Ο Fabio Quartararo της Yamaha λέει ότι ήταν «σε κατάσταση κατατακτήριων» σε κάθε γύρο του Αυστριακού Grand Prix για το MotoGP της Κυριακής για να παλέψει για το βάθρο στο Red Bull Ring.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής αναμενόταν να δυσκολευτεί στην αυστριακή έδρα λόγω της έμφασης που δίνει στην ιπποδύναμη.
Αλλά ο αναβάτης της Yamaha τερμάτισε στη δεύτερη θέση και έμεινε μόλις 0,492 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα Francesco Bagnaia στην εργοστασιακή Ducati, με το πέσιμο της καρό σημαίας.
Ο Quartararo είναι τώρα 32 βαθμούς μακριά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αφού ο Aleix Espargaro ήταν 6ος, αν και ο Γάλλος παραδέχεται ότι έβαλε τον εαυτό του στη μάχη του βάθρου οδηγώντας «στο όριο παντού» κατά την διάρκεια του αγώνα.
«Το βαθμολογώ σίγουρα έναν από τους καλύτερους αγώνες μου, αλλά είναι τόσο δύσκολο να κάνεις τέτοιους αγώνες», είπε.
«Πίεζα τον εαυτό μου στα άκρα, παραλίγο να πέσω μερικές φορές και σωματικά είναι δύσκολο να αγωνίζεσαι έτσι.»
«Ήμουν σε ρυθμό κατατακτηρίων σε κάθε γύρο. Λοιπόν, φυσικά είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά αυτό το κομμάτι είναι δύσκολο. Υπάρχει πολλή επιτάχυνση. Αλλά επίσης αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί έκανα μια εξαιρετική αρχή, αλλά όχι καλούς πρώτους γύρους, τότε θα μπορούσα να κάνω μια μεγάλη επιστροφή.»
«Λίγους ακόμη γύρους και θα μπορούσε να ήταν μια μεγάλη μάχη [με την Bagnaia]. Αλλά ήμουν στο όριο παντού και δυστυχώς στην επιτάχυνση και στην ευθεία χάνουμε πάρα πολλά».
Μια βασική αλλαγή στο Red Bull Ring το 2022 ήταν η προσθήκη ενός chicane στη στροφή 2 για λόγους ασφαλείας.
Αυτό σκότωσε μια από τις κύριες ζώνες επιτάχυνσης που θα προκαλούσε προβλήματα στη Yamaha τα προηγούμενα χρόνια, με τον Quartararo να παραδέχεται ότι η φύση του chicane τον βοήθησε σίγουρα στη μάχη του με τις Ducatis.
Ήταν ακριβώς σε εκείνο το chicane, όπου ο Quartararo έκανε μια τολμηρή κίνηση με τον Jack Miller της Ducati στα τελευταία στάδια για να κλειδώσει την 2η θέση έχοντας ξεκινήσει 5ος στο grid.
«Λοιπόν, φυσικά βοηθάει γιατί όπως είπα αυτό το Σαββατοκύριακο στους τελευταίους γύρους, θα μπορούσα να μείνω με τον Jack στη δεύτερη, τρίτη σχέση, τέταρτη και μετά ξέφευγε λίγο μακριά», είπε ο Quartararo όταν ρωτήθηκε αν τον βοήθησε το νέο chicane στον αγώνα.
«Στην τέταρτη, πέμπτη, έκτη σχέση είναι που χρειαζόμαστε τη δύναμη, εκεί που μας λείπει. Και το chicane, στο τέλος, φτάνεις με τέταρτη σχέση. Λοιπόν, στο τέλος είχαμε ένα εργαλείο και μας βοηθούσε να μείνουμε μαζί τους. Χρησιμοποιήσαμε την έκτη σχέση σε δύο σημεία όπου συνήθως είναι σε ένα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!