 Racing. Αυτή είναι η πρώτη φορά από το 2016 που η Ducati έχει τέτοιο έλεγχο στο grid.
Επί του παρόντος, υπάρχουν τρεις προδιαγραφές μηχανών στο grid του 2022 από την Ducati. Το εργοστασιακό δίδυμο Francesco Bagnaia και Jack Miller τρέχει με μοτοσυκλέτα του 2022 με υβριδικό κινητήρα 2021/22, αφού οι αναφερθέντες επέλεξαν να εγκαταλείψουν τον πλήρη κινητήρα προδιαγραφών 2022 πριν από το Grand Prix του Κατάρ τον Μάρτιο.
Στην Pramac, οι Jorge Martin και Johann Zarco τρέχουν με πρωτότυπα του 2022, ενώ οι Enea Bastianini και Fabio Di Giannantonio της Gresini διαθέτουν μηχανές προδιαγραφών 2021.
Στην ομάδα του Valentino Rossi, ο Luca Marini έχει μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών 2022, ενώ ο Marco Bezzecchi χρησιμοποιεί την έκδοση του 2021.
Ενόψει του Grand Prix της Aragon αυτό το Σαββατοκύριακο, οι Bezzecchi, Marini και Di Giannantonio δήλωσαν ότι δεν είχαν ιδέα ποια έκδοση της Ducati θα τους δοθεί για τον επόμενο χρόνο.
Αλλά μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης μεταξύ της Ducati και των επικεφαλής της Gresini και της VR46 οδήγησε στην οριστικοποίηση των μηχανών που θα χρησιμοποιήσουν το 2023.
Στην εργοστασιακή ομάδα, ο Bagnaia και ο ομόσταυλος του Bastianini θα αγωνιστούν με την πλήρη μοτοσυκλέτα προδιαγραφών 2023, όπως και το δίδυμο της Pramac Martin και Zarco.
Στην Gresini, τόσο ο Di Giannantonio όσο και ο Alex Marquez θα έχουν μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών 2022, όπως και ο Marini και ο Bezzecchi στην VR46.
Η Ducati είχε ένα ξεκάθαρο και κυρίαρχο ξεκίνημα στο δεύτερο μισό της σεζόν του 2022, με τον Bagnaia να βρίσκεται εν μέσω ενός αδιάκοπου σερί τεσσάρων διαδοχικών νικών.
Αυτό τον έβαλε αμέσως στη διεκδίκηση του τίτλου, καθώς από τους 91 βαθμούς που βρισκόταν μακριά από τον Quartararo, μετά από το τέταρτο DNF της χρονιάς στη Γερμανία, μείωσε την διαφορά σε μόλις 30 βαθμούς πίσω από τον ηγέτη της βαθμολογίας, με μόλις έξι αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν στη Valencia.
Η Ducati μπορεί να κατακτήσει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών αυτό το Σαββατοκύριακο στην Aragon για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, αν μπορέσει να ξεπεράσει τη Yamaha για 15 βαθμούς, έχοντας σημειώσει εννέα νίκες με τους Bagnaia και Bastianini έναντι τρεις της Yamaha με τον Quartararo.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!