Μετά από μια σημαντική επίδοση στην Αυστραλία για τη McLaren κατέφθασαν στην Imola με ανανεωμένο ηθικό και πόσο μάλιστα περισσότερο όταν και οι 2 οδηγοί της ομάδας κατέλαβαν την 3η σειρά της εκκίνησης για τον αγώνα. Καθώς όμως ο Lando Norris το εκμεταλλεύτηκε αυτό για να πεταχτεί μπροστά και πάρει το πρώτο βάθρο της ομάδας, ο Daniel Ricciardo είχε μια επαφή στον πρώτο γύρο που του κόστισε αρκετά
.
Ο Αυστραλός ξεκίνησε τον αγώνα απ’ την ακάθαρτη γραμμή της πίστας δίπλα στον Carlos Sainz σε μια μάχη για την πέμπτη θέση. Είχε την εσωτερική γραμμή στην πρώτη στροφή, αλλά καθώς η Ferrari έστριβε μπροστά ο Ricciardo πάτησε το βρεγμένο kerb και γλίστρησε με αποτέλεσμα να ακουμπήσει τον Sainz, ο οποίος οδηγήθηκε σε τετ α κε και εκτός αγώνα.
“Νομίζω ότι πάτησα το kerb για να κερδίσω λίγο περισσότερο χώρο, γιατί πάντα υπάρχει συνωστισμός στην πρώτη στροφή”, είπε ο Ricciardo. “Αλλά απλά γλίστρησα από αυτό και μετά άρχισα να γλιστρώ προς τα πάνω του. Προφανώς και δεν ήταν μια Κυριακή όπως θα ήθελα και προφανώς δεν ήθελα να επηρεάσω τον αγώνα κάποιου άλλου.”
Ο Ricciardo ανέφερε ζημιά τόσο από την αρχική επαφή, όσο και από μια επακόλουθη σύγκρουση μεταξύ των δύο καθώς και οι δύο γλίστρησαν στο χαλίκι. Τουλάχιστον είχε την τύχη να επιστρέψει στην πίστα, αλλά η ζημιά τον ανάγκασε να έχει ένα δύσκολο αγώνα με το να τερματίζει στην 18η και τελευταία θέση.
“Τα συμβάντα στον 1ο γύρο είναι τα χειρότερα, ειδικά όταν συνεχίζεις. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο όταν ο αγώνας τελειώσει. Ξέρω ότι ακούγεται πολύ αρνητικό, αλλά ήμασταν πίσω και απλά αργοί. Προφανώς, προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε κάποια δεδομένα, αλλά θα δούμε ποια ήταν η ζημιά και πόσο μας κόστισε. Ήταν 60 επώδυνοι γύροι. Θα προσπαθήσω απλώς να επικεντρωθώ για το Μαϊάμι.”
Ο επικεφαλής της ομάδας Andreas Seidl απ’ την μεριά του, βίωσε ένα γλυκόπικρο Σαββατοκύριακο για την ομάδα του, αφού ο Lando Norris πήρε την 3η θέση σε σχέση με την 18η του Daniel Ricciardo δηλώνοντας στον τύπο: “Η 3η θέση του Lando σήμερα έρχεται ως αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και μιας καλά διαχειριζόμενης στρατηγικής. Οδήγησε έναν υπέροχο αγώνα σήμερα. Δυστυχώς ο Daniel είχε μια σύγκρουση στον πρώτο γύρο με τον Carlos που κατέστρεψε το μονοθέσιο και ο αγώνας του είχε σχεδόν τελειώσει, αλλά ήταν σε θέση να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στην ομάδα για να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμά μας. Η απόδοση που είδαμε αυτό το Σαββατοκύριακο σε μια διαφορετική πίστα και σε διάφορες συνθήκες επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της MCL36 που ξεκλειδώνονται αγώνα με τον αγώνα. Παρόλα αυτά, παραμένουμε ρεαλιστές για την δουλειά που πρέπει να κάνουμε για να κλείσουμε τη διαφορά με τις ηγείσες υπόλοιπες ομάδες.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!