Η Porsche θα διαθέσει το μέγιστο τέσσερα αυτοκίνητα LMDh σε ιδιώτες επιπλέον των τεσσάρων εργοστασιακών prototypes την επόμενη χρονιά σύμφωνα με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος Thomas Laudenbach.
Από τότε που ανακοινώθηκε το πρόγραμμα τον Δεκέμβριο του 2020, η Γερμανική μάρκα είχε διατηρήσει το ενδιαφέρον της για την πώληση αυτοκινήτων σε ανεξάρτητες ομάδες ώστε να αγωνιστούν στις κορυφαίες κατηγορίες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA και στο πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar της IMSA.
Ο Laudenbach περιέγραψε ότι τέσσερα αυτοκίνητα θα είναι το μέγιστο όπου η Porsche θα μπορεί να λάβει υπόψη για την νέα σεζόν, με βάση την εργοστασιακή υποστήριξη όπου το εργοστάσιο μπορεί να προσφέρει.
Την επόμενη χρονιά η Porsche Penske Motorsport με τις εργοστασιακές ομάδες αναμένεται να αγωνιστούν με δύο Porsche LMDhs στην κατηγορία GTP του IMSA και στην παρόμοια κατηγορία του WEC την Hypercar.
“Θέσαμε ξεκάθαρα έναν περιορισμό στους εαυτούς μας,” δήλωσε ο Laudenbach.
“Η πρώτη απόφαση ήταν, ναι θέλουμε να παρέχουμε και να προσφέρουμε αυτοκίνητα σε ιδιώτες από την πρώτη χρονιά κιόλας, που από μόνο του αποτελεί πρόκληση.
“Στην πορεία μας στην κατηγορία LMP2, δεν το κάναμε αυτό. Αγωνιστήκαμε μόνο με τα αυτοκίνητα της Penske την πρώτη χρονιά. Υπάρχει ένας περιορισμός όπου έχουμε δηλώσει ότι το μέγιστο θα ήταν δύο prototypes στο πρωτάθλημα IMSA και δύο στο WEC. Σίγουρα όχι περισσότερα.
“Εάν θα μπορούσε να είναι ένα και ένα, ένα και δύο (μεταξύ των σειρών), θα δούμε. Εξαρτάται από το τι θέλουν οι πελάτες.”
Ο Laudenbach επανέλαβε ότι “δεν είναι ο στόχος” για την Porsche να πουλήσει όσα περισσότερα αυτοκίνητα LMDh μπορεί σε ιδιώτες.
“Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι εάν εμείς προμηθεύουμε ένα αυτοκίνητο σε ιδιώτες, μπορούμε επίσης να το υποστηρίξουμε με τον κατάλληλο τρόπο,” είπε αυτός.
“Ως εκ τούτου, είπαμε σίγουρα όχι σε περισσότερα αυτοκίνητα από αυτά. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι θέλουμε να το κάνουμε με τον σωστό τρόπο.
“Υπάρχει μία συγκεκριμένη προσδοκία, ότι όταν η Porsche πουλάει αυτοκίνητα σε ιδιώτες όπως η 911 GT3 R, εμείς παρέχουμε πάντα επαρκή υποστήριξη. Ποτέ υπερβολικά ζητήματα.
“Δεν έχει να κάνει, από οικονομική αντίληψη, με την πώληση επιπλέον αυτοκινήτων και σε άλλους. Θέλουμε να κάνουμε σίγουρο ότι εάν το αυτοκίνητο βρίσκεται στο grid, εάν μία ιδιωτική ομάδα συμμετέχει, αυτό μπορεί να γίνει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Και όχι γεμίζοντας το grid με Porsches.”
Ο αριθμός των ιδιωτικών ομάδων με βάση τα LMDhs της Porsche θα μπορούσε να αυξηθεί πέραν των τεσσάρων την επόμενη σεζόν, αλλά ο κατασκευαστής δεν έχει λάβει ακόμη απόφαση μέχρι στιγμής.
“Θα μπορούσε να ήταν περισσότερες,” ανέφερε ο Laudenbach. “Δεν έχουμε αποφασίσει για αυτό ακόμη. Δεν θα μπορούσα να το αποκλείσω. Αυτό θα μπορούσε να γίνει.
“Εάν υπήρχαν ομάδες που θέλουν να το κάνουν αυτό, και αν υπάρχουν ομάδες που θα θεωρήσουμε ότι έχουν τις δυνατότητες να το κάνουν αυτό. Αλλά δεν θα μπορούσα να το αποκλείσω.”
Η Porsche έχει δεχθεί και άλλες προτάσεις από άλλα πρωταθλήματα όμως δεν επιθυμεί να επεκτείνει το πρόγραμμα της αυτή την στιγμή.
Επίσης ο Laudenbach αναφέρθηκε και στο κόστος των LMDh λέγοντας ότι εάν μία ιδιωτική ομάδα επενδύσει στο συγκεκριμένο prototype, θα μπορέσει να πάρει τα χρήματα της πίσω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!