O Carlos Sainz δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα στη Γαλλία ότι η Ferrari πήρε τη σωστή απόφαση στρατηγικής για τον ίδιο, επιλέγοντας να μπει στα pits μετά την προσπέρασή του επί του Sergio Perez, τερματίζοντας τελικά στην πέμπτη θέση.
Ο Sainz εκκίνησε στο Paul Ricard από την 19η θέση, έχοντας λάβει ποινή για αλλαγές στη μονάδα ισχύος. Αναρριχήθηκε στην κατάταξη, ενώ εκμεταλλεύτηκε και την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας μετά το ατύχημα του Leclerc. Έτσι έφτασε να δίνει μάχη για την τρίτη θέση με τον Perez, με τον Ισπανό να πιέζει επί αρκετούς γύρους τον οδηγό της Red Bull.
Τελικά, ο Sainz κατάφερε να προσπεράσει τον Μεξικανό, όμως η ομάδα του αποφάσισε να ξαναμπεί στα pits, κάτι που θα σήμαινε ότι θα δεχόταν εκεί την ποινή των πέντε δευτερολέπτων που είχε αποκομίσει μετά το πρώτο του pit stop για μη ασφαλή αποδέσμευση – εντέλει, ο Ισπανός έπεσε στην ένατη θέση, όμως γρήγορα προσπέρασε τους προπορευόμενους οδηγούς και έφτασε πέμπτος, όπου και τερμάτισε.
Ο δισταγμός του Sainz για τη δεύτερη είσοδό του στα pits ήταν αυξημένος, παραδέχθηκε όμως ότι η ομάδα του είχε την πλήρη εικόνα για την κατάσταση των ελαστικών, καθώς ανησυχούσε για το αν αυτά θα άντεχαν μέχρι το τέλος, λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούσαν στη γαλλική πίστα.
“Το προσπέρασμα στον Checo ήταν εξαιρετικά δύσκολο, γιατί η τελική ταχύτητα της Red Bull αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν εξωπραγματική και έπρεπε να εφεύρω ένα διαφορετικό μέρος για να το κάνω και στην πραγματικότητα το κατάφερα”, είπε ο Sainz.
“Γι’ αυτό ένιωσα λίγο απογοητευμένος όταν δεν δώσαμε μία ευκαιρία να προσπαθήσω να φτάσω ως το τέλος, αλλά τα ελαστικά νομίζω ότι ήταν σε οριακή κατάσταση. Είμαι σίγουρος ότι όταν μου δείξουν τους αριθμούς από τα δεδομένα και τα ελαστικά και πιστεύουν ακράδαντα ότι δεν θα είχα φτάσει μέχρι το τέλος, πρέπει να εμπιστευτώ τους αριθμούς γιατί εκεί βασίζουμε τη στρατηγική μας. Είμαι σίγουρος ότι το έκαναν με τις καλύτερες προθέσεις”.
“Προφανώς όταν βρίσκεσαι στην τρίτη θέση του βάθρου εκκινώντας τελευταίος, το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να μπεις στα pits και να χάσεις δευτερόλεπτα στο pitstop. Ίσως γι’ αυτό ήμουν πιο πρόθυμος να πάρω κάποιο επιπλέον ρίσκο εκεί, αλλά στο τέλος η ομάδα ήταν προσεκτική με τα λάστιχα, κάτι που καταλαβαίνω απόλυτα και θα πρέπει να το αναλύσουμε μαζί”.
“Το να καταφέρω να φτάσω στις θέσεις του βάθρου μετά από ένα αργό pitstop, ένα δύσκολο πρώτο κομμάτι του αγώνα με τα σκληρά και χωρίς να έχω κερδίσει πολύ έδαφος στην αρχή, με ποινή πέντε δευτερολέπτων…. η πέμπτη θέση μετά από μάχη για το βάθρο και παίρνοντας τον ταχύτερο γύρο, δεν μπορώ να παραπονεθώ”, είπε ο Sainz.
“Υπήρξαν μερικά εμπόδια σε αυτόν τον αγώνα, μερικές μεγάλες μάχες και διασκέδασα πολύ. Μου έδωσε μια καλή ευκαιρία να αισθανθώ το μονοθέσιο σε βρώμικο αέρα και να μάθω από αυτό, οπότε θα πάρω τα θετικά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!