Η ομάδα της Alpine Formula 1 έχει εντοπίσει τα αίτια των προβλημάτων αξιοπιστίας που επηρέασαν τους οδηγούς της στα δύο τελευταία Grand Prix.
Στην Αυστρία, ο Fernando Alonso απέτυχε να ξεκινήσει τον αγώνα sprint του Σαββάτου αφού το μονοθέσιό του έπαθε blackout στο grid.
Σε εκείνη την φάση, η ομάδα εντόπισε μια αστοχία της ECU, το οποίο είναι ένα τυπικό εξάρτημα ανεφοδιασμού ή SSC που χρησιμοποιείται από όλες τις ομάδες.
Ωστόσο, μετά από περαιτέρω έρευνες στο Enstone αυτή την εβδομάδα, συνήχθη το συμπέρασμα ότι το ζήτημα ήταν περισσότερο από την πλευρά της ομάδας και, επομένως, δεν μπορούσε να κατηγορηθεί απευθείας στο τυπικό μέρος. Η ομάδα γνωρίζει τώρα ότι η ECU δεν λάμβανε ρεύμα.
«Σε εκείνη τη στιγμή, πιστεύαμε ότι ήταν μια αποτυχία της ECU», δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας Alpine Otmar Szafnauer.
«Το πήραμε πίσω στο εργοστάσιο και μπορέσαμε να επαναλάβουμε το πρόβλημα. Και δεν ήταν η ECU. Είναι ένα κουτί που τροφοδοτεί την ECU.»
«Και έτσι η ECU ήταν μια χαρά, αλλά το τροφοδοτικό που τροφοδοτεί την ECU δεν ήταν μια χαρά. Και αν δεν το τροφοδοτήσετε, φαίνεται ότι η ECU είναι νεκρή. Όλες οι ενδείξεις έδειχναν ότι η ECU είχε αποτύχει, αλλά τότε δεν ξέραμε ότι το ηλεκτρικό κουτί δεν λειτουργούσε. Και είναι ένα εξάρτημα της Alpine».
Εν τω μεταξύ, το πρόβλημα με την αντλία καυσίμου που έκανε τον Esteban Ocon να αποσυρθεί στο Silverstone, και το οποίο επαναλήφθηκε στο μονοθέσιο του Γάλλου μετά την καρό σημαία στο sprint του Red Bull Ring, σχετιζόταν με την αντλία υψηλής πίεσης SSC που προμήθευε σε όλες τις ομάδες η Bosch.
Η Alpine εντόπισε τώρα το σφάλμα σε μια επιδιόρθωση που έπρεπε να ξεκινήσει η ίδια η ομάδα νωρίτερα φέτος, αφού αρκετές ομάδες αντιμετώπισαν προβλήματα με την τυπική αντλία, και συγκεκριμένα την ηλεκτρική σύνδεση σε αυτήν.
«Το ζήτημα με την αντλία καυσίμου είναι ότι είχαμε μερικές πρώιμες βλάβες στο δυναμό», εξήγησε ο Szafnauer.
«Ως εκ τούτου, προσπαθήσαμε να διορθώσουμε αυτά τα προβλήματα μόνοι μας, καθώς το βασικό πρόβλημα της Bosch είναι πως δεν λειτουργούσε σε μια εγκατάσταση F1, επειδή είναι μέρος αυτοκινήτου δρόμου.»
«Πολλές ομάδες είχαν αυτό το πρόβλημα και εμείς και η Ferrari πήραμε απαλλαγή από τη FIA για να κάνουμε τις δικές μας επιδιορθώσεις. Επομένως, ακολουθήσαμε τη δική μας διαδρομή για να διορθώσουμε το πρόβλημα της Bosch.»
«Και η δική μας επιδιόρθωση λειτούργησε καλά για τους πρώτους εννέα αγώνες. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στο δυναμό, ή στην πίστα. Τότε κάτι συνέβη, πιθανώς είδαμε διαφορετικούς τύπους φορτώσεων για οποιονδήποτε λόγο. Και άρχισαν να αποτυγχάνουν.»
«Η Bosch βελτιώθηκε επίσης από την αρχή, έχει κάνει αλλαγές για να βελτιώσει την ηλεκτρική σύνδεση. Έτσι, μερικές από τις ομάδες χρησιμοποίησαν τη βελτίωση της Bosch και δύο από τις ομάδες χρησιμοποίησαν τη δική τους βελτίωση.»
«Εργαζόμαστε πάνω σε μια νέα λύση για τη Γαλλία και ταυτόχρονα διερευνούμε τι έκανε πρόσφατα η Bosch για να διορθώσει το αρχικό της πρόβλημα».
Παράλληλα ο Otmar Szafnauer επιβεβαίωσε ότι η ομάδα θα προχωρήσει σε περαιτέρω αναβαθμίσεις στο A522 στον εντός έδρας αγώνα, το Γαλλικό Grand Prix.
Οι βελτιώσεις που έγιναν στο A522 μέχρι στιγμής λειτούργησαν όπως είχε προγραμματιστεί, επομένως έρχονται κι άλλες – και θα συνεχίσουν να το κάνουν έως ότου η ομάδα φτάσει στο όριο του προϋπολογισμού της.
«Είναι πολύ ενθαρρυντικό», είπε ο Szafnauer για τις πρόσφατες αναβαθμίσεις της ομάδας.
«Είπαμε στην αρχή της χρονιάς ότι θα τα δώσουμε όλα. Η καμπύλη εκμάθησης στην αεροδυναμική σήραγγα εξακολουθεί να είναι πολύ απότομη, επομένως πρέπει να το εκμεταλλευτούμε, συνεχίζοντας να προσφέρουμε επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Έτσι θα συνεχίσουμε να το κάνουμε μέχρι να μην έχουμε τα χρήματα.»
«Έχουμε μια μικρή [αναβάθμιση]…καλά, ελπίζω όχι τόσο μικρή! Δεν έχουμε εντελώς νέο πάτωμα, αλλά μέρος του θα έχει εξελιχθεί στη Γαλλία».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!