Η Alpine του Alonso χτυπήθηκε από τη Haas του Mick Schumacher στον πρώτο γύρο στην Imola και ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατέληξε τελευταίος προτού ένα σημαντικό κομμάτι του sidepod του πετάξει στην ευθεία των pits, με την επακόλουθη ζημιά να τον αναγκάσει να αποσυρθεί από τον αγώνα.
Αφού χρειάστηκε να αποσυρθεί και στη Σαουδική Αραβία, ο κακός συγχρονισμός των περιόδων Safety Car στην Αυστραλία τον ανάγκασε σε μια δυσμενή στρατηγική που τον είδε να τερματίζει τελευταίος στη Μελβούρνη, έχοντας αναμφισβήτητα συμμετάσχει στη μάχη για την pole position την προηγούμενη μέρα.
Με ένα πολλά υποσχόμενο μονοθέσιο αυτή τη σεζόν, η ανταμοιβή του Alonso ήταν μόνο δύο βαθμοί για τις προσπάθειές του, ενώ ο teammate του, Esteban Ocon, έχει ήδη συλλέξει 20.
Όσον αφορά το περιστατικό της Κυριακής, η κύρια ελπίδα του είναι να μετατρέψει τον ρυθμό της Α522 σε αποτελέσματα στους επόμενους αγώνες.
«Προφανώς δεν είδα πολλά, αλλά είδα στην επανάληψη ότι ο Mick είχε τετακέ δυστυχώς, άγγιξε το αυτοκίνητό μου και κατέστρεψε εντελώς τη δεξιά πλευρά του μονοθεσίου και του δαπέδου μου», είπε στο Formula1.com, απευθυνόμενος στην επαφή του με τον Schumacher.
«Οπότε ήταν πολύ μεγάλη ζημιά για να συνεχίσω να αγωνίζομαι. Ακόμη μία φορά που χάσαμε άλλον έναν αγώνα για λόγο που είναι εκτός του ελέγχου μας».
«Πιστεύω ότι είμαστε εξαιρετικά άτυχοι σε αυτό το πρώτο μέρος του πρωταθλήματος, αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουμε – ελπίζω να μπορέσουμε να ανακάμψουμε».
Ο Alonso αισθάνεται ότι η ταχύτητα της Alpine έπεσε σε σύγκριση με τη φόρμα τους τα τρία πρώτα Σαββατοκύριακα της σεζόν, αλλά προσέθεσε ότι υπάρχει ακόμα αρκετός ρυθμός σε mode κατατακτηρίων στην A522.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!