Η Toyota Gazoo Racing αυτή την στιγμή “δεν σχεδιάζει” να αγωνιστεί με το Le Mans Hypercar στο πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar του IMSA σύμφωνα με την ομάδα και τον τεχνικό διευθυντή.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής είχε εκφράσει προηγουμένως το ενδιαφέρον του για επιλεγμένους αγώνες στο πρωτάθλημα WeatherTech όπως οι 24 ώρες της Daytona, μόλις το μονοθέσιο prototype γίνει διαθέσιμο το 2023.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μέσω ανεπίσημων αναφορών για ένα νέο μονοθέσιο ή σημαντικών αναβαθμίσεων για το ήδη υπάρχον GR010 Hybrid την επόμενη χρονιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
“Αυτή την στιγμή, δεν σχεδιάζουμε να αγωνιστούμε στο IMSA,” δήλωσε ο υπεύθυνος της ομάδας Pascal Vasselon.
“Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι αυτό μπορούσε να γίνει. Αυτό το είδος των πραγμάτων επανεξετάζεται και θα συζητήσουμε την σκοπιμότητα για να αγωνιστούμε στο IMSA. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάποιο πλάνο.”
Ο υπεύθυνος της TGR-E Rob Leupen επανέλαβε τα λόγια του Vasselon και δήλωσε ότι αυτοί δεν μπορούν να αγωνιστούν μεμονωμένα σε αγώνες του πρωταθλήματος WeatherTech “αυτή την στιγμή”.
“Πάντα σκεφτόμασταν ότι εάν το WEC συμπεριλάμβανε [περισσότερους αγώνες στις ΗΠΑ] θα υπήρχαν κάποιες ευκαιρίες,” ανέφερε αυτός.
“Δεν νομίζω ότι έχουμε δεσμευτεί για να αγωνιστούμε σε μεμονωμένους αγώνες του IMSA πηγαίνοντας εκεί.
“Στην Daytona έχουμε κάποιο ενδιαφέρον, το ίδιο για την Indianapolis. Υπάρχουν αγώνες στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν σίγουρα ενδιαφέρον. Αλλά πιστεύω ότι πρέπει να είναι μέρος ολόκληρου το προγράμματος του WEC.”
Αντίθετα, ο Leupen ελπίζει ότι το WEC θα επεκταθεί για να συμπεριλάβει και δεύτερο αγώνα στις Η.Π.Α., κάτι που θα εγγυηθεί την συμμετοχή της ομάδας πέραν της παρούσας εκδήλωσης ‘Super Sebring’.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του WEC Frederic Lequien επιβεβαίωσε προηγουμένως τις πρώιμες συνομιλίες με την πίστα Indianapolis Motor Speedway και το σχέδιό της για να επιστρέψει σταδιακά σε ένα πρόγραμμα οκτώ γύρων.
Ένας συνδυασμός αγώνα μεταξύ του πρωταθλήματος WeatherTech/ και αγώνα του WEC στην Daytona δεν πιστεύει ότι είναι υπό εξέταση.
“Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν σκέψεις για αύξηση του αριθμού των αγώνων στο WEC το επόμενο έτος,” δήλωσε ο Leupen. “Πιστεύω ότι αυτό είναι καλό. Στην συνέχεια πήγαμε ένα βήμα μπροστά στο 2024.
“Πιστεύω ότι εάν πάμε πίσω στους 8 αγώνες, από την δική μου οπτική, είναι πολύ καλό. Το Le Mans φυσικά είναι ‘ο αγώνας’. Θα θέλαμε να δούμε το Fuji και εσύ θα ήθελες να δεις το Spa επίσης.
“Το Sebring είναι μία εξαιρετική εκδήλωση. Εάν υπάρχει ένας περισσότερος αγώνας στις Η.Π.Α… Οι οδηγοί μας ονειρεύονται κάτι τέτοιο. Η Indianapolis είναι μία πίστα από αυτά που σκέφτονται.
“Προσωπικά θα ήθελα να δω ακόμη έναν 24ωρο αγώνα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!