Το αυτοκίνητο ασφαλείας της Aston Martin Vantage, που οδηγούσε ο πρώην αστέρας του DTM Bernd Maylander, χρησιμοποιήθηκε δύο φορές κατά τη διάρκεια του 58-γύρων αγώνα της Κυριακής για δύο εξόδους του Carlos Sainz και ένα τρακάρισμα από τον Sebastian Vettel.
Και καθώς οι περισσότεροι οδηγοί ήταν με το σκληρό ελαστικό εκείνη τη στιγμή, δυσκολεύονταν να θερμάνουν τα ελαστικά πίσω από το Vantage, το οποίο είναι πιο αργό από τη Mercedes με την οποία “μοιράζει” τα καθήκοντα του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η Aston Martin και η Mercedes άρχισαν να μοιράζονται την παροχή αυτοκινήτων επίσημων μαθημάτων πέρυσι, όποτε η Aston παρέδωσε έναν 4.0L twin-turbo V8 Vantage απόδοσης 528 ίππων.
Για το 2022 η Mercedes παρουσίασε μια νέα Mercedes-AMG GT Black Series 730 ίππων, η οποία χρησιμοποιήθηκε στο Bahrain και τη Σαουδική Αραβία. Η Mercedes είναι πολύ πιο κοντά σε ένα αμιγώς αυτοκίνητο πίστας από την Aston και πιστεύεται ότι είναι περίπου πέντε δευτερόλεπτα ταχύτερη ανά γύρο.
Ο Verstappen, ο οποίος ξεκίνησε και τις δύο επανεκκινήσεις από τη δεύτερη θέση πίσω από τον πρωτοπόρο Charles Leclerc πριν από την αποχώρησή του, είπε ότι η Aston «ήταν σαν μια χελώνα» που εμπόδιζε τους οδηγούς να ξεκινήσουν ξανά τον αγώνα με αρκετή θερμότητα στα ελαστικά Pirelli τους.
“Υπάρχει τόσο λίγο grip και επίσης το αυτοκίνητο ασφαλείας οδηγούσε τόσο αργά, που ήταν σαν χελώνα. Απίστευτο”, είπε εξοργισμένος ο Verstappen. «Το να οδηγείς με 140 [km/h] στην μεγάλη ευθεία, χωρίς να υπάρχει κάποιο κατεστραμμένο αυτοκίνητο… Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να οδηγούμε τόσο αργά. Πρέπει να το ερευνήσουμε.”
“Σίγουρα το αυτοκίνητο ασφαλείας της Mercedes είναι πιο γρήγορο λόγω της επιπλέον αεροδυναμικής, επειδή αυτή η Aston Martin είναι πολύ αργή. Χρειάζεται σίγουρα περισσότερο grip, επειδή τα ελαστικά μας ήταν πολύ κρύα.”
“Είναι τρομερός ο τρόπος που οδηγούμε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας αυτή τη στιγμή”.
Ο νικητής της Μελβούρνης Leclerc συμφώνησε με τον αντίπαλό του για το 2022, αλλά είπε ότι δεν ήθελε να διαμαρτυρηθεί στο ραδιόφωνο μόλις είδε πόσο σκληρά εργαζόταν ο Maylander για να πάει τόσο γρήγορα όσο εκείνος.
«Για να είμαι ειλικρινής, φαίνεται πάντα υπερβολικά αργό όταν είσαι μέσα στο μονοθέσιο γιατί με αυτά τα μονοθέσια της Formula 1, έχουμε τόσο πολύ grip και είναι πολύ, πολύ δύσκολο, ειδικά στη σύνθεση ελαστικών στην οποία ήμασταν όλοι, που ήταν τα σκληρά (ελαστικά)» είπε.
«Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να τους δώσω λίγη θερμοκρασία, οπότε ήταν γενικά μία δύσκολη κατάσταση. Για να είμαι ειλικρινής, ήθελα να παραπονεθώ, αλλά μετά έλεγξα πόσο γλιστρούσε στις στροφές το αυτοκίνητο ασφαλείας και δεν νομίζω ότι υπήρχε τίποτα περισσότερο που μπορούσε να κάνει ο οδηγός, οπότε δεν ήθελα να πιέσω πολύ.
«Σίγουρα με τα αυτοκίνητα που έχουμε τώρα είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσουμε τις θερμοκρασίες στα ελαστικά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο δεύτερος οδηγός της Mercedes, George Russel, ειρωνεύτηκε: «Δεν έχουμε το πρόβλημα με το αυτοκίνητο ασφαλείας Mercedes-AMG!”
“Σοβαρά, η Mercedes-AMG είναι σαν πέντε δευτερόλεπτα, δηλαδή πολύ πιο γρήγορη, από το αυτοκίνητο ασφαλείας της Aston Martin, κάτι το οποίο είναι αρκετά σημαντικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!