Οι συζητήσεις σχετικά με τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων που προκαλούνται από τον αυξανόμενο πληθωρισμό και την κρίση του κόστους ζωής συνεχίζονται. Έτσι, οι ομάδες διστάζουν να συνεχίσουν να δαπανούν χρήματα σε αναβαθμίσεις μέχρι να μάθουν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να παραβιαστούν οι σχετικοί κανόνες.
Με την McLaren να έχει παραδεχτεί ήδη ότι πρόκειται να «σπάσει» το τρέχον όριο των 140 εκατομμυρίων δολαρίων, δίνεται περισσότερο βάρος στον κίνδυνο των περαιτέρω υπερβολικών δαπανών έως ότου να μάθει τι θα κάνει η F1 για να βοηθήσει τις ομάδες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Και αυτός είναι ο λόγος που ο επικεφαλής της ομάδας, Andreas Seidl είπε ότι η McLaren έχει σταματήσει προς το παρόν να εργάζεται πάνω σε οποιαδήποτε άλλη σημαντική βελτίωση της MCL-36.
«Ας ελπίσουμε ότι δεν είμαστε μόνο εμείς που έπρεπε να «τραβήξουμε χειρόφρενο» όσον αφορά την περαιτέρω εξέλιξη λόγω των περιορισμών που έχουμε, κυρίως, από το budget cap» εξήγησε ο Seidl, μιλώντας για την προσπάθεια αναβάθμισης του τρέχοντος μονοθέσιου.
Όπως πολλές ομάδες του grid, η McLaren πιστεύει ότι, ενώ η βασική εξέλιξη έχει σταματήσει, μπορεί να εξαγάγει καλύτερο ρυθμό από το τωρινό αυτοκίνητο μέσω της καλύτερης κατανόησης του και των μικρών τροποποιήσεων.
Ο Γερμανός πρόσθεσε: «Το βασικό πράγμα αυτή την στιγμή είναι να προσπαθούμε να «ξεκλειδώσουμε» ακόμα περισσότερα στο κομμάτι της απόδοσης από το πακέτο που έχουμε τώρα. Έτσι, πρέπει να δούμε ποιες μικρές αλλαγές θα υπάρξουν στο μονοθέσιο κατά την διάρκεια της σεζόν»
Η χρονιά της McLaren δεν ξεκίνησε ιδανικά στο Μπαχρέιν. Εκεί «πλήρωσε» τα προβλήματα στα φρένα που αντιμετώπισε και στις δοκιμές πριν από την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος. Ωστόσο, από εκεί και πέρα έχει κάνει κάποια μικρά βήματα προόδου με καλύτερα αποτελέσματα.
Προφανώς, δεν είναι ικανή να διεκδικήσει κάποια από τις πρώτες τρεις θέσεις στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών καθώς Red Bull, Ferrari και Mercedes έχουν σαφές προβάδισμα. Όμως, εντός της ομάδας υπάρχει πίστη πως μπορούν να διατηρήσουν την τέταρτη θέση.
Ο Seidl πιστεύει ότι το φετινό μονοθέσιο, συνολικά, είναι πολύ καλύτερο από το πακέτο της προηγούμενης χρονιάς. Η ομάδα έχει κάνει βήματα προόδου στην αντιμετώπιση ορισμένων βασικών αδυναμιών, όπως οι κακές επιδόσεις σε στροφές χαμηλής ταχύτητας.
«Πιστεύω ότι κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά κάποια από τα περσινά μας ελαττώματα»
«Σίγουρα, το αυτοκίνητο είναι πλέον κατάλληλο για κάθε είδους πίστα. Την ίδια ώρα, εξακολουθείτε να βλέπετε μεγάλες αλλαγές κι από όλα τα μονοθέσια με τα οποία παλεύουμε»
«Σε ένα Grand Prix είμαστε τρίτη ή τέταρτη και την επόμενη εβδομάδα, ξαφνικά, είμαστε η έβδομη ομάδα»
«Επίσης, αν κοιτάξουμε εμάς, νομίζω ότι η σεζόν μέχρι τώρα έχει τα πάνω και τα κάτω της. Δύσκολες εκκινήσεις για τους γνωστούς λόγους και πραγματικά καλά τριήμερα σε Μελβούρνη και Ίμολα. Στην συνέχεια, πάλι πιο δύσκολα Σαββατοκύριακα πριν το Μονακό που ήταν από τους καλύτερους μας αγώνες από πλευρά απόδοσης»
«Πρέπει να βελτιωθούμε για να είμαστε πιο σταθεροί και να παραμείνουμε στην κορυφή του midfield»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!