Ο Charles Leclerc παραδέχτηκε πως οι επιλογές που έκανε με τα ελαστικά του σήμερα στο Ουγγρικό Grand Prix η Ferrari άλλαξαν την έκβαση του αποτελέσματος και δεν κατανοεί τη λογική της σκληρής γόμας.
Στο τέλος του 39ου γύρου, και μετά από μόλις 17 γύρους με τη μέση γόμα, ο Charles Leclerc μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών, φορώντας τη σκληρή γόμα της Pirelli. Η επιλογή αυτή έγινε ώστε στη Ferrari να σιγουρευτούν πως τα ελαστικά αυτά θα φτάσουν τον οδηγό της μέχρι τον 70ο γύρο του σημερινού Ουγγρικού Grand Prix.
Ωστόσο, στη Ferrari δεν πρόσεξαν πως οι δύο Alpine των Ocon και Alonso που είχαν λίγους γύρους πριν φορέσει τα ελαστικά με το λευκό σιρίτι δυσκολεύονταν να τα φέρουν στο σωστό παράθυρο λειτουργίας.
Η επιλογή λοιπόν αυτή αποδείχτηκε εις βάρος του, μέχρι εκείνη τη στιγμή, πρωτοπόρου Leclerc, ο οποίος ήθελε να επεκτείνει το μεσαίο του stint με τα μέσα και ύστερα να βάλει ένα σετ μαλακής γόμας και να πάει μέχρι το τέλος (στρατηγική που ακολούθησαν και άλλοι οδηγοί).
Ο Μονεγάσκος δεν μπορούσε να ανεβάσει θερμοκρασία στα ελαστικά του, αντιμετωπίζοντας πολλά γλιστρίματα, χάνοντας την πρωτιά από τον Max Verstappen. Τόσο μεγάλη ήταν η έκταση του προβλήματος, που στη Ferrari τον έφεραν ξανά στα pit για τη μέση γόμα, κάτι που τον έριξε 6ο, μην μπορώντας να κερδίσει κάποια θέση μέχρι το τέλος του αγώνα.
Ο Leclerc δήλωσε μετά το τέλος του GP σήμερα πως η επιλογή της Ferrari να τον φέρει τόσο νωρίς μέσα για τα σκληρά ελαστικά του φαίνεται ακατανόητη, έχοντας προτείνει μάλιστα και ο ίδιος να μην προβούν σε κάτι τέτοιο.
“Θεωρώ πως το δεύτερο stint θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο”, σχολίασε ο Μονεγάσκος. “Το πρώτο stint πήγε καλά, κάναμε αλλαγή τη στιγμή που έπρεπε και τότε κάναμε τη σωστή επιλογή. Αλλά, στο δεύτερο stint, δεν ξέρω ακριβώς γιατί αλλάξαμε νωρίτερα”.
“Ξεκαθάρισα στην ομάδα πως τη μέση ήθελα να την κρατήσω όσο περισσότερο γινόταν, αλλά αλλάξαμε πολύ νωρίς ελαστικά για τα σκληρά, το οποίο και πρέπει να συζητήσουμε για να καταλάβουμε γιατί έγινε”.
“Ύστερα, έπρεπε πάλι να μπούμε νωρίς για αλλαγή ελαστικών, επειδή η σκληρή δεν μπορούσε να λειτουργήσει σωστά”.
Ο Leclerc υποπτεύεται πως η απόφαση της ομάδας του προκλήθηκε ως αντίδραση στην κίνηση της Red Bull να φέρει στα pit τον Max Verstappen νωρίτερα, ωστόσο ξεκαθάρισε πως δεν θα έπρεπε η ομάδα του να είχε απαντήσει στην κίνηση αυτή και να συνεχίσει τον δικό της αγώνα, με τη βέλτιστη, για τους ίδιους, στρατηγική.
“Είμαι αρκετά σίγουρος πως η απόφαση αυτή (της Red Bull) έγινε ώστε να μας θέσει υπό πίεση, αλλά δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να είχαμε αντιδράσει έτσι”, εξήγησε ο Leclerc.
“Επειδή τότε πέσαμε στο φαινόμενο της χιονοστιβάδας και χάσαμε πολύ περισσότερο απ’ ότι θα έπρεπε”.
Not the Sunday you deserved #Tifosi.
Thanks for your support through thick and thin ❤️#essereFerrari 🔴 #HungarianGP pic.twitter.com/BRzsX9K8tF
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 31, 2022
Ο σημερινός κακός αγώνας για τον Leclerc είχε ιδιαίτερα αρνητικό αντίκτυπο στις ελπίδες του για τον φετινό τίτλο, βλέποντας τη διαφορά του από τον Verstappen να εκτινάσσεται στους 80 βαθμούς, με την καλοκαιρινή διακοπή πλέον να δίνει μια παύση τριών εβδομάδων στη Formula 1. Η πραγματικότητα είναι όμως πως ο Ολλανδός είναι αδιαμφισβήτητο φαβορί για τον τίτλο φέτος.
Ερωτώμενος για το πόσο πλήττει τις ελπίδες της Ferrari για τον τίτλο το σημερινό λάθος, ο Leclerc απάντησε πως δεν μπορεί η ομάδα να σκέφτεται το πρωτάθλημα έως ότου επιλύσει τα δικά της λάθη.
“Πριν σκεφτούμε το πρωτάθλημα, για να είμαι ειλικρινής, ως ομάδα θα πρέπει να κατανοήσουμε το τί πρέπει να βελτιώσουμε, επειδή διαφορετικά θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα”, παραδέχτηκε ο απογοητευμένος Leclerc.
“Προφανώς, ένας αγώνας όπως κι αυτός είναι εκνευριστικός και πρέπει να αποδώσουμε καλύτερα ως σύνολο. Πάντα είναι λες και κάτι πάει άσχημα, οτιδήποτε, είτε η αξιοπιστία είτε τα λάθη, οτιδήποτε”.
“Αλλά θα πρέπει να λειτουργούμε καλύτερα μέσα στους αγώνες. Και ναι, θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε τις λίγες μέρες που έχουμε μπροστά μας ώστε να ανασυνταχθούμε, και προφανώς θα εξετάσουμε και θα κατανοήσουμε το τί μπορούμε να βελτιώσουμε, επειδή είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!