Ευρισκόμενος εκτός πόντων, ο Schumacher κυνηγούσε την Alfa Romeo του Guanyu Zhou στο κομμάτι της πίστας δίπλα από την Πισίνα όταν έχασε το πίσω μέρος της Haas VF-22 του, και χτύπησε απευθείας στις μπαριέρες πριν γλιστρήσει με ταχύτητα στα Tecpros – καταλήγοντας στο σημείο του ατυχήματος του Daniel Ricciardo στο FP2 την Παρασκευή.
Με το πίσω μέρος να έχει ξεκολλήσει από το κύριο πλαίσιο του μονοθεσίου και να βρίσκεται δίπλα στον Schumacher, ο Γερμανός μπόρεσε να βγει από το πιλοτήριο προτού κατευθυνθεί στο Ιατρικό Κέντρο προκειμένου να ελεγχθεί από το ιατρικό προσωπικό – ενώ στη συνέχεια, μιλώντας με τα μέσα ενημέρωσης, αποκάλεσε τη συντριβή του “πολύ ενοχλητική”.
«Νιώθω καλά», είπε ο Schumacher. “Προφανώς είναι πολύ ενοχλητικό. Νομίζω ότι από άποψη ρυθμού ήμασταν σίγουρα πολύ καλά, είναι περισσότερο να μπορέσεις να κρατήσεις το μονοθέσιο εντός πίστας και δυστυχώς δεν κατάφερα να το κάνω”.
«Ο ρυθμός ήταν δυνατός και ένιωθα ότι μπορούσαμε να επιτεθούμε και να πιέσουμε. Απλώς πήγαμε λίγο πιο ανοιχτά στην συγκεκριμένη στροφή, που είναι ίσως θέμα 10 εκατοστών εν τέλει, και αυτό ήταν αρκετό για να χάσεις την πρόσφυση που νόμιζες ότι είχες. Και δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι αυτό ακριβώς που συνέβη».
Με τον ομόσταυλό του Kevin Magnussen να εγκαταλείπει λίγο πριν από το περιστατικό του Schumacher με ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος, ο Διευθυντής της ομάδας Guenther Steiner εντοπίστηκε να περιφέρεται με ένταση μέσα στα paddock, καθώς το ρεκόρ της Haas με τον 100% τερματισμό των μονοθεσίων της στο Μονακό καταρρίφθηκε με δραματικό τρόπο.
Αλλά με τον Schumacher να έχει υποστεί επίσης ένα μεγάλο ατύχημα στις Κατατακτήριες του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας – το οποίο τον ανάγκασε να χάσει τον αγώνα – ο Steiner γείωσε απότομα τον Γερμανό με μία προειδοποίηση μετά τον αγώνα.
«Με τον Mick προφανώς είδαμε τι συνέβη», είπε ο Steiner. «Δεν είναι πολύ ικανοποιητικό να έχουμε ακόμη μια μεγάλη συντριβή. Πρέπει να δούμε πώς θα προχωρήσουμε από εδώ».
Το αποτέλεσμα της Haas στο Μονακό σημαίνει ότι η ομάδα δεν έχει καταφέρει σκοράρει πόντους στα τρία τελευταία Grand Prix, με αποτέλεσμα να παραμένει όγδοη από τις 10 ομάδες της κατάταξης του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!