Αν και είχε καταφέρει να κατακτήσει ήδη την pole με το ατύχημα του Perez, o Charles Leclerc πιστεύει ότι θα μπορούσε να είχε πάει ακόμη γρηγορότερα και να αυξήσει αισθητά την διαφορά από την 2η θέση!
Στις τελευταίες στιγμές του Q3, ο Μονεγάσκος ήταν ήδη 0.225s από τον κοντινότερο αντίπαλό του Carlos Sainz, πηγαίνοντας μάλιστα γρηγορότερους από όλους στην πίστα στο πρώτο sector.
Ωστόσο, στην άλλη πλευρά της πίστας ο Perez έκανε ένα λάθος που τελικά έφερε το τέλος του Q3, με την κόκκινη σημαία που προκάλεσε.
“Ο πρώτος χρόνος ήταν καλός,” δήλωσε εμφανώς ενθουσιασμένος ο τοπικός ήρωας.
“Προφανώς και περιμέναμε το Q3 για να αρχίσουμε να πιέζουμε και ήταν ένας πολύ καλός γύρος. Αλλά αυτό για το οποίο είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος είναι ο 2ος γύρος στο Q3, που βέβαια δεν ολοκληρώθηκε. Αυτός ήταν πολύ πολύ καλός!”
Όταν τον ρώτησαν σχετικά με αυτό τον γύρο και το που βελτίωσε τον χρόνο του ο Μονεγάσκος απάντησε:
“Λίγο πολύ παντού… Η πρώτη στροφή ήταν κάπως καλύτερη, κλείδωσα λίγο τα φρένα, βασικά υπήρχαν παντού μικρά μπλοκαρίσματα αλλά ο χρόνος ερχόταν!”
“Έμεινα έκπληκτος με το πόσο ρυθμός υπήρχε, διότι η ισορροπία ήταν πραγματικά περίεργη σε αυτή την προσπάθεια,” ανέφερε ο Charles.
“Αλλά ναι, είχα πολύ καλή αίσθηση.”
Με την κακή τύχη που έχει μέχρι τώρα ο Μονεγάσκος εδώ στον αγώνα της πατρίδας του, οι οπαδοί του έμειναν με “κομμένη την ανάσα” όταν ο οδηγός της Ferrari φάνηκε να έχει μείνει σταματημένος εντός των pits και να περιμένει την βοήθεια των μηχανικών του… Τελικά, ευτυχώς ήταν όλα μια μικρή παρεξήγηση, καθώς ο Μονεγάσκος απλά προσπέρασε το αίτημα των αγωνοδικών για ζύγιση του μονοθεσίου του στην πλάστιγγα και έπρεπε να επιστρέψει πίσω.
“Είναι κάπως περίπλοκο εδώ,” παραδέχτηκε.
“Μπαίνουμε στα pits… αλλά δεν ξέρω καν που είναι το panel, εάν είναι στα δεξιά ή στα αριστερά. Είναι πολύ πίσω στα δεξιά ή στα αριστερά, οπότε δεν κοιτάς καν προς εκείνη την κατεύθυνση. Στην πραγματικότητα δεν κοίταξα καν προς τα εκεί όταν με κάλεσαν στην γεφυροπλάστιγγα.”
“Ευτυχώς για εμένα, η ομάδα μου είδε την ειδοποίηση και μου είπε να σταματήσω για να με σπρώξουν πίσω.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!