Ο Charles Leclerc παραδέχτηκε ότι ο τερματισμός υπό αυτοκίνητο ασφαλείας στο Ιταλικό Grand Prix της Formula 1 ήταν «απογοητευτικός», αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί πολύ πιο πριν.
Ο οδηγός της Ferrari είχε πρωτοστατήσει στα αρχικά στάδια της Monza από την pole position, αλλά επέλεξε να αλλάξει νωρίς τα ελαστικά όταν υπήρχε μια εικονική περίοδος αυτοκινήτου ασφαλείας που προκλήθηκε από την αποχώρηση του Sebastian Vettel.
Αυτή η κίνηση τον έβαλε σε μια εναλλακτική στρατηγική δύο pit stop, με την επιπλέον στάση και την έλλειψη ρυθμού σε σύγκριση με τον τελικό νικητή Max Verstappen να τον αφήνει αρκετά μακριά καθώς οι γύροι μετρούσαν αντίστροφα.
Αλλά άνοιξε η πιθανότητα για μια πιθανή αναμέτρηση με τον Verstappen, καθώς η απρόσμενη εγκατάλειψη του Daniel Ricciardo με ένα πρόβλημα κινητήρα έφερε στο προσκήνιο το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ωστόσο, οι καθυστερήσεις στην ανάκτηση της πληγωμένης McLaren, καθώς και του αυτοκινήτου ασφαλείας που έκανε αρκετούς γύρους για να πιάσει τον ηγέτη του αγώνα Max Verstappen, σήμαινε ότι οι γύροι δεν έφταναν για να επιτραπεί η επανεκκίνηση.
Μετά τα πρωτόκολλα που αγνοήθηκαν στο Abu Dhabi πέρυσι, ότι ο αγώνας μπορεί να ξαναρχίσει μόνο έναν γύρο μετά την απελευθέρωση των μονοθεσίων που έχουν δεχτεί γύρο, δεν υπήρχε περιθώριο να πάμε για αγώνα τελευταίου γύρου με τα μονοθέσια σε τάξη.
Προς ενόχληση των οπαδών της Ferrari, οι οποίοι γιούχαραν τα αυτοκίνητα καθώς έπαιρναν την καρό σημαία, ο Verstappen επέστρεψε στο σπίτι χωρίς να ανησυχήσει για την πρώτη του νίκη στη Monza.
Αναλογιζόμενος το τέλος του αγώνα, ο Leclerc παραδέχτηκε ότι ανυπομονούσε να ξαναρχίσει ο αγώνας, αλλά είπε ότι η ήττα του από τον Verstappen είχε καταγραφεί πολύ νωρίτερα.
«Εννοώ, το τέλος ήταν απογοητευτικό», είπε. «Μακάρι να μπορούσαμε να είχαμε αγωνιστεί, αλλά δυστυχώς ήρθαμε δεύτεροι εδώ, λόγω όσων συνέβησαν νωρίτερα. Άρα είναι κρίμα.»
«Συνολικά, όμως, τα έδωσα όλα για το P2 σήμερα. Μακάρι να μπορούσα να είχα κερδίσει μπροστά στους καταπληκτικούς tifosi που έχουμε εδώ, αλλά δεν τα κατάφερα σήμερα.»
Ο Leclerc είπε ότι αυτός και η Ferrari πήγαν για την πρόωρη στάση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μόνο και μόνο για να βεβαιωθούν ότι θα καλύπτουν τα πίσω αυτοκίνητα, αλλά προφανώς θα έπρεπε να ψάξουν βαθύτερα αν η επιλογή ήταν σωστή ή όχι.
«Δεν ξέραμε τι θα έκαναν πίσω, οπότε κάναμε αυτή την επιλογή», εξήγησε.
Ερωτηθείς αν ήταν ευχαριστημένος με την στρατηγική, είπε: «Λοιπόν, προφανώς τελειώσαμε P2, οπότε δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον αγώνα. Αλλά ναι, θα δουλέψουμε σε αυτό.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!