Ο Charles Leclerc ανέβηκε στην κορυφή του Practice 2 στο Αζερμπαϊτζάν την Παρασκευή, μπροστά από τους δύο οδηγούς της Red Bull σε μια περίοδο που κυριάρχησαν οι δύο πρωταγωνιστικές ομάδες.
Ο Sergio Perez έπρεπε να συμβιβαστεί με την P2 αφού κατέλαβε την πρώτη θέση στο Practice 1, με τον Max Verstappen πίσω και τον Fernando Alonso τέταρτο μπροστά από τον Carlos Sainz, αν και με τον ταχύτερο γύρο του οδηγού της Ferrari να έρχεται με σκληρότερα ελαστικά.
Η Ferrari και η Red Bull εμφανίστηκαν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μακριά από τους υπόλοιπους σε ρυθμό προκριματικών, κάτι που θα μπορούσε κάλλιστα να αποδειχθεί ένα δυσοίωνο σημάδι για το Σάββατο.
Οι ζώνες βαριάς πέδησης και ο πλευρικός άνεμος αποδείχθηκαν δύσκολος συνδυασμός για τους οδηγούς σε όλη την περίοδο, με πολλούς να πηγαίνουν στους δρόμους απορροής κατά τη διάρκεια της περιόδου, και ο Lando Norris έγινε ο πρώτος που το έκανε στο Practice 2.
Ο οδηγός της McLaren έτρεξε πολύ βαθιά στη ζώνη πέδησης στη στροφή 3, συνέχισε ευθεία και για να επιστρέψει εκτέλεσε μια στροφή 5 σημείων.
Κάθε οδηγός βγήκε γρήγορα στην πίστα με τα μεσαία ελαστικά περισσότερο, με τον Lewis Hamilton να θέτει το 1:46.295 για να πάει πιο γρήγορα νωρίς, εκμεταλλευόμενος ένα πολύ βολικό slipstream από τον Perez στην ευθεία εκκίνηση/τερματισμό για να του δώσει μια χρήσιμη δόση επιπλέον τελικής ταχύτητας.
Αλλά πριν ο Hamilton καταφέρει να φτάσει στην κορυφή, ο Carlos Sainz κέρδισε εκείνο το χρόνο με 1:45.118, πηγαίνοντας πάνω από ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από οποιονδήποτε άλλον, προτού ο Leclerc ξεπεράσει τη γραμμή με την αδελφή Ferrari για να σημειώσει το 1:43.806 – σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το σημείο αναφοράς του Perez από το Practice 1, και τα μαλακά ελαστικά ήταν ακόμα κάτω από την κουβέρτα τους σε εκείνο το στάδιο.
Αυτό άφησε τον Hamilton 2,3 δευτερόλεπτα μακριά από το ρυθμό και, όταν ενημερώθηκε για τα νέα μέσω του ραδιοφώνου της ομάδας, το σοκ του ήταν ξεκάθαρο – αλλά αυτό ήταν αρκετά καλό για μια θέση στην πρώτη 10άδα, αυτό ήταν το πλεονέκτημα που είχε ο Leclerc.
Και οι δύο οδηγοί της Red Bull έφτασαν τελικά σε απόσταση 0,125 δευτερολέπτων από τον οδηγό της Ferrari, αλλά όπως συμβαίνει συνήθως στο Practice 2, υπήρχε μία περίοδος ησυχίας καθώς οι οδηγοί επέστρεφαν στο γκαράζ, για να ανεφοδιαστούν και να τοποθετήσουν μαλακά ελαστικά για προσομοιώσεις κατατακτήριων.
Οι χρόνοι των γύρων άρχισαν να πέφτουν στο ταμπλό, αλλά όλοι ακόμα δεν μπορούσαν να ταιριάξουν με τον ρυθμό της Ferrari και της Red Bull – ακόμη και ο Alonso στην πέμπτη στα μαλακά ήταν ακόμα δύο δέκατα πιο αργός από τον Sainz στην τέταρτη στα μεσαία ελαστικά, πριν ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κερδίσει τον συμπατριώτη του στον δεύτερο γρήγορο γύρο του.
Ο Leclerc σημείωσε γρήγορα το 1:43.224 για να βάλει τον εαυτό του έξι δέκατα μακριά από τους υπόλοιπους, ενώ ο Sainz υποχώρησε από τον γρήγορο γύρο του την τελευταία στιγμή, έχοντας ταιριάξει με τον συμπαίκτη του για το υπόλοιπο του γύρου.
Ο Alex Albon είχε ένα ασυνήθιστο περιστατικό στο οποίο ακούμπησε τον εσωτερικό τοίχο στη δεξιά πλευρά της στροφής 17, στρίβοντας πολύ νωρίς και ξύνοντας τα γράμματα της Pirelli των μαλακών ελαστικών του – κάνοντας αυτά τα ελαστικά απίθανο να χρησιμοποιηθούν ξανά , και ολοκληρώνοντας τη περίοδο του με ζημιά στην εμπρός δεξιά ανάρτηση.
Άλλοι είχαν επίσης πρόβλημα κατά την αναζήτηση βελτιώσεων χρόνου. Ο Perez και ο Pierre Gasly αμφότεροι έχασαν τα φρένα στη στροφή 1, ενώ ο Leclerc κλείδωσε και τα δύο μπροστινά ελαστικά και έπρεπε να βγει με την όπισθεν από τη σφιχτή στροφή 7, πριν ο Perez χαλάσει την πρώτη προσομοίωση κατατακτήριων του team-mate του βγαίνοντας στον δρόμο διαφυγής στη στροφή 15.
Ο Verstappen κατάφερε τελικά να σημειώσει αντιπροσωπευτικό χρόνο και έμεινε ένα δέκατο πίσω από τον περσινό νικητή του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.
Οι προσομοιώσεις αγώνων ολοκλήρωσαν το Practice 2, καθώς οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τον μακροπρόθεσμο ρυθμό τους για πρώτη φορά, αλλά φαίνεται για άλλη μια διαμάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Ferrari και της Red Bull το Σάββατο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!