O Alex Albon μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ομάδα με το φετινό της μονοθέσιο (FW44), το οποίο αποδεικνύεται αρκετά δύστροπο με σύνθετα προβλήματα, τα οποία η Williams δεν έχει ακόμη να κατανοήσει πλήρως ώστε να βρει λύσεις.Η βρετανική ομάδα δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να παρουσιαστεί ανταγωνιστική στο φετινό πρωτάθλημα, όντας συνήθως το πιο αργό μονοθέσιο, κάτι που αποδεικνύεται και στη βαθμολογία, στην οποία βρίσκεται στην τελευταία θέση με μόλις τρεις βαθμούς – μάλιστα όλοι οι βαθμοί σημειώθηκαν από τον Albon, ο οποίος κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες και να βρεθεί στη δέκατη θέση στην Αυστραλία και στην ένατη στο Μαϊάμι.
Σε αντίθεση με τον Albon, ο Latifi δεν έχει καταφέρει ακόμη να προσαρμοστεί σε ικανοποιητικό βαθμό στο μονοθέσιο, έχοντας πολλά παράπονα για την απόδοσή του, ενώ είναι και σημαντικά πιο αργός σε σχέση με τον team-mate του.
Αν και η ομάδα έχει προγραμματίσει αναβαθμίσεις στους επόμενους αγώνες (ίσως και στο Silverstone), ο Albon δεν φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος, τονίζοντας ότι η ομάδα δεν έχει καταφέρει ακόμη να κατανοήσει τη ρίζα των προβλημάτων του μονοθεσίου της.
“Όλοι έχουν φέρει αναβαθμίσεις ενώ εμείς δεν έχουμε κάποια σημαντική αναβάθμιση εδώ και καιρό, οπότε υπάρχει και αυτήν η πλευρά, παίζει κάποιον ρόλο”, είπε ο Albon.
“Από πλευράς ισορροπίας, έχουμε αδυναμίες στο μονοθεσίο, οι οποίες δεν είναι τόσο ξεκάθαρες για να μπορέσουμε να τις διορθώσουμε με αναβαθμίσεις. Τα περισσότερα προβλήματα οφείλονται στη συμπεριφορά του μονοθεσίου στις στροφές. Ας ελπίσουμε ότι οι αναβαθμίσεις θα το βάλουν σε καλύτερο παράθυρο λειτουργίας, αλλά μέχρι τότε, τα πράγματα είναι δύσκολα”.
“Ανάλογα με την πίστα, για παράδειγμα στον Καναδά, όπου υπάρχουν γρήγορα σικέιν, είναι δύσκολο για εμάς να βρούμε έναν καλό συμβιβασμό στον γύρο και τα πράγματα χειροτερεύουν”.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Jost Capito, είπε στον Καναδά ότι η Williams δουλεύει σκληρά ώστε να παρουσιάσει ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για την FW44 άμεσα – ίσως και στο Silverstone, με σκοπό να λύσει όσο το δυνατόν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί.
“Βλέπουμε τα αποτελέσματα από το CFD, την αεροδυναμική σήραγγα και τον προσομοιωτή, αλλά πρέπει να δούμε πώς θα αποδώσουν στην πίστα”, είπε ο Capito.
“Εάν καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε αυτά που βλέπουμε στη θεωρία, τότε θα πρέπει να κάνουμε ένα βήμα προς τα εμπρός”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!