Με τη Hyundai να κλείνει την τρίτη ημέρα του EKO Rally Acropolis με φόρα από το Σάββατο, το πρώτο 1-2-3 στην ιστορία της ομάδας έγινε πραγματικότητα. Πρόβλημα και για Evans στην Toyota, η οποία φεύγει από την Ελλάδα με άδεια χέρια.
Από το τέλος της χθεσινής ημέρας, τα πράγματα έδειχναν ιδανικά για τη Hyundai Motorsport, η οποία είδε τους Neuville, Tanak, Sordo να διανυκτερεύουν στη Λαμία έχοντας κλειδώσει τις πρώτες τρεις θέσεις της γενικής.
Με τον ίδιο τρόπο συνεχίστηκε και η Κυριακή, χωρίς κάποια εναλλαγή στην κατάταξη. Με την ομάδα να μην επιθυμεί να δώσει team orders, κάτι που θα ευνοούσε τον Εσθονό Tanak που κυνηγά ακόμα το πρωτάθλημα, οι οδηγοί έπρεπε απλά να φέρουν τα αγωνιστικά τους στον τερματισμό.
Έτσι κι έγινε, με τα καλά νέα για την Hyundai από τις ατυχίες της αντιπάλου, Toyota, να συνεχίζονται. Η ιαπωνική ομάδα είδε τον Elfyn Evans, τον πιο ψηλά πλασαρισμένο οδηγό της, να εγκαταλείπει την ημέρα πριν καν αυτή ξεκινήσει, το πρωί πριν την SS14 του Ελευθεροχωρίου, με πρόβλημα στο turbo του Yaris Rally1 αγωνιστικού του.
“Ήταν μια δύσκολη σεζόν η φετινή”, δήλωσε μετά το τέλος του Rally ο Neuville. “Το να έρχεται νίκη μετά από έναν πολύ δύσκολο αγώνα στο Βέλγιο είναι πανέμορφο”.
“Το σημαντικότερο είναι πως ήρθε το 1-2-3 για την ομάδα. Το πετύχαμε μετά από τόσα χρόνια και είναι μια ιστορική στιγμή για την ομάδα και τη φίρμα. Όλοι δούλεψαν σκληρά για το αποτέλεσμα αυτό και το αξίζουν”.
HISTORY‼️ @thierryneuville and @MWydaeghe have led @HMSGOfficial to their first-ever 1-2-3 finish 🥇🥈🥉
A colossal weekend for #HMSGOfficial at @AcropolisRally #AcropolisRally | #WRC | #WRCLive
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 11, 2022
Παρά το γεγονός πως δεν κατάφερε να φύγει νικητής από την Ελλάδα, ο Ott Tanak είδε την ψαλίδα από τον Kalle Rovanpera να κλείνει στους 53 βαθμούς (τερματίζοντας και 1ος στην SS16 που ήταν και η Power Stage) με τρεις αγώνες να απομένουν, κάτι που τον κρατά για τα καλά στη διεκδίκηση του τίτλου στους Οδηγούς. Ο Rovanpera εξακολουθεί ωστόσο να διατηρεί ένα υγιές προβάδισμα, έχοντας συνολικά 207 βαθμούς (συγκέντρωσε 4 με τη δεύτερη θέση στην Power Stage).
Στους 131 βαθμούς ανέβηκε ο νικητής Neuville που αν και μένει ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης (μόνο μαθηματικές ελπίδες) αναμένεται να δώσει τον καλύτερο εαυτό του στους εναπομείναντες αγώνες. 4ος, μένοντας στους 116 βαθμούς έπεσε ο Evans.
Το εξαιρετικό ξεκίνημα του Pierre-Louis Loubet στο Rally Acropolis ανταμείφθηκε με μια άξια 4η θέση, με τον νεαρό Γάλλο
Εντυπωσιακή ήταν και η εμφάνιση του Κύπριου, Αλέξανδρου Τσουλόφτα που τερμάτισε στην 9η θέση της γενικής, παίρνοντας 2 βαθμούς, επίτευγμα σημαντικό για οδηγό που αναμένεται να τρέξει μόνο στο Rally Acropolis στα πλαίσια του WRC.
Στους κατασκευαστές, η Toyota παραμένει πρώτη με 404 βαθμούς, ωστόσο βλέπει τη Hyundai να ανεβαίνει στους 341, με τη διαφορά των 63 βαθμών να είναι μεν μεγάλη, αλλά να δίνει βάσιμες ελπίδες στους Κορεάτες ενόψει του φινάλε της σεζόν.
Κάπως έτσι, ένα ακόμα Rally Acropolis τελείωσε. Με τη διεξαγωγή, τόσο από πλευράς οργάνωσης όσο και από πλευράς θεατών να είναι υποδειγματική, και τους οδηγούς και τις ομάδες να εντυπωσιάζονται από τη ζεστασιά με την οποία το ελληνικό κοινό αγκαλιάζει τον Rally των Θεών, η Ελλάδα κερδίζει το στοίχημα της καθιέρωσης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rally. Συνέχεια πλέον στο WRC, με το Rally της Νέας Ζηλανδίας, το τετραήμερο 29 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου.
Παρακάτω ακολουθεί η τελική κατάταξη του EKO Rally Acropolis, που αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και στο πρόγραμμα του WRC για το 2023 και…βλέπουμε! Περισσότερο υλικό για το Rally μπορείτε να βρείτε στην κεντρική σελίδα του EKO Rally Acropolis!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!