O George Russell μίλησε για τον επερχόμενο αγώνα της Formula 1 στην πίστα του Silverstone, τονίζοντας ότι με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα από τη συμπεριφορά της W13 δεν αναμένει ότι τα πράγματα θα είναι εύκολα για την Mercedes, ειδικά στις γρήγορες στροφές….
Ο Βρετανός, που φέτος αγωνίζεται για την Mercedes μετά από τρεις σεζόν στη Williams, δεν έχει δει τα πράγματα να εξελίσσονται όπως ακριβώς θα περίμενε για τον ίδιο και τη γερμανική ομάδα, καθώς η W13 αντιμετωπίζει πολύ έντονο πρόβλημα “porpoising”, το οποίο επηρεάζει την απόδοση αλλά και περιορίζει τις δυνατότητες ρυθμίσεων για τους οδηγούς.
Αν και η ομάδα έδειξε να κάνει ένα σημαντικό βήμα προόδου στο θέμα με τις αναβαθμίσεις που εισήγαγε στο Ισπανικό Grand Prix τον Μάιο, εντέλει το πρόβλημα επιμένει, κάτι που έγινε εμφανές στους τελευταίους αγώνες, οι οποίοι διεξήχθησαν σε σιρκουί πόλεων. Επίσης, σύμφωνα με τον Βρετανό, το πρόβλημα υπάρχει όχι μόνο στις ευθείες αλλά και στις γρήγορες στροφές, κάτι που θα επηρεάσει την ομάδα στο Silverstone.
“Όλοι μας ξαφνιαστήκαμε όταν πήγαμε στη Βαρκελώνη και δεν είχαμε porpoising στην ευθεία, αλλά μετά πηγαίναμε στις στροφές – στις δύο στροφές υψηλής ταχύτητας, 3 και 9 – και υπήρχαν πολύ έντονες αναπηδήσεις στο μονοθέσιο”, είπε ο Russell μιλώντας στο Motorsport.com.
“Αν παρατηρήσατε τα onboard μας αλλά και αυτά της Ferrari, ακουγόταν έντονα το ξύσιμο στην άσφαλτο στη στροφή 3 και στη στροφή 9. Αυτό ήταν με 250 χλμ./ώρα, ενώ τώρα στην Copse θα είναι με 300 χλμ./ώρα! Επομένως, η οδήγηση δεν θα είναι εύκολη. Αλλά νομίζω ότι θα υπάρχουν πολλές ομάδες που θα έχουν το ίδιο πρόβλημα”.
“Είμαι αρκετά σίγουρος ότι δεν θα μπορέσω να πάρω τη στροφή αυτήν (Copse) με τέρμα γκάζι, παρόλο που έχουμε πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες”, είπε ο Russell, συγκρίνοντας με το περσινό μονοθέσιο της Williams.
Τέλος, ο Russell τόνισε ότι θεωρητικά τα πράγματα θα εξελιχθούν καλύτερα για την ομάδα στους επόμενους αγώνες καθώς η F1 επιστρέφει σε κανονικές πίστες μετά από τους αγώνες σε πόλεις, όπου τα προβλήματα του μονοθεσίου διογκώνονταν.
“Νομίζω ότι πάντα γνωρίζαμε ότι το μονοθέσιο έχει πολλές δυνατότητες”, είπε.
“Ξέρουμε ότι οι τρεις τελευταίοι αγώνες μας ξάφνιασαν, στο γεγονός ότι ήταν πολύ διαφορετικοί σε σχέση με τη Βαρκελώνη και όμοιοι μεταξύ τους. Οι τρεις πίστες σε πόλεις είχαν πολλές ανωμαλίες στην άσφαλτο και πολλές στροφές χαμηλής ταχύτητας. Έτσι, εάν έχεις ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο σε αργές στροφές με αντοχή στα χτυπήματα και στα kerbs, τότε θα είσαι γρήγορος και στις τρεις αυτές πίστες (ενώ εμείς όχι)”.
“Τώρα θα πάμε στο Silverstone, στην Αυστρία, στο Paul Ricard και στη Βουδαπέστη. Αυτές είναι πιο παραδοσιακές πίστες, αλλά είναι αλήθεια ότι ανακαλύπτουμε συνεχώς διαφορετικά προβλήματα στο μονοθέσιο σε κάθε πίστα που πηγαίνουμε. Έτσι, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα είμαστε τρομερά καλύτεροι όταν πάμε εκεί”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!