Ο επικεφαλής της απόδοσης του μονοθεσίου της Alpha Tauri, Guillaume Dezoteux, λέει ότι ο Tsunoda έχει κάνει «μεγάλο βήμα προς το καλύτερο» σε σύγκριση με την πρώτη του χρονιά. Ενώ εξέφρασε την χαρά του που ο Ιάπωνας οδηγός μπορεί να πιέσει τον Pierre Gasly αυτή την σεζόν.
O Yuki Tsunoda έχει ξεκινήσει καλά το 2022. Αυτή την στιγμή βρίσκεται στην 15η θέση στη βαθμολογία των οδηγών με 11 βαθμούς, μόλις πέντε βαθμούς πίσω από τον Γάλλο ομόσταυλό του. Πέρσι στο ίδιο χρονικό σημείο ο νεαρός πιλότος είχε εννέα πόντους ενώ ο Gasly 40.
Μιλώντας πριν το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, ο Dezoteux σε ερώτηση σχετικά με το που πιστεύει ότι έχει βελτιωθεί ο Yuki Tsunoda αυτή την σεζόν απάντησε: «Ο Yuki έχει περισσότερη εμπειρία, ξέρει τις πίστες, τους μηχανικούς. Η σχέση αυτή βελτιώνεται συνεχώς»
«Πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο και απαιτητικό το πρωτάθλημα για τους νέους οδηγούς. Υπάρχουν λίγες ευκαιρίες για δοκιμές. Η χειμερινή δοκιμή είναι κυρίως για το μονοθέσιο, επομένως, είναι δύσκολο να αφιερώσεις χρόνο στον οδηγό και να τον αφήσεις να μάθει περισσότερο το αυτοκίνητο»
«Σίγουρα χτίζει πολύ από πέρυσι και τώρα μπορεί να είναι πιο συνεπής, οι πληροφορίες που μας δίνει έχουν βελτιωθεί πολύ, οι μηχανικοί καταλαβαίνουν άμεσα τι χρειάζεται για να πάει πιο γρήγορα. Και είναι πιο κοντά στον Pierre, κάτι που είναι πολύ θετικό για τον πιέζει. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος με την τωρινή κατάσταση»
Στο Silverstone πέρσι η Alpha Tauri ήταν πέμπτη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών με 48 βαθμούς. Αντίθετα, αυτή την σεζόν είναι έβδομη με 27. Ωστόσο, ο Dezoteux πιστεύει ότι η ομάδα του έχει καλύτερο μονοθέσιο από ό, τι υποδηλώνουν οι βαθμοί, επιμένοντας ότι οι παράγοντες που έφεραν αυτό το «δύσκολο ξεκίνημα στην σεζόν» είναι ο συνδυασμός «κακής τύχης και λαθών».
«Στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς είχαμε κακή τύχη. Σχεδόν κάθε φορά που έβγαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας εμείς μόλις βγαίναμε από το δικό μας πιτ στοπ. Ο ρυθμός του αυτοκινήτου είναι καλύτερος από τους βαθμούς που έχουμε συλλέξει»
«Στην Imola, ήμασταν δυνατοί, όπως και στο Μαϊάμι με πολλά λάθη αλλά γενικά ήμασταν ανταγωνιστικοί. Στην Βαρκελώνη οι συνθήκες της πίστας, με την υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος, ήταν κάτι που δεν ταίριαζε στο δικό μας στυλ και πρέπει να το βελτιώσουμε»
«Στο Μονακό το μονοθέσιο ήταν πιο καλό σε απόδοση στις χαμηλής ταχύτητας στροφές. Βρήκαμε έναν τρόπο να κάνουμε το μονοθέσιο άνετο στην οδήγηση»
Ο Tsunoda κοιτάζει μπροστά, στο ερχόμενο τριήμερο στο Silverstone. Σε αυτό θα προσπαθήσει να επανέλθει μετά από το πιο άσχημο αποτέλεσμα του 2022, την σύγκρουση με τις μπαριέρες αμέσως μετά το πιτ στοπ στο Μόντρεαλ.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!