Η Ferrari ανακοίνωσε τα αίτια που οδήγησαν στην εγκατάλειψη του Charles Leclerc στον αγώνα της Ισπανίας, με την ομάδα να επιστρέφει την μονάδα ισχύος στο Maranello ώστε να εξεταστεί ενδελεχώς και να βρεθεί αναλυτικά τι οδήγησε στην απώλεια μία σίγουρης νίκης για τον Μονεγάσκο.Ο Leclerc είχε το πάνω χέρι στον αγώνα, έχοντας μία άνετη διαφορά από τους διώκτες του, ιδιαίτερα μετά την έξοδο του Verstappen στη στροφή 4, δείχνοντας σίγουρος για μία εύκολη νίκη στο ισπανικό GP – όμως στον 27ο γύρο ήρθαν τα πάνω κάτω, με τον οδηγό της Ferrari να εγκαταλείπει όταν το μονοθέσιό του είχε μεγάλη απώλεια ισχύος.Θέλοντας να εντοπίσει το πρόβλημα που οδήγησε στην εγκατάλειψη, η Ferrari έστειλε τη μονάδα ισχύος πίσω στο Maranello αμέσως μετά τον αγώνα, αποσυναρμολογώντας τα εξαρτήματα για να καταλάβει τι συνέβη. Τελικά, ανακάλυψε ότι τόσο το turbo όσο και η MGU-H είχαν υποστεί ανεπανόρθωτες ζημιές, κάτι που θα αναγκάσει τον Leclerc να χρησιμοποιήσει άλλα εξαρτήματα για τον αγώνα στο Μονακό – είτε παλαιότερα που χρησιμοποιήθηκαν στους πρώτους αγώνες της σεζόν είτε καινούρια.“Έχοντας εξετάσει τη μονάδα ισχύος από το μονοθέσιο του Leclerc, διαπιστώσαμε ότι τόσο το turbo όσο και η MGU-H είναι κατεστραμμένα και δεν μπορούν να επισκευαστούν. Ωστόσο, έχοντας αναλύσει πλήρως την αστοχία και την αιτία της, είμαστε ικανοποιημένοι διότι αυτήν δεν προέκυψε λόγω σχεδιαστικού σφάλματος ή προβλήματος αξιοπιστίας με αυτά τα δύο εξαρτήματα ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της μονάδας ισχύος”, ανέφερε η ομάδα, τονίζοντας έτσι ότι τα προβλήματα ήταν μεμονωμένα και δεν οφείλονταν σε κάποιο δομικό σφάλμα στη μονάδα ισχύος, ενώ εμφανίστηκαν εντελώς ξαφνικά, όπως δήλωσε και ο Mattia Binotto.
“Ήταν ένα ξαφνικό ζήτημα. Νομίζω ότι το μάθαμε πρώτα από τον Charles στην ενδοεπικοινωνία και μετά από τους μηχανικούς που κοιτούσαν τα δεδομένα. Οπότε ήταν πραγματικά ξαφνικό”, είπε ο διευθυντής της Scuderia.
Πάντως, καθώς οι κανονισμοί περιορίζουν τους οδηγούς στη χρήση μόνο τριών MGU-H και turbo για ολόκληρη τη σεζόν, δημιουργείται ένα πρόβλημα για τον Leclerc, ο οποίος ίσως αναγκαστεί να δεχθεί κάποια ποινή στα τελευταία στάδια της χρονιάς – μένει να δούμε πώς θα γίνει η καλύτερη δυνατή διαχείριση από την ιταλική ομάδα για αυτό το θέμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!