Ο Charles Leclerc έχει ποινή 10 θέσεων για το Καναδικό Grand Prix της Formula 1, αφού η Ferrari επέλεξε να βάλει ένα νέο ανταλλακτικό ηλεκτρονικού ελέγχου στη μονάδα ισχύος του.
Ο Leclerc αναγκάστηκε να αποσυρθεί από το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν της περασμένης Κυριακής ενώ οδηγούσε τον αγώνα μετά από μια αστοχία στη μονάδα ισχύος του που η Ferrari έκτοτε επιβεβαίωσε ότι ήταν «πέρα επισκευής».
Ήταν το πιο πρόσφατο θέμα αξιοπιστίας για τον Leclerc σε μια δύσκολη περίοδο για τον Μονεγάσκο που τον οδήγησε επίσης να αποσυρθεί όταν ήταν επικεφαλής στην Ισπανία λόγω ενός προβλήματος στη μονάδα ισχύος του, αφήνοντας τη Ferrari να αντιμετωπίζει πιθανές ποινές στο grid.
Εν όψει των δοκιμαστικών της Παρασκευής για το Καναδικό Grand Prix στο Μόντρεαλ, η FIA επιβεβαίωσε ότι η Ferrari είχε πάρει έναν νέο κινητήρα, MGU-H, MGU-K και ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου, όλα μέσα στο πλαίσιο κατανομής του οδηγού.
Αλλά μετά την ολοκλήρωση του Practice 2, ένα δεύτερο έγγραφο από τη FIA επιβεβαίωσε ότι ο Leclerc είχε πάρει άλλο ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, το τρίτο του για τη χρονιά.
Καθώς αυτό υπερβαίνει το όριο της σεζόν για δύο ηλεκτρονικά συστήματα, έχει προκαλέσει πτώση 10 θέσεων στο grid που θα λάβει ο Leclerc την Κυριακή.
Το κύριο μέλημα ενόψει του Σαββατοκύριακου ήταν ο turbocharger του Leclerc, αφού ο νέος που παρουσιάστηκε στο Αζερμπαϊτζάν αχρηστεύτηκε από τη βλάβη της μονάδας ισχύος. Ωστόσο, εξακολουθεί να έχει ένα χρησιμοποιήσιμο μέσα στη κατανομή της σεζόν του, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει απαιτηθεί καμία αλλαγή μέχρι στιγμής.
Μιλώντας το πρωί της Παρασκευής, ο Leclerc παραδέχτηκε ότι «δεν ήταν η καλύτερη θέση για να βρίσκεται» στο να αντιμετωπίζει ποινές τόσο νωρίς στη σεζόν.
«Αυτή είναι μια από τις πίστες όπου είναι πολύ εύκολο να προσπεράσεις, αλλά υπάρχουν επίσης πίστες στους επόμενους τρεις ή τέσσερις αγώνες όπου είναι επίσης πολύ εύκολο να προσπεράσεις», είπε ο Leclerc.
Αν και ο Max Verstappen έφτασε στην κορυφή και του Practice1 και 2 για τη Red Bull την Παρασκευή στο Μόντρεαλ, ο Leclerc κατάφερε να τελειώσει τη μέρα δεύτερος ταχύτερος, μόλις 0,081 δευτερόλεπτα μακριά από τον καλύτερο χρόνο το απόγευμα.
Αν και αυτή τη στιγμή θα πέσει μόνο 10 θέσεις, η Ferrari θα μπορούσε να προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση και να πάρει και άλλα νέα κομμάτια, εάν κρίνει ότι αξίζει τον κόπο μια εκκίνηση από πιο πίσω.
Ο οδηγός της AlphaTauri, Yuki Tsunoda, έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι ξεκινά τον αγώνα από το πίσω μέρος του grid, αφού η ομάδα πήρε μια εντελώς νέα μονάδα ισχύος για το Σαββατοκύριακο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!