Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως ο Charles Leclerc αποτελεί μαζί με τον Gilles Villeneuve έναν από τους ελάχιστους οδηγούς που ενσαρκώνουν το πνεύμα του “essere Ferrari”.
Η ζωή του Gilles Villeneuve διεκόπη τραγικά μετά το θανατηφόρο του ατύχημα το 1982 στο Zolder, με τον Καναδό να έχει πετύχει 6 νίκες ως οδηγός της Scuderia.
Ο Binotto ρωτήθηκε πρόσφατα για το εάν βλέπει ομοιότητες ανάμεσα στον τραγικό οδηγό και τον Charles Leclerc, ο οποίος αναδείχτηκε από την Ακαδημία Νέων Οδηγών της Ferrari και οδηγεί για το Cavallino Rampante από το 2019.
Ο Binotto ξεκαθάρισε πως ο Leclerc, όπως και ο Villeneuve, είναι ένας οδηγός που αντιπροσωπεύει το essere Ferrari”, το “να είσαι Ferrari δηλαδή”.
“Βλέπω τον Charles, την οδήγησή του, το ταλέντο του, αλλά περισσότερο απ’ όλα, το πάθος…το πάθος που έχουν γι’ αυτόν οι οπαδοί”, δήλωσε σε δημοσιογράφους ο Ιταλός.
“Είναι κάτι που ονομάζω essereFerrari, το να είσαι Ferrari σημαίνει να προσπαθείς να γιγαντώσεις τη δόξα του Cavallino. Υπάρχουν ελάχιστοι οδηγοί που μπορούν να το κάνουν αυτό και θεωρώ πως ο Charles είναι ένας απ’ αυτούς όπως ήταν και ο Gilles”.
“Ο Gilles ήταν εξαιρετικός σε αυτό, αν και κέρδισε μονάχα 6 αγώνες. Ήταν ο τρόπος οδήγησής του, ο τρόπος συμπεριφοράς του, το πάθος του. Πιστεύω πως αυτά τα έχει και ο Charles”.
“Τα έχει αυτά και αυτό είναι εξαιρετικό, έχουμε όλοι μας έντονο πάθος και ελπίζουμε πως θα κερδίσει πάνω από έξι αγώνες”.
📍 Gestione Sportiva
Another day, another opportunity to improve 💪#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/xHmRLLXJTE
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) May 31, 2022
Ο Leclerc είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την 312 Τ4 του 1979 του Villeneuve τον Μάιο, τιμώντας τα 40 χρόνια από τον χαμό του Καναδού οδηγού.
Τα μοντέρνα μονοθέσια της F1 είναι αρκετά διαφορετικά από τις εποχές που ο Villeneuve έτρεχε, με την ασφάλεια να βρίσκεται σε δυσθεώρητα επίπεδα και να αποτελεί βασικό σημείο προσοχής τις τελευταίες δεκαετίες.
Η ασφάλεια μάλιστα τότε ήταν τόσο πίσω, που ο Binotto θεωρεί ότι οι οδηγοί της εποχής εκείνης ήταν “πραγματικά τρελοί”.
“Προφανώς, είναι 40 χρόνια μετά και τα μονοθέσια έχουν αλλάξει αρκετά, οι πίστες έχουν αλλάξει”, πρόσθεσε ο Ιταλός.
“Εάν δείτε εκείνη την εποχή τα μονοθέσια που είχαν, ήταν τόσο επικίνδυνα. Εάν είχες ατύχημα, ήξερες ότι μπορούν να υπάρχουν συνέπειες. Σήμερα τα μονοθέσια είναι πιο ασφαλή σε σχέση με εκείνα, χάρη στην προσπάθεια της FIA και των ομάδων της F1”.
“Θεωρώ πως τότε, οι οδηγοί ήταν αρκετά τρελοί επειδή το ρίσκο που δέχονταν ώστε να τρέξουν ήταν τεράστιο. Σήμερα, η ασφάλεια είναι πολύ μεγαλύτερη”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!