Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε την Παρασκευή στο Μόντρεαλ στην κορυφή, όντας ταχύτερος και στο Practice 2 για να συνεχίσει την φόρμα του από το Practice 1.
Το 1:14,1δ του Verstappen αποδείχτηκε το σημείο αναφοράς στο οποίο δεν μπορούσε να απαντήσει κανείς, και παρόλο που η Ferrari φαινόταν να είναι ακόμα υποψήφια, ο Charles Leclerc ήταν μέσα σε ένα δέκατο του χρόνου από τον οδηγό της Red Bull, η επιβεβαίωση της πτώσης του Leclerc 10 θέσεις εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής έχει περιπλέξει πολύ τα πράγματα.
Ο Sebastian Vettel και ο Fernando Alonso, εν τω μεταξύ, είχαν ένα δυνατό ξεκίνημα στο Σαββατοκύριακο με τις εμφανίσεις τους, και οι δύο πρώην νικητές εδώ αναζητούν περαιτέρω επιτυχία.
Μετά από ένα πολυσύχναστο Practice 1 εν αναμονή της βροχής, η πίστα παρέμεινε στεγνή καθώς τα φώτα έγιναν πράσινα για το Practice 2.
Ωστόσο, η εκτεταμένη εργασία συνεχίστηκε στο γκαράζ της Mercedes, με «πολλές αλλαγές» να γίνονται στην W13. Ο Valtteri Bottas επίσης δεν πήγαινε πουθενά, με ένα ηλεκτρονικό ζήτημα φαινομενικά που εμπόδιζε την Alfa Romeo του.
Ο Vettel είχε μια μη ασφαλή απελευθέρωση καθώς τον άφησαν μπροστά στο δρόμο του Kevin Magnussen με τη Haas, ο Δανός αποκαλώντας αυτό το περιστατικό «απόλυτα τρελό» με μια έρευνα μετά τη περίοδο να επιβεβαιώνεται γρήγορα.
Ο Verstappen συνέχισε από εκεί που σταμάτησε, ένα 1:15,6 στα μεσαία ελαστικά τον οδήγησε στην P1 νωρίς, ο οδηγός της Red Bull έκοψε γρήγορα άλλο μισό δευτερόλεπτο από εκείνο το χρόνο πριν προχωρήσει στο 1:14δ με 10 λεπτά στη περίοδο.
Ο Leclerc, εν τω μεταξύ, είχε επικεντρωθεί στο να κάνει burnouts στο pit lane, η Ferrari του ζήτησε δύο, αλλά η F1-75 δεν είχε τη διάθεση να του επιτρέψει να ολοκληρώσει ούτε ένα. Στην άλλη Ferrari, ο Carlos Sainz ανέφερε ότι «η αναπήδηση είναι χειρότερη από το Practice 1… η αναπήδηση είναι πολύ κακή, παιδιά».
Δεν ήταν μόνος. «Μεγάλο θέμα στη στροφή 9», ανέφερε ο George Russell της Mercedes.
Ξεχωρίζοντας στο FP1 με χρόνο στα μεσαία ελαστικά, ο Alonso συνέχισε να δείχνει ανταγωνιστικός καθώς μεταπήδησε στα μαλακά ελαστικά C5, ενώ η αρχική του προσπάθεια ξεπέρασε τις δύο Ferrari κατά ενάμιση δέκατο πριν ο Sainz αντεπιτεθεί στο μεσαίο C4.
Ο Leclerc ήταν σύντομα στο 1:14δ και έφτασε στη P2 καθώς η προσπάθεια του με τα μαλακά ελαστικά άρχισε να αποδίδει.
Ο Vettel είχε ένα γλίστρημα που τον οδήγησε να χάσει τη στροφή 1, αλλά ακολούθησε ένα πιο δύσκολο γλίστρημα για τον Gasly, καθώς δεν κατάφερε να περάσει από τη σημαδούρα όταν επέστρεψε στην πίστα, αφού παρακάμψε το τελευταίο chicane.
Η AlphaTauri είχε ήδη πάρει πρόστιμο 300 ευρώ, αφού συνελήφθη να έχει μεγάλη ταχύτητα στο pit lane στο Practice 1. Τώρα ανακοινώθηκε νέα έρευνα για αυτό το συμβάν με το πέρας της περιόδου για να εξεταστεί αυτή η παράβαση.
Με τα 20 να έχουν περάσει, ο Bottas βγήκε στην πίστα αλλά γρήγορα επέστρεψε στο γκαράζ, το πρόβλημα με την Alfa Romeo του δεν λύθηκε, ενώ το Virtual Safety Car χρησιμοποιήθηκε για λίγο για να επιτρέψει σε έναν βοηθό πίστας να μαζέψει ένα αλουμινένιο τενεκεδάκι.
Ο Verstappen ήταν τώρα στο μαλακό ελαστικό, βρίσκοντας τέσσερα δέκατα καθώς ο Leclerc έβγαινε από το γκαράζ της Ferrari αναζητώντας μια απάντηση. Ο Sergio Perez προσπάθησε πρώτος να κερδίσει τον Verstappen, αλλά ήταν 1δ αργότερος.
Η προσπάθεια του Alonso δεν μπόρεσε να ανατρέψει τον Verstappen, αλλά ήταν αρκετή για να ρίξει τον Perez. Ο Russell, εν τω μεταξύ, με την ανακατασκευασμένη W13 του πέρασε στην P3. Ο Lewis Hamilton ήταν περίπου έξι θέσεις πίσω.
Ενώ ο Leclerc είχε δράση στην πίστα και πλησίαζε περισσότερο από όλους σε αυτόν τον καταιγισμό γύρων στον σφετερισμό του Verstappen, έφτασε λιγότερο από ένα δέκατο μακριά, ο Sainz και ο Lando Norris είχαν το συμβάν τους στο pit lane, ο Sainz απελευθερώθηκε στο δρόμο του Norris.
Ο Vettel τράβηξε ξανά την προσοχή των αγωνοδίκων, που φέρεται να οδηγούσε άσκοπα αργά. Πηδώντας στην P4, συνέχισε να δείχνει ότι ο ρυθμός υπάρχει στην Aston Martin, ενώ ο Norris και ο Daniel Ricciardo στη McLaren πέρασαν στην πρώτη 10άδα.
Ωστόσο, ο Vettel επέστρεψε σύντομα στα pits, αναφέροντας ότι «κάτι είναι χαλαρό», ενώ στην πίστα ο Sainz βελτιώθηκε στην P3, δύο δέκατα κάτω από τον Verstappen, αλλά επιβεβαιώνοντας ότι η Ferrari βρίσκεται στη μάχη.
Δεκαοκτώ λεπτά απέμειναν στη περίοδο και η δυνατή βροχή ήταν καθ’ οδόν σε 30 λεπτά, σύμφωνα με τη Red Bull, αν και δεν το είχαν κρίνει ως παράγοντα για το υπόλοιπο της περιόδου, καθώς υπήρχε πιθανότητα μερικών σταγόνων στα τελευταία στάδια.
Αυτό προκάλεσε μια γρήγορη μετάβαση σε προσομοιώσεις αγώνων για τους οδηγούς, χωρίς να περιλαμβάνεται ο Bottas που παρέμεινε εγκλωβισμένος στο γκαράζ καθώς η Alfa Romeo πάλευε να βρει έναν τρόπο να διορθώσει το σύστημα anti-stall.
Ο Russell και ο Alonso έδειχναν αρκετά όμοιο αγωνιστικό ρυθμό, ακόμη και πλησιάζοντας τους χρόνους γύρων του Leclerc σε μερικές περιπτώσεις. Ο Russell κατάφερε επίσης να κρατηθεί κοντά στον πρώην team-mate του Latifi, προσπερνώντας πριν το chicane στη στροφή 12 ως θετικό σημάδι για την αγωνιστική δράση που μπορεί να έρθει την Κυριακή.
Δεν ήταν τόσο θετικό στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Mercedes, καθώς ο Hamilton είπε “αυτό το αυτοκίνητο δεν μπορεί πλέον να οδηγηθεί”, υποδηλώνοντας ότι περιμένει μια άλλη αλλαγή στη ρύθμιση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!