Η Ferrari έχει δεχθεί μερικές διορθώσεις σε τρεις παραμέτρους από τον κανονισμό BoP σύμφωνα με την ανανεωμένη λίστα που εκδόθηκε στο ξεκίνημα της αγωνιστικής δράσης αυτή την εβδομάδα για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Στο bulletin που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη, οι δύο Ferrari 488 GTE Evos της κατηγορίας GTE-Pro και όλες οι Ferraris της κατηγορίας GTE-Am έχουν δεχθεί μειώσεις στην πίεση του turbo boost και στην μέγιστη χωρητικότητα καυσίμου, καθώς και μία αλλαγή στο επιτρεπόμενο ελάχιστο άνοιγμα της πίσω αεροτομής.
Μία μείωση 7 millibar πίεση στο turbo boost δόθηκε για τις Ferraris της GTE-Pro και 6 millibar μείωση δόθηκε για τις Ferraris της GTE-Am όπου έχουν εφαρμοστεί σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.
Τόσο τα αυτοκίνητα της Pro όσο και της Am από την Ιταλική μάρκα έχουν χάσει 3 λίτρα στην χωρητικότητα του καυσίμου, μειώνοντας την χωρητικότητα από τα 87 στα 84 λίτρα αντίστοιχα.
Το ελάχιστο άνοιγμα της πίσω αεροτομής άλλαξε από τις 5,3 μοίρες στις μείον 5,3 μοίρες.
Επιπλέον, μία αλλαγή στο άνοιγμα της πίσω αεροτομής είχαμε και για όλες τις Porsche 911 RSR-19s με τον Γερμανό κατασκευαστή να δέχεται μείωση από τις 2 μοίρες στις μείον 1,8 μοίρες.
Οι Chevrolet Corvette C8.Rs της κατηγορίας GTE-Pro και οι Aston Martin Vantage GTEs δεν έχουν δεχθεί κάποια αλλαγή από τον κανονισμό BoP, με τον κανονισμό να έχει εκδοθεί ακριβώς στο ξεκίνημα του FP1.
Είναι η πρώτη αλλαγή του κανονισμού BoP που γίνεται μετά την επίσημη ημέρα των δοκιμών το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!