O Christian Horner ήταν πολύ ευχαριστημένος με την εξέλιξη που είχε το ισπανικό GP για την ομάδα του, με τον επικεφαλής της Red Bull να βλέπει τους Verstappen και Perez να κάνουν το 1-2, κάτι που έδωσε στην ομάδα του την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των οδηγών πέρασε και ο Max Verstappen.
Αν και ο αγώνας δεν ξεκίνησε ιδιαίτερα καλά, με τον Verstappen να βγαίνει εκτός πίστας στη στροφή 4 και να πέφτει από τη δεύτερη στην τέταρτη θέση, τελικά η εγκατάλειψη του Charles Leclerc επέτρεψε στον Ολλανδό να κερδίσει. Ο Verstappen δεν είχε όμως εύκολο έργο, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με το DRS ενώ έμεινε πολλούς γύρους κολλημένος πίσω από την Mercedes του George Russell.
Μίας Mercedes που έδειξε να κλείνει αρκετά την ψαλίδα από τις κορυφαίες ομάδες, κάτι που αποδείχθηκε τόσο από τον Russell όσο και από τον Hamilton, ο οποίος ήταν από τα πιο γρήγορα μονοθέσια κατά τη διάρκεια του αγώνα και θα μπορούσε να είχε τερματίσει πολύ υψηλότερα αν δεν είχε τη σύγκρουση με τον Magnussen στον πρώτο γύρο.
Τη βελτίωση της Mercedes σχολίασε ο Horner, τονίζοντας ότι η γερμανική ομάδα θα επέστρεφε αργά ή γρήγορα στη μάχη καθώς έχει όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστεί, ενώ σημείωσε ότι και η Ferrari έδειξε πολύ καλά στοιχεία παρά την ατυχία που είχε στον αγώνα.
“Επέστρεψαν σε αυτό το πρωτάθλημα”, είπε ο Horner.
“Έχω πει από τον πρώτο αγώνα ότι είναι μια πολύ, πολύ δυνατή ομάδα. Έχουν μεγάλη δύναμη και βάθος, και μπορείτε να δείτε ότι έκαναν ένα μεγάλο βήμα προόδου αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν σίγουρα ένα θετικό Σαββατοκύριακο για αυτούς. Δεν υποτιμούμε κανέναν από τους αντιπάλους μας και νομίζω ότι αν και η Ferrari είχε μια άσχημη μέρα σήμερα, ο ρυθμός τους ήταν και πάλι πολύ, πολύ δυνατός αυτό το Σαββατοκύριακο. Οπότε, νομίζω ότι η μάχη θα γίνει ακόμη πιο στενή”, είπε.
Τέλος, ο Horner σχολίασε και τα team-orders που έδωσε η ομάδα στον Perez για να δώσει την θέση του στον Verstappen, τονίζοντας ότι ο εκνευρισμός του Μεξικανού ήταν δικαιολογημένος από τη στιγμή που πίεζε για το καλύτερο στον αγώνα, όμως το συμφέρον της ομάδας ήταν να εξασφαλίσει το 1-2, σε έναν αγώνα που οι περισσότεροι είχαν προβλήματα με τις θερμοκρασίες.
“Πιστεύω ότι το πρόβλημα που είχαμε είναι ότι μπορούσαμε να δούμε, όπως και σε άλλα μονοθέσια, ότι είχαμε υψηλές θερμοκρασίες σε νερό, λάδι, φρένα – και το τελευταίο πράγμα που θέλαμε ήταν να ρισκάρουμε την εγκατάλειψη και ένα σχεδόν σίγουρο 1-2”, είπε.
“Οι δύο οδηγοί ήταν σε διαφορετικές στρατηγικές, οπότε δεν ήταν μια ευθεία μάχη. Ο Max είχε μεγάλο πλεονέκτημα ελαστικών και φυσικά τα ελαστικά του Checo δεν θα έφταναν μέχρι το τέλος. Και γι’ αυτό μπήκε στα pits προς το τέλος του αγώνα για να πάρει και ταχύτερο γύρο. Η ευθύνη μας είναι να τερματίσουμε με όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε”.
“Φυσικά, αυτό που ο Checo δεν μπορούσε να δει εκείνη τη στιγμή και νομίζω ότι θα δει καλά τώρα, είναι ότι είχε τόσους πολλούς γύρους να κάνει ακόμη με το μεσαίο ελαστικό…. ο Max είχε μεγάλο πλεονέκτημα στα ελαστικά. Δεν έχει νόημα να ρισκάρουμε με ένα δυσλειτουργικό DRS, με τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν και να πέφτουν. Οπότε ήταν απολύτως το σωστό να γίνει”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!