Ο Russell προηγήθηκε για λίγο στην Ισπανία, αλλά δέχθηκε προσπεράσεις από τους Max Verstappen και Sergio Perez, καθώς η Red Bull εξασφάλισε νίκη με ένα-δύο – με τον pole-sitter Charles Leclerc να εγκαταλείπει και τον Carlos Sainz να τερματίζει τέταρτος για τη Ferrari. Δεδομένου ότι ο Russell σημείωσε το βάθρο του σε ένα αυτοκίνητο που έφερε ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων, ήταν ευγνώμων για τη σκληρή δουλειά της Mercedes.
«Ναι, εννοώ, είναι υπέροχο να βρίσκομαι στο βάθρο και νομίζω ότι αυτό έδειξε τη σκληρή δουλειά και την προσπάθεια που γίνεται στο εργοστάσιο τόσο στο Brackley όσο και στο Brixworth. Πάντα λέγαμε, πρέπει να είσαι εκεί στο τέλος για να μαζέψεις τα κομμάτια, να μαζέψεις τους βαθμούς, ειδικά σε μέρες όπως η σημερινή.
«Ήταν απίστευτα δύσκολα εκεί έξω και για τα αυτοκίνητα και για τους οδηγούς. Ωστόσο, αισθάνομαι ότι προχωράμε και νιώθω ότι, ως ομάδα, έχουμε γυρίσει σελίδα και ότι αυτή είναι μάλλον η αρχή της σεζόν για εμάς».
Ο οδηγός συνέχισε εξηγώντας ότι η Mercedes είχε κάνει ένα σημαντικό βήμα στην απόδοση έχοντας «λύσει το πρόβλημά της» – ίσως υπαινίσσεται το πρόβλημα αναπήδησης που ταλαιπωρούσε πρωτύτερα στη φετινή σεζόν τα Ασημένια Βέλη.
«Αισθάνομαι ότι αυτό ήταν πιο αυθεντικό βάθρο μου. Νιώθω ότι μάλλον έχουμε μειώσει στο μισό τη διαφορά από τους πρωτοπόρους σε σύγκριση με την υπόλοιπη σεζόν και νομίζω ότι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πιθανώς περισσότερες επιδόσεις να βρούμε.
«Ήταν μια σεζόν επίλυσης προβλημάτων σε αντίθεση με την προσπάθεια να βρούμε περισσότερες επιδόσεις και να ξεκλειδώσουμε περισσότερο τις επιδόσεις του μονοθεσίου, και νομίζω ότι επιτέλους λύσαμε το πρόβλημά μας και τώρα μπορούμε να επικεντρωθούμε στο να σημειώσουμε καλύτερες επιδόσεις. Ναι, λοιπόν, είμαστε έξι αγώνες πίσω – αλλά δεν υπάρχει λόγος να μην μπορούμε να το γυρίσουμε».
Όσο για τη μακρά και σκληρή μάχη του με τον Verstappen, ο Russell ήταν ενθουσιασμένος που αγωνίστηκε ενάντια στον κυρίαρχο Πρωταθλητή και την γρήγορη RB18 του.
«Ήταν ικανοποιητικό γιατί παλέψαμε πραγματικά για αυτό. Για να είμαι ειλικρινής, ένιωθα ότι ο Max είχε προβλήματα με το DRS, αλλά ένιωθα ότι δεν το κάναμε εύκολο γι’ αυτόν. Δεν ξέρω πώς φαινόταν στην τηλεόραση… Αλλά τελικά, είχαν καλύτερο ρυθμό από εμάς σήμερα. Λυπάμαι και για τον Charles».
Η υπερθέρμανση του κινητήρα δυσκόλεψε τα πράγματα για τον Βρετανό, ενώ παράλληλα έκανε ό,τι ήταν δυνατό για να κρατήσει τον Verstappen μακριά.
«Διαχειριζόμουν τα ελαστικά, ο κινητήρας υπερθερμαινόταν και προσπαθούσα ταυτόχρονα να πάω όσο πιο γρήγορα γινόταν για να τον κρατήσω πίσω – έχεις να διαχειριστείς τόσα πολλά πράγματα – και μετά στους τελευταίους πέντε, έξι γύρους, σκέφτεσαι ακριβώς «τελείωσε το» , φτάσε μέχρι το τέλος του αγώνα…
«Αλλά η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά για να μην μας επιτρέψει να ξεπεράσουμε το όριο και να πρέπει να αποσύρουμε το μονοθέσιο. Κανείς δεν απολαμβάνει αυτούς τους δύσκολους αγώνες με πραγματικά δύσκολες θερμοκρασίες, αλλά αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά. Περήφανοι για όλους που βοήθησαν για αυτό το αποτέλεσμα».
Ο ομόσταυλος του, Lewis Hamilton, τερμάτισε πέμπτος, έχοντας παραδώσει μια θέση στον Carlos Sainz αργά – λόγω υπερθέρμανσης – αλλά η Mercedes κατάφερε να μαζέψει περισσότερους πόντους από την Ferrari, με τον αγώνα στο Monaco να ακολουθεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!