Ο Charles Leclerc θέλει να εξεταστεί “πλήρως” το πώς εξελίχτηκε ο αγώνας της Ferrari στο Βρετανικό Grand Prix και γιατί έγιναν οι συγκεκριμένες επιλογές στρατηγικής,
Με την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας αργά μέσα στον αγώνα, η Ferrari επέλεξε να αφήσει στην πίστα τον πρωτοπόρο, Charles Leclerc, με φθαρμένα σκληρά ελαστικά και να φέρει στα pits τον Carlos Sainz για τη μαλακή γόμα, κάτι που σχεδόν όλο το υπόλοιπο grid μιμήθηκε.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, επιβεβαίωσε πως η ομάδα του δεν ήθελε να κάνει διπλό pitstop και άφησε εκτός πίστας τον Leclerc λόγω της πλεονεκτικής θέσης που είχε και των φρεσκότερων ελαστικών από τον Sainz.
Ο Μονεγάσκος, που από την αρχή του αγώνα είχε ζημιά στην εμπρός πτέρυγά του, έμεινε εκτεθειμένος με τα σκληρά στην επανεκκίνηση. Παρά τις γενναίες του προσπάθειες να αμυνθεί, τερμάτισε τελικά 4ος, δεχόμενος προσπεράσματα από τους Sergio Perez και Lewis Hamilton.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι κάμερες έδειξαν τους Binotto και Leclerc να έχουν κουβέντα στο parc ferme, πριν ο οδηγός βγει να μιλήσει στα media.
“Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο τώρα, θέλω να το συζητήσω με την ομάδα μου και να δούμε πλήρως τους λόγους για όσα έγιναν”, δήλωσε σχετικά με την απόφαση να μην κάνει pitstop ο οδηγός.
Προφανώς και θεωρώ προσωπικά πως το πρώτο μέρος του αγώνα μου ήταν πολύ καλό και πως έχασα εκεί λίγο χρόνο. Το εάν αυτός είναι αρκετός ώστε να αλλάξει το τελικό αποτέλεσμα δεν το πιστεύω, αλλά για το μέλλον θα πρέπει να κοιτάξουμε όλα όσα έγιναν σήμερα”.
Ερωτώμενος εάν είχε πει στην ομάδα του τίποτα μέσω του radio, ο Leclerc απάντησε: “Όχι, επειδή προφανώς ήταν αργά μέσα στον αγώνα και η ομάδα είπε να μείνω έξω. Έτσι δεν μπορούσα προφανώς να μπω στα pits εάν δεν ήταν προετοιμασμένοι και αυτό ήταν όλο”.
Ο Μονεγάσκος ξεκαθάρισε πως η κουβέντα του με τον Binotto μετά το τέλος του αγώνα έγινε ώστε να “προσπαθήσει να με χαροποιήσει”.
“Προσπάθησε, αλλά η απογοήτευσή μου ήταν προφανώς μεγάλη. Ήταν πολλές οι εναλλαγές συναισθημάτων στον αγώνα. Στον πρώτο γύρο έσπασα την πτέρυγά μου και ύστερα θεώρησα πως τελείωσε το πράγμα, είχα πολλή υποστροφή”.
“Ύστερα όμως κατάφερα να πειράξω κάποια πράγματα στο τιμόνι μου και κέρδισα λίγο σε εμπρόσθια κάθετη δύναμη και βρήκα ξανά ρυθμό και ήμασταν δυνατοί”.
“Ακολούθως, η νίκη έδειχνε όλο και πιο πιθανή και ύστερα βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και όλα άλλαξαν. Είναι εκνευριστικό”.
A class act on and off the track. We’ll get there together ❤#essereFerrari 🔴 #BritishGP pic.twitter.com/mfAQ3pcJRV
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 4, 2022
Ο νεαρός οδηγός της Ferrari στάθηκε και στις μάχες που έδωσε στο τέλος για να αμυνθεί, τις οποίες και απόλαυσε, ιδίως με τον Hamilton.
“Δεν ξέρω πόσα είδατε από τη μάχη αλλά ήταν αρκετά στο όριο”, δήλωσε ερωτώμενος από το Motorsport.com σχετικά με τη δυσκολία του να αμυνθεί με τη σκληρή γόμα.
“Έπρεπε να οδηγήσω στο όριο ώστε να κρατήσω τη θέση μου. Δεν θεωρώ πως θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο. Ήταν διασκεδαστικό, αλλά από την άλλη ήμουν και πολύ εκνευρισμένος”.
“Έτρεχα στο όριο, αλλά και πάλι, ήμουν αναγκασμένος. Είχα χρησιμοποιημένα ελαστικά και όλη αυτή η κατάσταση ήταν δύσκολη, έτσι έπρεπε να αξιοποιήσω καθετί πιθανό. Συνεχώς κοιτούσα εάν ο Lewis ήταν πίσω μου στο apex ώστε να μείνω εντός του κανονισμού και να τρέξω εντός αυτών. Προσπάθησα το καλύτερο που μπορούσα”.
“Και πάλι πίστεψα πως όλα ήταν πιθανά και έδωσα τα πάντα μέχρι τέλους. Δεν ήταν αρκετά αλλά ακόμα και εάν ήξερα πως θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο, το πίστεψα μέχρι τον τελευταίο γύρο”.
Ο Leclerc τόνισε πως, παρά τον δικό του εκνευρισμό, χάρηκε που είδε τον teammate του, Carlos Sainz, να κερδίσει τον πρώτο του αγώνα.
“Φυσικά και πιστεύω πως είναι σημαντικό (η νίκη του Sainz). Όσο απογοητευμένος και να είμαι από την πλευρά μου, δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να επισκιάζει την πρώτη εντυπωσιακή νίκη του Carlos”.
“Είναι ένα όνειρο που πραγματοποίησε. Όταν είσαι παιδί, ονειρεύεσαι αυτή τη στιγμή και ειδικά με τη Ferrari. Πρέπει άρα να το απολαύσει. Είναι η μέρα του και ελπίζω την επόμενη φορά να είναι η δική μου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!