Ξεκινώντας από την τρίτη θέση στο grid στην επανεκκίνηση του αγώνα στον 3ο γύρο – μετά από δύο άσχημα ατυχήματα των Zhou Guanyu και Alex Albon στον 1ο γύρο – ο Leclerc σύντομα μείωσε την διαφορά πίσω από τον Sainz, με τον Ισπανό να έχει πάρει το προβάδισμα μετά τη ζημιά του Max Verstappen, η οποία τον έριξε μερικές θέσεις.
Ο Leclerc έλαβε εντολή να περάσει στον 31ο γύρο εκ των 52, αλλά όταν ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε οκτώ γύρους αργότερα, ο Sainz, ο Lewis Hamilton και ο Sergio Perez μπήκαν στα pit για νέα μαλακά ελαστικά, καθώς ο Leclerc παρέμεινε με τα χρησιμοποιημένα σκληρά του ελαστικά στην πρωτοπορία. Στη συνέχεια, ο Sainz, αφού τελείωσε το καθεστώς του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, τον προσπέρασε, αφήνοντας τον Leclerc να προσπαθήσει ηρωικά να αμυνθεί απέναντι στον Perez και τον Hamilton. Δεν μπόρεσε, ωστόσο, να τα καταφέρει και τερμάτισε σε μία «απογοητευτική» 4η θέση.
«Το τελευταίο μέρος του αγώνα πραγματικά [δεν λειτούργησε], από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και μετά», είπε ο Leclerc. “Πριν από αυτό. Ήμασταν εξαιρετικά γρήγοροι, μόλις στον πρώτο γύρο [όπου ο Leclerc ήρθε σε επαφή με τον Perez στην επανεκκίνηση] νόμιζα ότι ο αγώνας είχε τελειώσει για εμένα. Είδα το μπροστινό φτερό να πετάει και είπα, «αυτό δεν φαίνεται καλό».
«Αλλά μετά από αυτό, καταφέραμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία, αλλάξαμε λίγο τις ρυθμίσεις, αλλάξαμε λίγο τον τρόπο οδήγησης και όλα έδειχναν καλά για μια νίκη. Αλλά, προφανώς με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στο τέλος, αποφασίσαμε να αφήσουμε το προπορευόμενο μονοθέσιο εκτός και να βάλουμε στα pit το ακόλουθο μονοθέσιο, που ήμασταν εγώ και ο Carlos αντιστοίχως, κάτι που δεν απέδωσε για εμένα, οπότε είναι μεγάλη απογοήτευση.
«Από την άλλη πλευρά, είναι υπέροχο για τον Carlos, είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα γι ‘αυτόν, είμαι σίγουρος, αλλά δεν μπορώ να κρύψω την απογοήτευσή μου για το πως ολοκληρώθηκε και ο δικός μου αγώνας. Είναι απογοητευτικό.”
Ερωτηθείς, εν τω μεταξύ, εάν θα έκανε κάποιες ερωτήσεις στην καθιερωμένη αναφορά της Ferrari, ο Leclerc είπε ότι ήθελε να έχει την πλήρη εικόνα πριν κρίνει τις αποφάσεις της ομάδας να τον αφήσει χωρίς pit stop υπό καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας – ενώ προσέθεσε ότι « Τουλάχιστον απήλαυσε τις εναλλαγές με τον Perez και τον Hamilton στους τελευταίους γύρους.
Leclerc ⚔️ Perez ⚔️ Hamilton
Incredible scenes at Silverstone 🍿#BritishGP #F1 pic.twitter.com/TBZ6J9bfty
— Formula 1 (@F1) July 3, 2022
«Αν δεν έχεις λάβει μέρος στην λήψη μίας απόφασης, μέχρι να μάθεις όλες τις λεπτομέρειες της, είναι πολύ δύσκολο να την σχολιάσεις», είπε ο Leclerc. «Φυσικά η απογοήτευση είναι μεγάλη, γιατί το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο αγώνας μου ήταν πολύ δύσκολος μετά. Απλώς προσπαθούσα να κάνω το καλύτερο δυνατό για να κρατήσω τα μονοθέσια πίσω, αλλά προφανώς σε ένα νέο μαλακό και ένα χρησιμοποιημένο σκληρό ελαστικό είναι πολύ μεγάλη η διαφορά.
«Ήταν διασκεδαστικό, το τελευταίο μισό του αγώνα ήταν πολύ, πολύ δύσκολο, στο όριο παντού, αλλά αυτό έπρεπε να κάνω για να προσπαθήσω να κρατήσω τις θέσεις και δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να τα πάω πολύ καλύτερα. Απλώς θα το αναλύσω με την ομάδα για να καταλάβω αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερα».
Το αποτέλεσμα αυτό σημαίνει ότι ο Leclerc εξακολουθεί να κατέχει την 3η θέση στην κατάταξη των οδηγών – ο Πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Verstappen ολοκλήρωσε τον αγώνα έβδομος μετά από μία ζημιά που υπέστη – με την νίκη του Sainz να σημαίνει ότι βρίσκεται μόλις 11 βαθμούς πίσω στην 4η θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!