Ο Latifi κατάφερε να ξεπεράσει τον Pierre Gasly και να βάλει την μη αναβαθμισμένη Williams του στο Q3 εν μέσω βρεγμένων συνθηκών στο Silverstone. Ένα λάθος στο τρίτο μέρος των Κατατακτηρίων που τον είδε να γλιστρά πάνω από το χαλίκι στην στροφή Abbey σήμαινε ότι ο Καναδός έχασε την ευκαιρία να προκριθεί καλύτερα από τη 10η θέση, ωστόσο εξακολουθούσε να είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.
«Ναι, προφανώς ήταν μια πολύ θετική προκριματική περίοδος. Νομίζω το ότι προκριθήκαμε στο Q2 ήταν ήδη υπέροχο και το Q3 σίγουρα περισσότερο από ό,τι θα μπορούσαμε να ελπίζουμε», είπε ο Latifi. «Όταν βρέχει προφανώς ελπίζεις ότι υπάρχει μία ευκαιρία.
«Συνολικά, είμαι σίγουρα ικανοποιημένος με αυτό και νομίζω ότι το κλειδί ήταν να βρεθώ στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή; επίσης η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά με αυτό, δηλαδή με την τοποθέτηση μου στην πίστα. Και ναι, είχαμε τον καλό γύρο όταν τον χρειαζόμασταν.
«Το αποτέλεσμα ήταν προφανώς πολύ θετικό και φυσικά υπάρχει λίγη απογοήτευση με την έξοδο που είχα στην 3η περίοδο, αλλά σε εκείνο το σημείο, είμαι τόσο εκτός θέσης και νομίζω ότι θα ήταν πάντα δύσκολο να είμαι κάτι παραπάνω από αυτό. Και πρέπει να είχα κάποια ζημιά μετά από αυτό, καθώς ένιωθα ότι το μονοθέσιο δεν είχε την απαραίτητη σταθερότητα.
«Το αυτοκίνητό μου δεν είναι το 10ο ταχύτερο αυτοκίνητο, σαφώς, στο grid», προσέθεσε. «Αλλά με τη βροχή καταφέραμε να κάνουμε εξαιρετική δουλειά ως ομάδα και καταφέραμε να προκριθούμε σε αυτήν την θέση. Αύριο, στον αγώνα, είναι πολύ πιθανό να είναι στεγνά, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε πολλά πιο γρήγορα αυτοκίνητα από πίσω. Πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Στην τελική, πρέπει να επικεντρωθούμε στον αγώνα μας και όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, ας είναι».
Ο Albon δεν μπόρεσε να προκριθεί με την αναβαθμισμένη FW44 του στο Q2, καταλήγοντας στο P16 πίσω από τον Esteban Ocon το απόγευμα του Σαββάτου. Ο Ταϊλανδός οδηγός εξήγησε για ποιο λόγο συμβιβάστηκε στο τέλος του Q1 καθώς έθεσε τους στόχους του για την Κυριακή.
«Επιλέξαμε να κάνουμε έναν γύρο «χαλάρωσης» τον γύρο πριν από τον τελευταίο και έτσι χάσαμε όλη τη θερμοκρασία των ελαστικών. Έτσι, κατά τον τελευταίο γύρο, όποτε προφανώς η πίστα στέγνωνε και όλοι γίνονταν πιο γρήγοροι, στην πραγματικότητα για μένα, το κράτημα ήταν χαμηλότερο», είπε.
«Είναι ένα από αυτά τα πράγματα: νομίζω ότι ήμασταν πάντα στο top 10 λίγο πολύ [αλλά] όταν περάσαμε τη γραμμή, νομίζω ότι πιθανόν -εκ των υστέρων- δεν χρειαζόταν να κάνουμε αυτόν τον γύρο «χαλάρωσης» και ίσως έπρεπε απλώς να συνεχίσουμε να πιέζουμε; Παρόλα αυτά, δεν έχω τίποτα να χάσω αύριο».
Την Κυριακή, η Williams στοχεύει να κερδίσει έναν βαθμό για πρώτη φορά σε τέσσερα Σαββατοκύριακα, καθώς ο Latifi ελπίζει να τερματίσει στο top 10 για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!