O Lewis Hamilton τόνισε ότι η ομάδα της Mercedes βρίσκεται πολύ πίσω σε απόδοση σε σχέση με την Red Bull και την Ferrari, κάτι που αποδείχθηκε και στον αγώνα της Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Βρετανός δεν κατάφερε να πάρει κάτι καλύτερο από τον ένα βαθμό της δέκατης θέσης.
O Hamilton, εκκινώντας από την 15η θέση μετά τις πολύ κακές κατατακτήριες του Σαββάτου, έδωσε αρκετές μάχες στην πίστα, καταφέρνοντας σε ένα σημείο να βρεθεί αρκετά ψηλά στην κατάταξη, χωρίς όμως να έχει μπει στα pits για αλλαγή ελαστικών, καθώς είχε ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα.
Έπειτα, το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε σε λάθος στιγμή για τον Βρετανό, καθώς δεν κατάφερε να μπει στα pits χωρίς να χάσει χρόνο, με αποτέλεσμα να πέσει ξανά εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας. Έχοντας βάλει τη μεσαία γόμα ελαστικών ο Βρετανός κατάφερε να κερδίσει ξανά κάποιες θέσεις, τερματίζοντας τελικά δέκατος.
Μιλώντας για τον αγώνα, ο Hamilton τόνισε ότι η Mercedes έχει πολύ δρόμο ακόμη για να διεκδικήσει κάτι στις πρώτες θέσεις, καθώς υστερεί τόσο σε πρόσφυση όσο και σε ιπποδύναμη έναντι των κορυφαίων ομάδων – και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να συνεχίσει να πιέζει ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση.
“Αυτήν τη στιγμή δεν παλεύουμε για την πρώτη θέση, είμαστε ακόμα πολύ μακριά από αυτούς που μάχονται μπροστά και έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Είναι πολύ μακριά”, είπε ο Hamilton.
“Χρειαζόμαστε περισσότερη πρόσφυση και περισσότερη δύναμη. Το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν εξαιρετικό, αλλά ο αγώνας πήγαινε πολύ καλά, ένιωθα σχετικά καλά με τα σκληρά ελαστικά. Ακολουθούσα τον George και νομίζω ότι έκανα αξιοπρεπείς χρόνους και είχα καλό ρυθμό, λαμβάνοντας υπόψη πόσο παλιά ήταν τα σκληρά ελαστικά και τη στρατηγική στο τέλος”.
“Δεν ξέρω αν φταίει η στρατηγική ή το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και χάσαμε τόσο πολύ, οπότε πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και να παλεύουμε γιατί αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε”, είπε.
“Είμαστε ακόμα πολύ πολύ πίσω σε τελική ταχύτητα και (φαίνεται) στα σημεία ανίχνευσης”, συνέχισε ο Βρετανός, αν και δήλωσε ότι οι αλλαγές στις ρυθμίσεις που έκανε η ομάδα έδειξαν να επιλύουν το θέμα με το “porpoising”.
“Δεν ξέρω αν για αυτό χρειάζεται να λυθεί ένα πράγμα ή αφορά πολλά πράγματα, δεν ξέρω πόση αεροδυναμική αντίσταση έχουμε σε σύγκριση με τους άλλους, αλλά μου φαίνεται ότι έχουμε πολύ”, δήλωσε ο Βρετανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!