Ο Sainz έχει πει ότι προτεραιότητα του είναι πάντα να ενεργεί προς το συμφέρον της ομάδας. Αλλά υπάρχουν στιγμές στις οποίες η Ferrari πρέπει να εμπιστευτεί τους οδηγούς και τις αποφάσεις τους.
Ο Carlos Sainz έχει πάρει την κατάσταση στα χέρια του μερικές φορές φέτος σε μερικές περιπτώσεις σχετικά με την στρατηγική. Βασικό παράδειγμα το Μονακό όταν ο Ισπανός πιλότος αποφάσισε να περάσει σε slick ελαστικά καθώς η πίστα στέγνωνε, κάτι που τελικά απέδωσε.
Στο Βρετανικό Grand Prix ο Sainz υπάκουσε τις εντολές της ομάδας δίνοντας την ευκαιρία στον team mate του, Charles Leclerc, να πάρει το προβάδισμα. Στην συνέχεια τους είπαν να «σταματήσουν να εφευρίσκουν στρατηγικές» πίσω από το Safety Car για να προσφέρει στον Leclerc χώρο για να ξεφύγει.
Τελικά αυτή η κίνηση έδωσε στον Sainz την πρώτη του νίκη στην Formula 1. Κι ενώ κατέστησε σαφές ότι ο κύριος στόχος του είναι το όφελος της ομάδας, υπάρχουν στιγμές που νιώθει ότι ξέρει ποια είναι η καλύτερη επιλογή – κάτι που δείχνει την δυνατή του σχέση με την Ferrari.
«Δεν είναι εύκολο», είπε ο Carlos Sainz όταν ρωτήθηκε για το πώς εξισορροπεί τις δικές του προτεραιότητες με τις ανάγκες της ομάδας.
«Για μένα πάντα προτεραιότητα είναι η ομάδα και νομίζω ότι έδειξα ξεκάθαρα ότι είμαι έτοιμος να εγκαταλείψω το δικό μου σκοπό για το συμφέρον της Ferrari όταν μου είπαν να αφήσω τον Charles (στο Silverstone)»
«Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ορισμένα σημεία στους αγώνες όπου πιστεύω πως μέσα στο μυαλό του οδηγού τα πάντα είναι υπό έλεγχο και ξέρει ότι η ομάδα χρειάζεται να τον εμπιστευτεί μερικές φορές στη λήψη αποφάσεων. Νομίζω ότι αυτό δείχνει ότι έχουμε μια εξαιρετική σχέση τόσο με την ομάδα όσο και με τον Charles. Νομίζω ότι τα πάμε πολύ καλά αυτά τα δυο χρόνια»
Η έκρηξη του κινητήρα του μονοθεσίου του Sainz στην Αυστρία, σε συνδυασμό με την νίκη του Charles Leclerc οδήγησαν την διαφορά των δυο οδηγών στους 37 βαθμούς στα μισά της σεζόν.
Πριν από το τριήμερο αυτό, είπε ότι ήταν ακόμα πολύ νωρίς για να αποφασίσουν το ποιος θα έχει την μεγαλύτερη υποστήριξη μεταξύ των δυο οδηγών εξηγώντας ότι μια σεζόν τελειώνει καλύτερα από ότι ξεκινάει.
«Λέω να το δούμε στο τέλος της χρονιάς» απάντησε ο Ισπανός πιλότος πριν από το circuit της Αυστρίας. «Νομίζω ότι ακόμα είναι πολύ νωρίς. Ήταν νωρίς όταν τερμάτισα στην δεύτερη θέση στο Μπαχρέιν κι όλοι είπαν ότι θα είναι περίπατος για την Ferrari»
«Το είπα όταν δεν είχα και τις καλύτερες στιγμές, στην Βαρκελώνη μετά την έξοδο στον 8ο γύρο, αλλά είπα όχι, είναι ακόμα είναι πολύ νωρίς»
«Καταλαβαίνω τους ανθρώπους που το λένε αυτό γιατί δεν ήταν το πιο καλό ξεκίνημα της σεζόν, αλλά αν κοιτάξετε προσεκτικά τις τέσσερις ή πέντε χρονιές στη Formula 1 πάντα στο δεύτερο μισό υπάρχει βελτίωση στην απόδοση μου. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!