Ο Max Verstappen κυριάρχησε στην περίοδο δοκιμαστικών της Παρασκευής στη Red Bull Ring, τη μοναδική περίοδο δοκιμαστικών που ουσιαστικά σημαίνει πολλά, καθώς ο Lando Norris και το κάθισμά του μονοθεσίου του υπερθερμάνθηκε έφεραν τις κόκκινες σημαίες.
Πηγαίνοντας ταχύτερος στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τα μεσαία ελαστικά, ο Verstappen πήρε την P1 για λίγα δευτερόλεπτα και μόνο επειδή η Ferrari έκανε τις προσπάθειές της το μαλακό ελαστικό πριν από τη Red Bull.
Έκανε το 1:06.302 για να ολοκληρώσει την πρώτη περίοδο στην εντός έδρας πίστα της Red Bull με 0,255 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Charles Leclerc, ενώ ο George Russell ήταν τρίτος.
Από τους Βρετανούς οπαδούς, πάμε στους οπαδούς της Red Bull, πέντε ημέρες μετά την πρώτη νίκη του Carlos Sainz σε αγώνα, η Formula 1 επέστρεψε στη δράση στη Red Bull Ring για την έναρξη του 11ου γύρου του πρωταθλήματος και ένα Σαββατοκύριακο αγώνα sprint στην Αυστρία.
Ο Zhou Guanyu, σε ένα νέο σασί μετά την τεράστια συντριβή του στο Silverstone, ήταν ένας από τους πρώτους που βγήκε σε έναν γύρο εξόδου με τον Alex Albon, ο οποίος επίσης είχε ατύχημα, να είναι ένας από τους τελευταίους που βγήκαν στη πίστα με τα εξαρτήματα του στην FW44 είτε να έχουν επισκευαστεί είτε αντικατασταθεί.
Με μόλις μία ώρα δοκιμών πριν από τα προκριματικά, οι οδηγοί μπήκαν αμέσως στη δράση με τον Max Verstappen στην P1 με 1:07,7, και τον Sergio Perez να περνάει στα χαλίκια καθώς τον έπιασε ο ουραίος άνεμος της στροφής 4.
Ο Fernando Alonso πέρασε δεύτερος μπροστά από τον Kevin Magnussen, ο Sainz εξάσκησε το προσπέρασμα του απέναντι στον Perez, ο Lance Stroll είχε προβλήματα στο πίσω φτερό και ο Pierre Gasly παραπονέθηκε για το αυτοκίνητό του που κινούνταν στις ευθείες και του είπαν από την AlphaTauri ότι ήταν λόγω των «πολύ δυνατών ανέμων».
Παρά τις μόλις εννέα στροφές της πίστας, ο Daniel Ricciardo υπογράμμισε τις δυσκολίες στις στροφές της Red Bull Ring καθώς έτρεξε ελαφρώς ανοιχτά, πάτησε τα κίτρινα kerbs και ήταν αξιοσημείωτο το πώς η άκρη του πατώματος δέχτηκε το χτύπημα από αυτό.
Ο Lewis Hamilton, που έπεσε στην 13η θέση, είχε ένα πρόβλημα με το pit wall της Mercedes –μια φωνή που δεν ήταν του Pete Bonnington– καθώς έλαβε ένα μπαράζ πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένου του “HPP9 Set Position 1”, και απάντησε ότι δεν το κατάλαβε τίποτα από όσα ειπώθηκαν. Βελτιώθηκε στην P9 πριν πάει στα pit.
Δευτερόλεπτα αφότου ο Charles Leclerc ανέβηκε στη δεύτερη θέση, οι κόκκινες σημαίες βγήκαν έξω, ο Lando Norris είχε σταθμεύσει την MCL36 του στο πλάι της πίστας. Έχοντας πει προηγουμένως στη McLaren ότι το μονοθέσιο ήταν σε limp mode, επέστρεψε στη επικοινωνία για να ενημερώσει την ομάδα ότι «υπάρχει καπνός κάτω από το κάθισμά μου» και ότι «προτιμούσε να βγει εκτός αμέσως».
Επιστροφή στη δράση με 30 λεπτά να απομένουν για να βγει η Ferrari έξω με τα μαλακά ελαστικά, η πρώτη ομάδα που το έκανε, και ο Verstappen ακολούθησε. Ο Leclerc πέρασε μπροστά με 1:06.6, ο Sainz ανέβηκε δεύτερος και στη συνέχεια ο Verstappen πέρασε και τους δύο με 1:06.3. 0,348 δευτ. ταχύτερος από τον Leclerc.
Ο Magnussen και ο team-mate του Mick Schumacher, ήταν ανυπόμονοι να συνεχίσουν τη δράση μετά τη διπλή βαθμολόγηση της Haas, και οι δύο ήταν γρήγοροι, με τον Magnussen να ανεβαίνει στην P4 στον επόμενο γρήγορο γύρο του. Ήταν ακόμα στα μεσαία, πιο γρήγορος από τον Valtteri Bottas της Alfa Romeo που ήταν στα μαλακά ελαστικά – ο Φινλανδός θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από το πίσω μέρος του grid λόγω ποινής κινητήρα.
Και μετά βγήκε η δεύτερη κόκκινη σημαία της περιόδου, συντρίμμια στη αγωνιστική γραμμή προς τη στροφή 7. Η κόκκινη σημαία έδωσε χρόνο στους κριτές να παραδώσουν το μονοθέσιο του Norris στο γκαράζ της McLaren.
Ο George Russell ανέβηκε στην τρίτη θέση μπροστά από τον Hamilton, αλλά ένας γύρος αργά από τον Perez χώρισε τους team-mates της Mercedes, ενώ ο Leclerc βελτίωσε επίσης τον χρόνο του, αλλά έμεινε στην P2, 0,255 δευτερόλεπτα κάτω. Ο Magnussen ήταν έκτος μπροστά από τους Sainz και Alonso. Ο Schumacher και ο Yuki Tsunoda συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, ο Verstappen με τον Tsunoda είχαν διαφορά ένα δευτερόλεπτο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!