Ο Flavio Briatore τα έχει βάλει με τη Ferrari επειδή μπέρδεψε τη στρατηγική της στο Ιταλικό Grand Prix. Πάντως, ο Christian Horner λέει ότι κατανοεί το χρονοδιάγραμμα του πρώτου pit-stop του Charles Leclerc.
Ο Leclerc είχε πάρει την pole position για τον εντός έδρας αγώνα της Ferrari, με το κοινό στη Monza να ονειρεύεται την πρώτη νίκη για την ομάδα του εκεί, μετά τη νίκη του Μονεγάσκου το 2019.
Όμως, με ο Max Verstappen κατάφερε να ξεπεράσει το «εμπόδιο» της ποινής των πέντε θέσεων και να βρεθεί σύντομα στη δεύτερη θέση ενώ εκκίνησε από την έβδομη. Η Ferrari εκμεταλλεύτηκε το Virtual Safety Car και έβαλε τον Leclerc στα πιτ. Αυτό τον έβαλε ουσιαστικά σε μια στρατηγική δύο στοπ, η οποία δεν είναι η ιδανική για τη Monza.
Ακόμη και με το τρίτο σετ, ο Leclerc, που έτρεχε ολοκαίνουργια μαλακά ελαστικά, δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Verstappen με την διαφορά να είναι στα 16 δευτερόλεπτα. Έπειτα, βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και ο αγώνας τελείωσε εκεί.
Ο πρώην επικεφαλής της ομάδας της Renault, Briatore, το χαρακτήρισε ως ένα ακόμη λάθος της Ferrari. «Είναι απίστευτο το πώς η Ferrari καταφέρνει να χαλάει κάθε αγώνα της», είπε.
Ο Binotto, ωστόσο, υπερασπίστηκε τη στρατηγική της Ferrari, λέγοντας ότι ήξεραν πως η F1-75 δεν είχε τον ρυθμό να κερδίσει και έτσι έριξαν αποφάσισαν να ρισκάρουν.
«Η Red Bull ήταν το πιο γρήγορο μονοθέσιο στην πίστα», είπε ο Ιταλός. «Αν είχαμε αντιμετωπίσει (τον Verstappen) με την ίδια στρατηγική, δεν θα τον είχαμε κερδίσει ποτέ. Βασικά, τα δυο πιτ-στοπ δεν ήταν λάθος γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί αργότερα στον αγώνα»
«Για εμάς, το να ρισκάρουμε δεν περιείχε κίνδυνο».
Μιλώντας για το σχόλιο του Binotto, ο Briatore απάντησε: «Απίστευτο!»
Αλλά, ενώ ο Briatore δεν συμφωνεί με τα λόγια του Binotto, το αφεντικό της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, υπερασπίστηκε τη στρατηγική της Ferrari καθώς αποκάλυψε ότι η Red Bull θα είχε βάλει τον Verstappen στην περίοδο του VSC εάν η Ferrari δεν καλούσε τον Leclerc.
«Καταλάβαμε γιατί το έκαναν αυτό», είπε ο Αυστριακός.
«Νομίζω ότι είχαμε ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο αλλά πιστεύω ότι, στρατηγικά, έκαναν μια καλή κλήση. Οπότε πιστεύω ότι θα είχαμε κερδίσει τον αγώνα ασχέτως με αυτό»
Ο Binotto συμφωνεί πως ο Verstappen είχε τον καλύτερο ρυθμό.
«Δεν είναι δύσκολο να νικήσεις ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο, είναι αδύνατο», είπε ο Ιταλός. «Φυσιολογικά κερδίζεις αν έχεις το πιο γρήγορο αυτοκίνητο, ακόμα κι αν κάνεις λάθος με τις στρατηγικές.
«Όποια και αν ήταν η στρατηγική [για τον Μαξ] θα κέρδιζε, αυτό είναι το θέμα».
Το αποτέλεσμα της Monza, με τον Verstappen πρώτο μπροστά από τον Leclerc, σημαίνει ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής της περσινής σεζόν αύξησε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα των οδηγών στους 116 βαθμούς έναντι του οδηγού της Ferrari. Ταυτόχρονα, στους κατασκευαστές, η Scuderia Ferrari είναι 139 βαθμούς πίσω από τη Red Bull.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!