Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, άφησε ασαφές το πότε η ομάδα του θα φέρει μεγάλες αναβαθμίσεις μέσα στο 2022, με τη Scuderia να μην φέρνει κάτι σημαντικό ενόψει Imola.
Αν και ακόμα βρισκόμαστε πολύ νωρίς μέσα στη σεζόν, η Ferrari δείχνει να πετάει στη νέα εποχή των μονοθεσίων τύπου ground effect, νικώντας σε δύο από τους τρεις πρώτους αγώνες.
Στην Αυστραλία μάλιστα, πέτυχε και το πρώτο της Grand Chelem μετά το 2010 (pole, νίκη και ταχύτερο γύρο), με τον Charles Leclerc να έχει ακόμα μια ηγετική εμφάνιση και να επικρατεί όποτε χρειάζεται του Max Verstappen.
Η Ferrari όμως δεν δείχνει ανώτερη μόνο εντός πίστας, καθώς επωφελείται των προβλημάτων αξιοπιστίας της Red Bull, τα οποία έχουν δώσει αέρα 46 βαθμών στον Μονεγάσκο οδηγό της έναντι του Ολλανδού οδηγού των Κόκκινων Ταύρων.
Στους Κατασκευαστές Ferrari και Red Bull χωρίζονται από 49 βαθμούς, με την αυστριακή ομάδα μάλιστα να είναι 3η, πίσω από τη Mercedes.
Τα σημάδια δείχνουν όλο και πιο ζοφερά για την ομάδα του Milton Keynes, μιας και στη Scuderia φέρονται να εστιάζουν στην αξιοπιστία του κινητήρα, ειδικά μέχρι το GP του Miami, ενώ οι όποιες προσπάθειες για μέγιστη ισχύ θα επιχειρηθούν πιο μετά.
Μαζί με αυτό, υπήρξε και δημοσίευμα που ήθελε τη Ferrari να φέρνει αναβαθμίσεις ενόψει Imola, κάτι που ωστόσο όμως δεν ισχύει, με τον Mattia Binotto να απορρίπτει τις φήμες αυτές.
Still not over Sunday ❤️#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/DTADxlubSv
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) April 15, 2022
Ο Ιταλός δικαιολογεί την απόφαση της ομάδας του υπό τη σκοπιά του τριήμερου με sprint qualifying που θα λάβει χώρα στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari. Λόγω του format αυτού, υπάρχει μικρό περιθώριο δοκιμών στο πλαίσιο των FP, κάτι που λειτούργησε αποτρεπτικά για την έλευση νέων εξαρτημάτων που θα έπρεπε να τεσταριστούν πάνω στην F1-75.
Θα γίνουν ωστόσο μερικές τροποποιήσεις, στην προσπάθεια της ιταλικής ομάδας να ελαχιστοποιήσει το φαινόμενο του porpoising που έγινε ιδιαίτερα εμφανές στην Αυστραλία. Πέραν τούτου όμως, το χρονοδιάγραμμα για τις αναβαθμίσεις είναι ακόμα ασαφές, με αυτές να αναμένονται για “αργότερα μέσα στη σεζόν”.
“Θεωρώ πως θα είναι δύσκολο το Σαββατοκύριακο αυτό (της Imola) αναφορικά με το να φέρουμε αναβαθμίσεις και να τις αξιολογήσουμε στις δοκιμές της Παρασκευής επειδή θα πρέπει προφανώς να προσηλωθούμε στις κατατακτήριες του απογεύματος (της Παρασκευής)”, δήλωσε ο Ιταλός σύμφωνα με το MotorsportWeek.com.
“Όσον αφορά εμάς, δεν θα έχουμε πολλές αλλαγές στην Imola επειδή πιστεύουμε πως δεν είναι το σωστό μέρος να τις φέρουμε”.
“Θα προσπαθήσουμε να περιορίσουμε τα προβλήματα που έχουμε δει ότι έχουμε μέχρι στιγμής, το ‘porpoising’ και τις αναπηδήσεις που επηρέασαν την εμφάνισή μας στο Σαββατοκύριακο της Αυστραλίας”.
“Και πάλι, θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε πάνω στο μέτωπο αυτό. Αλλά για αναβαθμίσεις, ας πούμε σημαντικές, αυτό θα γίνει αργότερα μέσα στη σεζόν”.
Όπως και να ‘χει, η Ferrari θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην Imola, σε μια πίστα που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως η εντός έδρας της κόκκινης ομάδας, με το Maranello να απέχει λίγα μόλις χιλιόμετρα από το ιστορικό σιρκουί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!