Το αφεντικό της McLaren στην Formula 1 Andreas Seidl πιστεύει ότι η FIA πρέπει “να ακολουθήσει και να μην κάνει πίσω” με τις προγραμματισμένες αλλαγές στο πάτωμα των μονοθέσιων για το 2023 παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε απώθηση από αρκετές ομάδες
Υπό τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της σεζόν 2022, οι ομάδες αντιμετώπισαν το φαινόμενο porpoising με τα μονοθέσια τους να επιστρέφουν στην επαφή με το έδαφος, το οποίο κάποιοι το έθεσαν ως θέμα ασφάλειας.
Η FIA ξεκίνησε να λαμβάνει δράση για να αντιμετωπίσει το θέμα για λόγους ασφαλείας, κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου στο Grand Prix του Καναδά, αλλά ορισμένες ομάδες αμφισβήτησαν πόσο μεγάλο ζήτημα ήταν καθώς κάποιες πάλευαν με τις αναπηδήσεις περισσότερο από κάποιες άλλες.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η FIA επιβεβαίωσε ότι θα τροποποιήσει τους τεχνικούς κανονισμούς για το 2023 και θα αναγκάσει τις ομάδες να αυξήσουν τα άκρα του πατώματος κατά 25mm για να ελαττωθεί το πρόβλημα, καθώς και την εισαγωγή περισσότερων σχολαστικών ελέγχων για να αποτρέψει τα κρυφά σημεία με εύκαμπτα κομμάτια στο πάτωμα.
Αυτό προέκυψε την Παρασκευή στο Paul Ricard όπου 6 ομάδες εξέφραζαν την αμφισβήτηση τους απέναντι στην πίεση της FIA να αλλάξει τους κανονισμούς, πιστεύοντας ότι αυτό το ζήτημα είναι ήδη υπό έλεγχο και δεν τίθεται ουσιαστικά θέμα ασφαλείας.
Αλλά η McLaren δεν είναι μεταξύ των ομάδων που αναζητούν την FIA για να κάνει κάποια αλλαγή στις προτάσεις της, με το αφεντικό της ομάδας Seidl να καλωσορίζει τις αλλαγές για την επόμενη χρονιά και να απορρίπτει ότι υπήρχε κάποια υπέρβαση από το κυβερνόν σώμα της F1.
“Όχι, είμαστε χαρούμενοι με τις αποφάσεις και την πρωτοβουλία από την πλευρά της FIA σχετικά με αυτό το θέμα,” είπε ο Seidl όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com σχετικά με το ποια είναι η θέση της McLaren.
“Στο τέλος, όταν ξεκίνησαν όλα αυτά σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες, η FIA κατέστησε σαφές ότι βασίζεται στην ασφάλεια.
“Για αυτό πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό τώρα να ακολουθήσουμε και να μην κάνουμε πίσω σε οποιαδήποτε κατεύθυνση. Οπότε, είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό.”
Εκτός από το υπάρχων γκρουπ 6 ομάδων – Ferrari, Red Bull, Alpha Tauri, Alfa Romeo, Haas και Williams – έχει γίνει μία πρόταση ότι μπορεί να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη υποστήριξη για να επιτευχθεί και να επικυρωθεί μία πιο μικρή αλλαγή στους κανονισμούς.
Εάν συμφωνήσουν 8 ομάδες για αυτό το θέμα, θα δημιουργηθεί μία ΄σούπερ πλειοψηφία’ υπό το σύστημα διακυβέρνησης της F1 όπου θα μπορούσε να οδηγήσει στην προώθηση του.
Ρωτήθηκε από το Motorsport.com εάν η McLaren αντιμετώπισε κάποια ‘πίεση στα παρασκήνια’ από το βασικό γκρουπ των ομάδων για να υποστηρίξει τις μικρότερες αλλαγές, με τον Seidl να απαντάει: “Όχι – είμαστε μια ανεξάρτητη ομάδα, αποφασίζουμε μόνοι μας και παλεύουμε για αυτό που πιστεύουμε ότι είναι σωστό.
“Και πάλι, υποστηρίζουμε το προβάδισμα εδώ που μας δίνει η FIA. Υπάρχει μία συνεχής συζήτηση όπου είναι φυσιολογική.
“Αλλά στο τέλος, υποθέτω ότι θα έχουμε γρήγορα μία σαφήνεια και απλά θα επικεντρωθούμε σε αυτό και θα συνεχίσουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!