Ο Carlos Sainz, ο οποίος έχασε με οδυνηρό τρόπο μια θέση στο βάθρο του Αυστριακού Grand Prix, δήλωσε ότι η Ferrari δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα χρησιμοποιήσει μια 4η διαφορετική μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, ο Ισπανός θα λάβει ποινή στην σχάρα εκκίνησης του αγώνα στο Paul Ricard.
Ο Sainz προδόθηκε από την μονάδα ισχύος του στον αγώνα στο Red Bull Ring, όπου οι δύο πιλότοι της Ferrari έμοιαζαν να οδεύουν προς ένα άνετο 1-2. Η βλάβη αυτή στον κινητήρα προκάλεσε σημαντική φθορά στην F1-75 του και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει για 4η φορά τη φετινή σεζόν. Ο Ισπανός έχει ήδη χρησιμοποιήσει τον μέγιστο αριθμό κινητήρων εσωτερικής καύσης, στροβιλοσυμπιεστών και MGU-H, οπότε περαιτέρω αλλαγές θα σημάνουν ποινή στο grid εκκίνησης.
Η Ferrari έχει την επιλογή να μην χρησιμοποιήσει νέο κινητήρα και νέα εξαρτήματα, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της ποινής για τον Sainz. “Το θέμα είναι ακόμα υπό εξέταση, κοιτάμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές. Πρέπει να δούμε πόσο εύκολες είναι οι προσπεράσεις στην Γαλλία, σε τι βαθμό θα επηρεάσει η ζέστη τα ελαστικά και την κατάσταση γενικότερα. Στη συνέχεια θα πάρουμε μια απόφαση, όμως φυσικά η αλλαγή είναι πιθανή,” ήταν τα λόγια του Sainz.
Ο team mate του, Charles Leclerc, έσπασε ένα κακό σερί για εκείνον παίρνοντας τη νίκη στην Αυστρία, κάτι που του δίνει μεγάλη ώθηση ενόψει της συνέχειας της σεζόν. “Φυσικά νιώθω καλά, έχω πολύ καλύτερη αίσθηση σε σχέση με εκείνη που είχα πριν τον αγώνα στο Spielberg,” είπε χαρακτηριστικά ο Leclerc. “Είχαμε ένα πολύ θετικό Σαββατοκύριακο και πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι ώστε να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα απόδοσης. Είμασταν πολύ δυνατοί στην Αυστρία, είμαστε δυνατοί καιρό τώρα αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να μετουσιώσουμε την ισχύ αυτή σε καλά αποτελέσματα καθώς αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Κοιτώντας μπροστά, ελπίζω να είμαστε πολύ γρήγοροι στο Paul Ricard. Το κλειδί είναι να αξιοποιήσουμε πλήρως τις δυνατότητες μας και να μην κάνουμε κάποιο λάθος.”
Η Ferrari είχε πρόβλημα στη διαχείριση των ελαστικών στην Γαλλία τα προηγούμενα χρόνια αλλά ο Μονεγάσκος είναι αισιόδοξος πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί τη φετινή χρονιά. “Ζοριστήκαμε πολύ τα δύο προηγούμενα χρόνια, αλλά φέτος τα αυτοκίνητα και οι συνθήκες έχουν τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό. Θα προσέξουμε πολύ τα ελαστικά μας, θα χρησιμοποιήσουμε τα δοκιμαστικά για να σιγουρέψουμε ότι δεν θα έχουμε το ίδιο θέμα με πέρσι πρόπερσι. Είμαι σίγουρος πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!
Author: Θεοχάρης Λουλάκης
Η ενασχόληση μου με τη F1 ξεκίνησε το 2006 όταν ακόμα ήμουν 6 ετών. Η εικόνα του Michael Schumacher να οδηγεί το κόκκινο μονοθέσιο της Ferrari με έκανε να ερωτευτώ το άθλημα.