Στη Mercedes δηλώνουν πως οι επερχόμενες αναβαθμίσεις που στοχεύουν στη μείωση του ύψους της W13 από το έδαφος θα ξεκλειδώσουν σημαντικό ρυθμό στο γυρολόγιο των Ασημί Βελών.
Η γερμανική εταιρεία έχει ξεκινήσει με το αριστερό στο 2022, με τη W13 να υποφέρει από το φαινόμενο του δελφινισμού, κάτι που περιορίζει το πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί.
Για να μπορέσει να ελαχιστοποιήσει το φαινόμενο αυτό, η Mercedes αναγκάζεται να σηκώσει το ύψος της W13 από το έδαφος, μειώνοντας έτσι τα κέρδη από το ground effect των μονοθεσίων, άρα χάνοντας χρόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, ζήτησε συγνώμη από τον Lewis Hamilton στο τέλος του χθεσινού αγώνα στην Imola, με τον Βρετανό να έχει μια κακή εμπειρία, τερματίζοντας 13ος και χωρίς τη δυνατότητα να περάσει τα μονοθέσια μπροστά του για όλο τον αγώνα.
Αν και στο Brackley γνωρίζουν πως τα προβλήματα που έχουν δεν λύνονται εν μια νυκτί, ο Wolff πιστεύει πως οι αλλαγές που έρχονται ενόψει Miami και Βαρκελώνης θα μπορούσαν να αποβούν σημαντικές για το καλύτερο μελλοντικό στήσιμο του μονοθεσίου.
“Πιστεύουμε εν πολλοίς πως οι αλλαγές που θα φέρουμε θα μας βοηθήσουν ώστε πρακτικά να τρέχουμε με πιο χαμηλωμένο μονοθέσιο”, σχολίασε ο Αυστριακός.
“Εκεί πιστεύουμε πως κρύβεται το μυστικό για βελτίωση του ρυθμού μας αλλά δεν έχουμε μπορέσει να ξεκλειδώσουμε τις προοπτικές λόγω των αναπηδήσεων του μονοθεσίου”.
“Εάν μπορέσουμε να λύσουμε το ζήτημα αυτό, τότε μπορούμε να βρούμε αρκετό χρόνο σε έναν γύρο. Εάν όχι, τότε θα πρέπει να βρούμε κάποια άλλη ιδέα”.
Αν και στη Mercedes γνωρίζουν πως πολλά μέρη της W13 χρειάζονται βελτίωση ώστε να μπορέσει να τα βάλει με τις Ferrari και Red Bull που βρίσκονται στο προσκήνιο, ο Wolff ξεκαθάρισε πως μπορεί να γίνει πολλή πρόοδος μόλις επιλυθεί το σημαντικότερο ζήτημα, αυτό του porpoising.
“Το θεμελιώδες πρόβλημα είναι που, κατά κάποιο τρόπο, επισκιάζει τα πάντα, είναι πως το μονοθέσιό μας αναπηδά περισσότερο και πιο έντονα από τους άλλους”, πρόσθεσε ο Wolff.
“Λόγω των αναπηδήσεων, δεν μπορούμε να το λειτουργήσουμε στο παράθυρο που θέλουμε και αυτό έχει σοβαρές επιπλοκές στο set up, την πρόσφυση των ελαστικών κ.λπ.”.
“Έτσι, το ένα συνδέεται με το άλλο. Θεωρώ πως εάν μπορέσουμε να λύσουμε το porpoising θα μπορέσουμε να ξεκλειδώσουμε πολλά περισσότερα απ’ ότι έχει να δώσει το μονοθέσιο”.
“Εάν δεν λύσουμε το ζήτημα, υπάρχουν κι άλλα συμβατικά μονοπάτια εξέλιξης που μπορούμε να ακολουθήσουμε και ακόμα δεν το έχουμε κάνει. Θέλω να μας δώσω χρόνο ώστε να πάρουμε με κάθε σύνεση μια τέτοια απόφαση”.
“We will come out of this.” ❤️
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) April 25, 2022
Το Grand Prix της Emilia Romagna ήταν μέχρι στιγμής το δυσκολότερο για τη Mercedes μέσα στη σεζόν, με τους Hamilton και Russell να κατατάσσονται εκτός δεκάδας.
Ωστόσο, για τον Russell ο αγώνας εξελίχθηκε πολύ διαφορετικά, καταφέρνοντας να κρατηθεί στην 4η θέση στο τέλος.
Σχετικά με το μήνυμά του στον Hamilton μετά το τέλος του αγώνα, ο Wolff δήλωσε πως έγινε γιατί γνώριζε πως η ομάδα του έχει απογοητεύσει τους οδηγούς της.
“Ήταν πως το μονοθέσιο δεν οδηγείται με τίποτα”, τόνισε ο Wolff. “Βλέπετε στις ευθείες, τον τρόπο με τον οποίο αναπηδά”.
“Αναρωτιέμαι πως οι δυο τους μπορούν απλά και μόνο να το κρατούν στην πίστα ώρες ώρες. Και ο Lewis αξίζει περισσότερα από μας”.
“Αλλά είμαστε μια ομάδα, έτσι όλοι πρέπει να κάνουμε το μέγιστο ώστε να τους δώσουμε ένα μηχάνημα ικανό να παλέψουν για τις πρώτες θέσεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!