Το αφεντικό της Ferrari, Mattia Binotto, εξήγησε γιατί η ομάδα επέλεξε να μην βάλει στα pits τον πρωτοπόρο του Βρετανικού Grand Prix, Charles Leclerc, κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Η απόφαση αυτή, του κόστισε ενδεχομένως τη νίκη με τον Μονεγάσκο να παίρνει 4ος τη καρό σημαία τερματισμού.
Με 13 γύρους να απομένουν για τον τερματισμό, ο Leclerc βρισκόταν στην πρώτη θέση, με τον team mate του, Carlos Sainz, λίγο πίσω του στην δεύτερη. Η εγκατάλειψη του Esteban Ocon στον 39ο γύρο είχε ως αποτέλεσμα την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα με τα μονοθέσια στις πρώτες θέσεις να εισέρχονται στα pits για να βάλουν φρέσκα ελαστικά για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα στο Silverstone. Η Ferrari, ωστόσο επέλεξε να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική για τον Leclerc, ο οποίος έμεινε στην πίστα με χρησιμοποιημένα σκληρά ελαστικά όντας ανήμπορος να κρατήσει πίσω του τους διώκτες του μετά την επανεκκίνηση. Οι Sainz, Perez και Hamilton τον προσπέρασαν, με τον Μονεγάσκο να είναι φανερά ενοχλημένος με την έκβαση Βρετανικού Grand Prix.
Ο Binnoto δήλωσε από την πλευρά του ότι η ταυτόχρονη είσοδος των δύο αυτοκινήτων για αλλαγή ελαστικών δεν ήταν μια επιλογή που εξετάστηκε. “Πιστέψαμε ότι δεν υπήρχε αρκετή απόσταση ανάμεσα στα δύο μονοθέσια για να μπουν και τα δύο στα pits. Ως εκ τούτου, έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο αυτοκίνητο. Επιλέξαμε να σταματήσουμε τον Carlos γιατί ο Charles είχε καλύτερη θέση στην πίστα όντας πρωτοπόρος του αγώνα τη στιγμή αυτή. Υπό αυτές τις συνθήκες δεν ξέρεις τι θα έκαναν οι άλλοι. Επίσης ελπίζαμε για μεγαλύτερη φθορά στα μαλακά ελαστικά, κάτι το οποίο δεν έγινε.”
Ο Ιταλός υποστήριξε ότι οι υπεύθυνοι στρατηγικής της Ferrari έκριναν πως δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για να πραγματοποιήσουν ένα διπλό pit stop. “Οι υπόλοιποι ήταν ακριβώς πίσω μας, άρα δεν μπορούσαμε να χάσουμε ούτε ένα δευτερόλεπτο στις αλλαγές ελαστικών προσπαθώντας να τις οργανώσουμε. Έτσι, όλα ήταν απλά. Κρατήσαμε τη θέση στην πίστα με τον Charles και καλέσαμε στα pits τον Carlos. Προφανώς εκ του αποτελέσματος, θα ήταν καλύτερο να βρίσκεται και ο Leclerc με τη μαλακή σύνθεση ελαστικού, όμως δεν πιστέψαμε ότι αυτή ήταν η σωστή επιλογή.”
Μετά το τέλος του αγώνα, ο τηλεοπτικός φακός απαθανάτισε τους Binnoto και Leclerc σε μια έντονη συζήτηση με τον team principal της Scuderia να αποκαλύπτει τι είπε στον οδηγό του. ” Δεν υπάρχει τίποτα να λύσουμε. Του είπα απλά ότι καταλαβαίνω την απογοήτευση του αλλά πραγματοποίησε έναν εξαιρετικό αγώνα, παλεύοντας στην αρχή, αλλά και στο τέλος όταν οι αντίπαλοι του είχαν πιο φρέσκα ελαστικά. Νομίζω ότι ο τρόπος που οδηγούσε και υπερασπιζόταν τη θέση του ήταν εντυπωσιακός, οπότε είναι δύσκολο να είναι ευχαριστημένος . Από την άλλη, είναι σημαντικό να έχει ήρεμη και θετική διάθεση.
Ο Binotto αποθέωσε τον Sainz, που κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στη Formula 1 μετά από 150 αγώνες. “Νομίζω ότι αυτό είναι το προτέρημα του Carlos, πάντα προσπαθεί να βρίσκεται στο σωστό σημείο και να εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες, όπως στις κατατακτήριες του Σαββάτου. Οι άλλοι δύο πιθανότατα έκαναν μικρά λάθη, αλλά αυτός έκανε έναν σταθερό γύρο κατακτώντας την pole. Ήταν σταθερός μέχρι το τέλος, μέχρι την καρό σημαία αρπάζοντας την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε. Είμαι πολύ χαρούμενος για εκείνον γιατί είναι η πρώτη του νίκη. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εκείνον αλλά κυρίως για την ομάδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί θεωρώ ότι το άξιζε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!