Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, δήλωσε πως η ομάδα του εξετάζει τα οφέλη μιας συνεργασίας με την Audi και το τί θα μπορούσε να προσφέρει η γερμανική φίρμα στο Grove.
Η Williams αυτή τη στιγμή προμηθεύεται με κινητήρες της Mercedes, με την εν λόγω συνεργασία να έχει ξεκινήσει από τις αρχές της υβριδικής εποχής, πίσω στο 2014. Με τους κινητήρες του Brixworth, η Williams κατάφερε να πετύχει ορισμένα εντυπωσιακά αποτελέσματα στην αρχή της υβριδικής, turbo εποχής, τερματίζοντας 3η στους Κατασκευαστές το 2014 και 2015.
Από το 2026, ωστόσο, το τοπίο στους προμηθευτές κινητήρων αναμένεται να αλλάξει, με το Volkswagen Group να μπαίνει δυναμικά στο σπορ, υπό τις φίρμες των Porsche και Audi, “καλοβλέποντας” τις αλλαγές στους κανονισμούς των κινητήρων (κατάργηση της MGU-H, μεγαλύτερη ηλεκτρική συνιστώσα, βιοκαύσιμα).
Και εν η Porsche αποτελεί κοινό μυστικό πως αναμένεται να συνεργαστεί με τη Red Bull, η Audi ακόμα δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της αναφορικά με τα πλάνα της για το άθλημα.
Εάν η Audi μπει στη F1 ως κατασκευαστής κινητήρων, τότε υπάρχουν πολλές πελατειακές ομάδες που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την εν λόγω προμήθεια, ώστε να αναβαθμιστούν σε status εργοστασιακών.
Φυσικά και η Audi θα κοιτάξει και το ενδεχόμενο συμμετοχής ως μια πλήρως εργοστασιακή ομάδα, κάτι που φέρνει στην επιφάνεια επιπλέον σενάρια αναφορικά με τις πιθανές συμμαχίες που θα μπορούσαν να προκύψουν σε μια τέτοια περίπτωση.
Έτσι, αναγνωρίζοντας αφ’ ενός πως οι κανονισμοί των κινητήρων δεν έχουν ακόμα παγιωθεί ενόψει 2026, ο Jost Capito τόνισε πως η Williams σίγουρα διερευνά τις προοπτικές μιας πιθανής συνεργασίας με την Audi.
Back to Barcelona 😎
View a lap of the circuit through the eyes of @NicholasLatifi! 👉 https://t.co/KERNfS4HT1 pic.twitter.com/29p3U0qagi
— Williams Racing (@WilliamsRacing) May 15, 2022
“Είναι ενδιαφέρον για κάθε ομάδα το να συνεργάζεται με έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων”, δήλωσε στην Auto Bild ο Capito.
“Έτσι, εάν αυτό αποφασιστεί σίγουρα (η είσοδος της Audi), τότε σίγουρα θα υπάρξουν συζητήσεις”.
“Αλλά δεν υπάρχει ακόμα μια ξεκάθαρη απάντηση και οι κανονισμοί στους κινητήρες δεν έχουν περάσει ακόμα. Η απόφαση του VW Group, όσο ξέρω μέχρι στιγμής, εξαρτάται από τους κανονισμούς στους κινητήρες. Θεωρώ πως αυτό θα περάσει στις επόμενες εβδομάδες και ύστερα θα δούμε”.
Η Williams δεν έχει μπει με το δεξί στο 2022, πετυχαίνοντας μέχρι στιγμής μόλις τρεις βαθμούς, δια χειρός, Alexander Albon.
Ο Ταϊλανδός με βρετανικό διαβατήριο τερμάτισε 10ος στην Αυστραλία και 9ος στο Miami, κάνοντας εντυπωσιακά σταθερούς αγώνες με ένα μονοθέσιο υποδεέστερο από το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!