Ο Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Pirelli, Mario Isola, πριν από μερικές ημέρες, έδωσε τη δική του άποψη για τις αποφάσεις της Ferrari όσον αφορά τη στρατηγική, μετά από πολλές συζητήσεις που έχουν προκαλέσει αυτές στο Grand Prix της Ουγγαρίας.
Ο Charles Leclerc βρισκόταν στην πρώτη θέση, όταν ο Verstappen μπήκε πρώτος στα pit.
Η Ferrari αντέδρασε βάζοντας τον Leclerc στα pits για Hard ελαστικά, αλλά ο Μονεγάσκος δεν μπορούσε να τα φέρει με τίποτα στις σωστές θερμοκρασίες κάτι που του κόστισε ιδιαίτερα ακριβά.
Τα προβλήματα του Leclerc επιδεινώθηκαν όταν τον πέρασαν οι George Russell και Carlos Sainz, με αποτέλεσμα η Ferrari να τον καλέσει για ένα ακόμη pit stop, αυτή τη φορά για τα soft, τερματίζοντας 6ος.
Με άλλες ομάδες να έχουν αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα με τα hard ελαστικά κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Isola ρωτήθηκε αν τον εξέπληξε η απόφαση της Ferrari να χρησιμοποιήσει τα ελαστικά αυτά για τον Leclerc.
“Πιστεύω ότι είχαν μια στρατηγική στο μυαλό τους, επειδή είναι μια καλή ομάδα και ξέρουν τι κάνουν”, δήλωσε ο Isola στα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του RacingNews365.com.
“Οπότε πιθανότατα είχαν ένα σχέδιο και το σχέδιο, απλά δεν λειτούργησε όπως αναμενόταν.
“Τα Hard ελαστικά, έδειξαν ότι είχαν χαμηλότερο επίπεδο πρόσφυσης από την Παρασκευή [στην Ουγγαρία], σε πιο ζεστές συνθήκες.Δεν περιμέναμε ότι η πρόσφυση θα βελτιωνόταν την Κυριακή με πιο δροσερές συνθήκες”.
Leclerc – Γαλλία: Κουκουλωμένο μηχανικό πρόβλημα λέει ο Hans-Joachim Stuck
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!